Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
telewizja

Bądź jak mistrz – zostań w domu!

Skoczkowie narciarscy z Wisły - Piotr Żyła, Aleksander Zniszczoł, Tomasz Pilch i Adam Małysz- wspólnie z burmistrzem zachęcają, aby pozostać w domach, a w góry WYSKOCZYĆ, gdy sytuacja wróci do normalności.

 Film spontanicznie zrodził się w Wisle - dla sportowców to też jest nowa sytuacja, gdyż przedwcześnie musieli zakończyć sezon, a teraz ograniczyć swoje codzienne treningi. Czas spędzają zatem w Wiśle w swoich domach - mówi Tadeusz Papierzyński z Referatu Promocji, Turystyki, Kultury i Sportu Urzędu Miejskiego w Wiśle.

#zostańwdomu!

(red)

źródło: ox.pl
dodał: red

Komentarze

34
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za komentarze internautów. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Zobacz regulamin
2020-04-10 22:48:58
Selma: Uwielbiam, jak ludzie mający ogrody i spędzający w nich czas doradzają mi zostanie w domu. Tzn. w mieszkaniu na III piętrze.
2020-04-11 05:59:35
koszor: Adam, problem w tym, że już nie wrócimy do normalności. Albo będziesz się musiał obowiązkowo poddać "szczepieniu" albo zostajesz wykluczony.
2020-04-11 06:03:12
koszor: Zobacz jak policja oszalała na punkcie wlepiania gigantycznych mandatów: ze zwykłych ludzi czy sportowców robi się przestępców. Czy bieganie po lesie albo jazda na rowerze stwarza jakieś zagrożenie? Nie. Chodzi o test, na ile można ludzi zaszczuć strachem i wprowadzić nawet idiotyczne przepisy. Mało tego, spora część społeczeństwa uwierzyła, że tak ma być.
2020-04-11 07:36:11
krzysztof.nn: społeczeństwo przerażone i pozamykane w swoich domach - to marzenie każdej dyktatorskiej władzy, a w przypadku władzy PiS - p r z e r a ż a j ą c a dla Polski i Polaków perspektywa; na mandaty prosta rada - odmawiać przyjęcia, póki co są jeszcze sądy, a cała ta akcja z karaniem po uważaniu funkcjonariusza władzy to jedno wielkie bezprawie - i nie tylko władza, ale także ci funkcjonariusze od odpowiedzialności za swe bezprawne działania nie mogą zostać uwolnieni
2020-04-11 15:36:38
jg1943@o2.pl: Koledzy mówcie o siedzeniu w domu tym "mondralom" z Warszawy. Może kiedyś to zrozumieją.
2020-04-11 16:00:51
daniel3ttt: Nie siejcie propagandy. Zakazy dotyczą osób będących na kwarantannie oraz zgromadzeń i określonych miejsc (lasy, parki, bulwary). Nikt nie zabrania zupełnie biegania albo jeżdżenia na rowerze. Można biec lub jechać rowerem do pracy, do sklepu albo w celu realizacji tzw niezbędnej potrzeby życiowej. Ja jeździłem, mijałem dwa radiowozy, nikt mnie nie gonił, nie upomniał. Oczywiście jeździłem sam, w maseczce (choć nie ma jeszcze konieczności) i tam gdzie można. Zastanawiam się, kto takie idiotyzmy wypisuje. Odnoszę wrażenie, że to zasiedziałe POstkomunistyczne, stare ramole, którzy obecnemu rządowi zarzucają stosowanie dyktatorskich metod, którzy wcześniej bronili bolszewickiej dyktatury i niszczyli ludzi, którzy walczyli z dyktaturą. Skarżą się, że nie nie mogą wyjść z domu, a co innego robią. Cały czas przebywają w domu i godzinami klepią bzdury do klawiatury. Współczuję tym żenującym istotom, z poprzedniej epoki.
2020-04-11 16:10:08
jasper: List p. Lepkowskiej - „Szanowny Panie Jarosławie Kaczyński! Uznałam, że muszę do Pana napisać tych kilka słów w niezwykłą Wielką Sobotę w czasach pandemii. Piszę na FB celowo, choć, jak się zapewne Pan domyśla, mogłam znaleźć inny, prywatny kanał dotarcia do Pana. Chciałabym jednak, aby to, co mam Panu do powiedzenia nie ugrzęzło gdzieś po drodze u ludzi, których zadaniem od dawna jest strzeżenie Pana spokoju i dobrego samopoczucia na swój temat. Zobaczyłam dziś w internecie zdjęcie, jak wysiada Pan z limuzyny zaparkowanej w alei Cmentarza Powązkowskiego, gdzie wybrał się Pan, mimo zakazów, by odwiedzić grób swojej Matki. Tym samym okazał Pan głęboką pogardę i całkowity brak zrozumienia uczuć milionów zwykłych Polaków, ludzi, w których interesie działa Pan ponoć od dziesięcioleci. Tych Polaków, którym w te Święta nie dane będzie odwiedzić grobów swoich bliskich, bowiem im, zwykłym Polakom jest to zakazane. Szanuję Pana głęboką miłość do Matki, opiekę, którą ją Pan z Pana Bratem otaczaliście i rozumiem ból po jej stracie. Ale miłość do Rodziców i ból po ich śmierci to jedna z tych rzeczy, która ludzi powinna łączyć. Tymczasem ona dziś podzieliła Pana i pozostałych Polaków. Jadąc limuzyną z ochroną ( a swoją drogą - kogo się Pan bał na tym pustym cmentarzu, Panie Prezesie?) pokazał Pan swoim Rodakom, że Pana ból jest lepszy i ważniejszy. Bo Pan MOŻE. Bo Panu WOLNO go okazać. Wjechał Pan na Powązki - gdzie i ja mam grób swoich bliskich - jak król do prywatnej kaplicy. Jak cesarz do mauzoleum swoich przodków w swoim prywatnym pałacu. Okazał Pan nie po raz pierwszy, ale pierwszy raz w tak szczególnym czasie, który powinien być czasem wyjątkowym, czasem wzajemnej empatii, solidarności i czułości że ma się Pan za kogoś lepszego, ważniejszego, kogo zakazy i nakazy nie obowiązują. Myślę, że się to na Panu i na Pana obozie politycznym zemści. Nie życzę Panu niczego złego, bo nie mam takich obyczajów i takiego charakteru, ale mówię to Panu z głębokim przekonaniem, że czegoś takiego Rodacy Panu nie zapomną. Jakich doradców ma Pan wokół siebie, że nikt Panu nie odradził tej wizyty na cmentarzu? To nie są doradcy, tylko albo klakierzy, albo tchórze. Niebezpieczne jest jednak to, że doradzają oni Panu także w innych sprawach, podstawowych dla bytu naszego społeczeństwa i losu naszego Narodu. Piszę to Panu jako osoba, która od lat uważana jest za twórcę wyjątkowo dobrze odczytującego potrzeby i uczucia Polaków, czego dowodem są wielomilionowe wyniki oglądalności stworzonych przeze mnie seriali. I mając za sobą te miliony widzów, zwykłych Polaków mówię Panu - popełnił Pan wielki błąd. Okazał Pan lekceważenie ludziom, którzy też kochali swoich Rodziców, ale zastosowali się do zakazów nałożonych na nas przez rząd powołany z Pana nadania. Wstyd, Proszę Pana. Już za późno, ale gdyby ktokolwiek z Pana otoczenia mnie spytał, poradziłabym Panu, by powiedział Pan w jakimś wywiadzie, że nie pojechał Pan na grób Mamy, mimo, że było to dla Pana bardzo trudne, ale postanowił być Pan w tym dniu ze zwykłymi Polakami, którym nie wolno odwiedzać cmentarzy. Może nawet poradziłabym Panu, by Pan powiedziawszy to otarł łzę smutku. I zapewniam, że tymi słowami zapewniłby Pan kilkuprocentowy wzrost poparcia swojej partii... Czy nie boję się pisać do Pana? Nie. Bo ja generalnie mało czego się w życiu boję, a już na pewno - co wiedzą moi bliscy i znajomi - nigdy nie bałam się mówienia prawdy... Trudno więc, bym zaczęła się w 66 roku życia bać mówienia prawdy szeregowemu posłowi, Jarosławowi Kaczyńskiemu. A na tegoroczną Wielkanoc i po niej życzę Panu refleksji nad tym, co chciał Pan powiedzieć Polakom swoją wizytą na Powązkach... Niech Pan o tym pomyśli, dobrze radzę. Lepiej późno, niż wcale. Szeregowa Scenarzystka Ilona Łepkowska PS.Upoważniam wszystkich chętnych do kopiowania i udostępniania tego posta.
2020-04-11 16:25:15
koszor: Danielu, z całym szacunkiem dla ciebie! Jestem w zasadzie twoim rówieśnikiem, mam raczej prawicowe poglądy. Nie sieję propagandy, ale jeżeli jakiś rządzący ustalają prawo niezgodne z konstytucją, gdzieś po nocach jakieś ustalenia, na dodatek nie przestrzegają prawa, które wcześniej ustalili, to bliżej im do grupy przestępczej niż do przedstawicieli narodu. p.s. też lubię jeździć na rowerze, chociaż daleko mi do ciebie. Spróbuj mi wyjaśnić zakaz jeżdżenia czy chodzenia po lesie. Uzasadnij, jakie to niesie zagrożenie i dlaczego policja stosuje takie gigantyczne mandaty.
2020-04-11 18:06:51
krzysztof.nn: "myśmy tylko wykonywali rozkazy" - tak się tłumaczyli hitlerowscy generałowie, oficerowie, żołnierze - no nie, panowie mundurowi, oprócz wykonywania rozkazów macie także obowiązek odmawiać wykonywania rozkazów niezgodnych z prawem, za to was będą rozliczać - nie za waszą służbę społeczeństwu, tylko za s ł u ż a l c z o ś ć PiS-owskiej władzy
2020-04-11 18:18:46
donekT: krzysio+, No właśnie:) Do czego, do jakich podstaw odnosi się Formuła Radbrucha umożliwiająca osądzenie zbrodniarzy niemieckich??? Czy nie czasem do tych norm i wartości, których istnienie Ty krzysiu+ negujesz???
2020-04-11 19:15:03
stefanbbn: dziwi mnie lekkomyslnosc ,samolubnosc ,powolywanie sie na konstytucje kiedy od kazdego z nas zalezy szybkosc przebiegu epidemi.Ludzie bez wyobrazni oczekuja normalnosci nie przejmujac sie innymi przede wsszystkimi starszymi schorowanymi grupami tzw.ryzyka.Nie wiem ile respiratorow ma nasz cieszynski szpital-jakas ograniczona liczba-co sie stanie jak ta liczba zostanie osiagnieta a karetka dowiezie nastepnego chorego ktorego musi sie intubowac-+ respirator.Jaki lekarz bedzie w stanie podjac decyzje--kogo ratowac a kogo nie.Czy nie lepiej wytrzymac jeszcze te ograniczenia zeby spowolnic epidemie zeby dla kazdego potrzebujacego byl ratunek?Kazdy z nas ospowiada nie tylko za siebie.,moze lepiej sie nie obrazac na przepisy tylko ten koszmar przetrzymac.Zycze ZDROWIA wszystkim
2020-04-11 19:25:25
stefanbbn: donek ta formula dotyczy wszystkich zbrodni przeciwko ludzkosci -nie tylko niemieckich zbrodniarzy,niestety inne panstwa nie wspolpracuja w wydawaniu swoich obywateli jako zbrodniarzy przeciwko ludzkosci.O ile wiem ZADEN zbrodniarz z KATYNIA nigdy nie zostal na tewj podstawioe skazany,zaden Turek nie zostal skazany za mord na Ormianach itd itd itd
2020-04-11 19:53:43
: "Szwecja ma dosyć oryginalny system polityczny. Urzędy państwowe od kilkuset lat są instytucjami niezależnymi od rządu, tzn. parlament stanowi ustawę, rząd mianuje dyrektorów, ale nie ma prawa mieszać się w konkretne decyzje urzędu podatkowego, urzędu do spraw sądownictwa, transportu itd. W tym wypadku szwedzki rząd uznał - choć w tej nadzwyczajnej sytuacji nie musiał - że będzie się stosował do zaleceń ekspertów z Agencji Zdrowia Publicznego. Czyli warunkowo oddano zarządzanie epidemią w ręce apolitycznych ekspertów."
2020-04-11 19:54:29
: "Uważają oni, że epidemii koronawirusa nie da się zdusić w zarodku, chyba żeby odizolowało się wszystkich od wszystkich, w tym personel służby zdrowia, co byłoby absurdem. W związku z tym trzeba z jednej strony izolować najstarszych, schorowanych i zarażonych, aby epidemia rosła jak najwolniej, żeby spłaszczyć przyrost zakażonych. Wszystko po to, by służba zdrowia nie została przeciążona. Dobra wiadomość jest taka, że to, czego wszyscy się najbardziej obawiali, jak na razie nie nastąpiło, czyli nie zabrakło łóżek na intensywnej terapii. Każdy pacjent, który potrzebuje respiratora, otrzyma go."
2020-04-11 19:55:00
: "Jeszcze tydzień temu, gdy wydawało się, że wkrótce będziemy mieli gwałtowny przyrost zachorowań, zarażeń, to spekulowano, że personel szpitali będzie musiał wybierać, kogo podłączyć do respiratora, a kogo nie. Teraz takiego ryzyka nie ma, twierdzą szefowie szpitali. Armia zbudowała w hali targów w Sztokholmie ogromny szpital polowy do intensywnej terapii. Ma kilkaset łóżek. Jak na razie trzeba było go otwierać."
2020-04-11 19:55:59
: "Jak to się stało, że Szwedzi poszli całkowicie inną drogą niż większość Europy? Głównym wytłumaczeniem jest to, że Szwecja jest jednym z niewielu krajów w Europie, jeśli nie jedynym, w którym rząd w obecnej sytuacji nie podejmuje decyzji wbrew zaleceniom ekspertów. Rząd właściwie sam odebrał sobie możliwość politycznych „zagrań”, takich jak pokazowe zamykanie granic. Rząd duński to zrobił, wbrew opinii swojego urzędu zdrowia. A wiemy przecież, że nawet w demokratycznych partiach zdarzają się politycy, którzy uważają, że wiedzą wszystko najlepiej i nie powinni być ograniczani przez parlament, ustawy czy ekspertów. Po wtóre, w szwedzkiej konstytucji nie ma czegoś takiego jak stan wyjątkowy. Jest tylko odpowiednik polskiego stanu wojennego z tamtych czasów, ale jego oczywiście władze nie wprowadzą. Rząd nie ma możliwości, by bez zgody parlamentu rozporządzeniem czy dekretem zakazywać ludziom np. wchodzenia do parku."
2020-04-11 19:56:52
: "Jak sami Szwedzi podchodzą do działań władz? Większość Szwedów słucha rad i zaleceń władz i dodaje do tego jeszcze 30 proc. Podam panu przykład. Gdy trzy tygodnie temu ogłoszono, że jest zakaz zgromadzeń z udziałem powyżej 50 osób, to wiele małych organizacji odwołało zebrania zarządu, w których miało uczestniczyć tylko dziesięć osób. Imponuje mi ich odpowiedzialność i solidarność obywatelska. Warto wspomnieć jeszcze o jednym. Kilka dni temu rząd premiera Stefana Loevfena zaprezentował plan zwiększenia swoich uprawnień, które by mu pozwalały szybko podejmować decyzje, np. ograniczające swobody obywatelskie, w walce z wirusem. Rząd mógłby dopiero post factum, kilka dni później, pytać parlament o zgodę. Ale wszystkie partie opozycyjne wyraziły sprzeciw. Argumentowały, że zmiana ta jest zbyt daleko idąca. Wobec tego, rząd wycofał się z tych planów. Nie ma w Szwecji możliwości, by bez zgody parlamentu ograniczać np. swobodę poruszania się po kraju."
2020-04-11 19:58:21
: Autor: Maciej Zaremba-Bielawski, jest publicystą i reporterem największego szwedzkiego dziennika „Dagens Nyheter”. Za swe artykuły otrzymał wiele nagród, m.in. kilkakrotnie Nagrodę Akademii Szwedzkiej, Wielką Nagrodę Dziennikarską
2020-04-11 20:02:11
: Sytuacja w Szwecji przypomina tę sprzed kilku lat w Polsce, kiedy premier Kopacz wbrew owczemu pędowi spanikowanych rządów i pomimo wściekłych ataków opozycyjnego PiS zdecydowała, że Polska jako bodaj jedyne państwo w Europie nie kupi badziewiastych szczepionek na grypę - po prostu tak jak dziś rząd szwedzki posłuchała ekspertów, do tego sama była lekarką wiec ich wywody dobrze rozumiała. Wtedy Kopacz wygrała, Polska wygrała, dziś trzymamy kciuki za wygrana Szwecji.
2020-04-11 20:22:17
daniel3ttt: koszor poniekąd rozumiem cię i zgadzam się z tobą. Nie jestem zagorzałym zwolennikiem PIS i dużo rzeczy mi się nie podoba. Niemniej stwierdzam że obecna opozycja nie ma nic lepszego do zaoferowania. Poprzednicy czyli PO bardziej dogłębnie pokazali gdzie mają zwykłych obywateli i własny kraj. Gdyby oni teraz rządzili to prawdopodobnie mielibyśmy podobną sytuację z koronawirusem jak w Niemczech albo we Francji i jeszcze większy bajzel. Jeśli chce się wygrać wybory to trzeba mieć jakiś pomysł a nie tylko krytykę. Oczywiście wolałbym pojechać w góry lub do lasu niż na szosę. Niestety taki jest czas, że trzeba to jakoś przetrwać. Odniosłem się bezpośrednio do twojego wpisu o "gigantycznych mandatach" a także do wpisów innych osób (nie tylko w tym miejscu) bo to naciągane fakty. Nie znam przypadku aby rowerzysta lub biegacz dostał taki mandat za jazdę w dozwolonych miejscach i w warunkach które wymieniłem. Te przypadki o których piszą przyjazne opozycji portale, i które nagłaśnia TVN, jednocześnie nie podając wszystkich faktów można włożyć między mity. Przykładowo ci trzej goście ze Szczecina, którzy mieli dostać mandaty za mycie samochodów rzeczywiście takie dostali, ale nie za samo mycie, ale za to, że nie zachowali odległości przy wspólnej rozmowie. Jakiś rowerzysta, który dostał mandat w Krakowie też nie dostał mandatu za samą jazdę tylko za to że jeździł po bulwarach. Inna kobieta za jazdę na rowerze w parku. Nawet niedawny filmik na yt o pościgu za rowerzystą był nierzetelny bo on wcześniej nie zatrzymał się do kontroli i za to go ścigali a nie za samą jazdę. To tak jakbyś zobaczył leżącego gościa z TVNu podczas protestów i myślałbyś że został postrzelony. A on sam się kładł i myślał że wszystkich nabierze haha. Za gov.pl „Przepisy pozwalają wychodzić z domu m.in. w celu realizacji niezbędnych codziennych potrzeb. Do takiej kategorii można zaliczyć np. jednorazowe wyjście w celach sportowych. Należy jednak pamiętać o zachowaniu odpowiedniej odległości od innych oraz o tym, że powinniśmy uprawiać sport w grupie maksymalnie dwuosobowej (nie dotyczy to jednak rodzin)”. Oczywiście Minister Zdrowia odradza takie i zaleca pozostanie w domach, jak nie musisz to nie idź. Ja też nie zachęcam, żeby nie było.
2020-04-11 20:34:29
donekT: stefanbbn, W żaden sposób nie ograniczyłem do jednej kategorii zbrodniarzy, to, że jest uniwersalna, wynika z samej jej istoty. Dlaczego akurat wskazałem zbrodniarzy niemieckich? Patrz komentarz 2020-04-11 18:06:51 - Dziwi mnie brak konsekwencji ze strony niektórych. W jednym miejscu przedstawiają jakoby dany system wartości i norm ogólnych, tak jak ich Prawodawca miałby ponoć ich zdaniem nie istnieć, z drugiej strony powołują się i wskazują na konkretne przykłady zastosowania;););)
2020-04-11 20:48:58
donekT: krzysiu+, Kiedy w wychwalanej przez Ciebie Szwecji dopiero został zaprowadzony rozdział Kościoła (związków wyznaniowych) od Państwa? Chociażby w porównaniu z Polską? Dla jakich światopoglądów Armia KRÓLESTWA Szwecji stanowi ostoję? PS Doskonale pamiętamy, na co w pierwszej kolejności powoływała się Pani Premier (brak pieniędzy w budżecie) a ataki były, zwłaszcza ze strony KORPOKRACJI:)
2020-04-11 20:59:32
donekT: krzysiu+, Swój wyidealizowany obraz Królestwa Szwecji, możesz jak najbardziej jeszcze ubogacić, zachowując konsekwencję z twoimi poprzednimi wypowiedziami, np. poprzez zwrócenie uwagi, który kraj swego czasu znajdował się w czołówce "badań" rasistowskich, np. wobec Lapończyków. Co najciekawsze, od przeszło stulecia, w Szwecji władzę sprawują ludzie przedstawiający się jakoby o lewicowym światopoglądzie.
2020-04-11 21:06:36
donekT: ... Warto zwrócić również uwagę, co Szwedzi uznają za w "PEŁNI EKOLOGICZNE" źródło ciepła... ludzkie zwłoki...
2020-04-12 06:37:50
koszor: Danielu, masz rację mówiąc, że jeśli teraz rządziłaby PO, to byłoby jeszcze gorzej. Nie uprawnia to jednak PiSu do odbierania praw obywatelskich. Druga sprawa policja, czy może milicja. Patrzę na tę grupę i coraz bardziej jestem przekonany, że skorumpowani wcześniejszą emeryturą i dodatkami, podejmą każdą interwencję i wykonają każdy rozkaz. Na naszym cmentarzu kobieta dostała mandat za mycie grobu( chyba, że zmarłego mogła zarazić korona wirusem), na własne oczy widziałem jak na sygnałach gonili dziadka i zatrzymywali na środku powiatowej drogi i pytali, gdzie jedzie. Danielu, ilu znasz osobiście policjantów "z powołania"? Ja trzech. Do tego co najmniej kilku, którzy na pewno nie powinni tam być, paru których powinien psychiatryk wyłapać i kilku alkoholików na emeryturze. Smutne. Radosne natomiast jest zmartwychwstanie naszego Pana, Jezusa Chrystusa, który jest ponad czasem, historią i poznaniem. Jest On Bogiem Wszechmogącym, dlatego ani korona wirus, ani rządy, ani tajne mocarstwa, ani nawet śmierć nas nie przerażają, bo każdy dzień przybliża nas na spotkanie z Nim. Alleluja!
2020-04-12 08:04:50
krzysztof.nn: koszor, PiS to banda oszołomów, cwaniaków i uzurpatorów, im wyżej tym większego formatu, twoje czy moje prawa obywatelskie mają od początku głęboko w d^upie i tylko siła jest w stanie władzę powstrzymywać przed ich łamaniem - przypadek kaczynskiego w limuzynie na powązkach to świetne podsumowanie sytuacji w jakiej dziś jesteśmy, fuck kurdupla pokazany całemu narodowi - pozostaje mieć nadzieję że się otrząśniemy z paniki wirusowej jak najszybciej i głośno upomnimy o swoje na ulicach, bo z tymi dziadami sakramenckimi innej rozmowy nie ma [p.s. ciekaw jestem twego daru prorokowania, 'jeśli by rządziła PO to byłoby jeszcze gorzej...' - akurat PO z PSL zdali doskonale egzamin z rządzenia w czasie wielkiego kryzysu 2008-2010, dziś na pewno nie można tego powiedzieć o PiS - a co do policji, będzie z pewnością wielu gorzko żałowało tchórzliwej postawy s ł u ż a l c z o ś c i wobec PiS zamiast s ł u ż b y społeczeństwu]
2020-04-12 08:58:24
donekT: krzysio+ są Święta ZMARTWYCHWSTANIA, których zdaje się, że Ty nie uznajesz... Twoja sprawa... Może na parę dni zrezygnowałbyś z propagowania NIENAWIŚCI, bezskutecznej... Czasem warto, abyś Ty krzysio+ się sprzeciwił, również Twoim mocodawcom. Natomiast Twoje krzysio+ frustracje, Ty krzysio+ możesz tłumić w inny, bardziej pożyteczny sposób.
2020-04-12 09:08:40
donekT: Co do kryzysu z roku 2008 r. (ktoś chyba już cierpi demencję, wina wieku) Polska była tak nazywaną "zieloną wyspą" z jednej prostej przyczyny... Wówczas Obywatele Polski w przeciwieństwie do innych społeczeństw, byli w mniejszym stopniu ZADŁUŻENI... Dziś ta sytuacja wygląda nieco inaczej. Odsyłam do wydań tygodnika POLITYKA z tamtego okresu... krzysio+ oszczędź sobie tej propagandy... Po świętach przypomnij o aferze hazardowej, wokół której obracało się wówczas życie polityczne w Polsce. Wtedy również spotykali się na cmentarzach (Chlebowski?);););) Ówczesny rząd powoływał się na kryzys do czasu EURO 2012;):):)
2020-04-12 09:15:23
donekT: Wielka powódź roku 2010- ktoś BEZRADNIE rozłożył ręce i powiedział: "Ja wam wójta nie wybierałem". Kto to był??? A obietnica "1000 złotych" dla każdego wówczas poszkodowanego, jak została zrealizowana?
2020-04-12 11:04:34
krzysztof.nn: jesteś pewny że nie chciałeś jako 'farorz' albo 'politykier' się wypróżnić? bo ci się najwyraźniej konta i porządki we łbie mieszają
2020-04-12 12:20:00
daniel3ttt: koszor nie spotkałem się z takimi przypadkami jak piszesz. Być może ta kobieta nie dostałaby mandatu gdyby zastosowała się do upomnienia. Nie wiem, ludzie teraz mimo upomnień policji próbują dyskutować, przedstawiać swoje racje i dalej robią swoje. A wystarczy nieraz odejść i przyznać im rację. Ja akurat poznałem nieco więcej takich co dobrze wykonują swoją pracę. Co do odbierania praw obywatelskich to zaraz odpiszę.
2020-04-12 12:45:37
daniel3ttt: Co poniektórzy nawoływali tutaj do wprowadzenia w Polsce stanu klęski żywiołowej. Dobrze wiemy że chodzi im tylko o przesuniecie wyborów, ale do nich nie docierają takie argumenty jak korespondencyjne głosowanie czy przykłady innych krajów gdzie odbywają się w tym czasie wybory. Dzisiaj w porannym programie jedna przedstawicielka Lewicy kilka razy dała przykład własnej niewiedzy, podtrzymując tezę o przesunięciu wyborów. Zapytana kto będzie prezydentem do ustaniu mandatu A.Dudy odpowiedziała że marszałek E.Witek będzie sprawowała taką funkcję i że przeprowadzi wybory. Oczywiście Konstytucja nie przewiduje takiej możliwości a ponadto jak pandemia będzie trwała dalej to jak ta Witek wtedy ma przeprowadzić wybory i kiedy? Za rok, za dwa, też korespondencyjnie? Wtedy to już się da a teraz nie? Tymczasem co słyszymy (Interia): "Wiceszefowa PE Katarina Barley (SPD) domaga się od Brukseli podjęcia rygorystycznych kroków wobec krajów członkowskich UE, takich jak Polska i Węgry, za ich działanie w koronakryzysie." Jak można się domyślić robi to min za namową europosłów polskiej opozycji. "Katarina Barley wezwała KE do podjęcia korków prawnych przeciwko państwom członkowskim Unii, takim jak Polska i Węgry, które - jej zdaniem - pod pretekstem zwalczania pandemii ograniczają demokrację i rządy prawa". Czyli gdyby Polska wprowadziła rzeczywiście stan klęski żywiołowej to zaraz opozycja krzyczałaby i skarżyła gdzie popadnie, do PE, do Komisji Weneckiej że prawa obywateli zagrożone i ograniczone. Tak krzysio+?
2020-04-12 19:24:05
krzysztof.nn: młodzi niech patrzą i się uczą historii, maja 'on line' powtórkę z komuny: w PRL rządzący zbrojni w jednostki MO, ZOMO, SB itede scedowali na służalczych funkcjonariuszy prawo decydowania kogo ukarać a kogo nie, komu wolno więcej a komu mniej, do tego prokuratura pełna Piotrowiczów i sądy, co w tej sytuacji niewiele miały do powiedzenia - byle milicjant mógł każdego za byle co wypałować, a za "próby dyskutowania" już na pewno, nie bez powodu do milicjantów mówiło się "panie władzo" - dziś mamy XXI wiek i Policję, a w niej część policjantów co im się służba społeczeństwu wciąż myli ze służalczością wobec władzy, ci od sypania ministrowi konfetti z helikoptera na zawsze pozostaną symbolem mundurowego zeszmacenia się - na szczęście są wśród nich jeszcze prócz tych łajz przyzwoici, rozumni i uczciwi, są wciąż wolne media w Polsce i członkostwo w UE, są jeszcze wolne sądy, i tylko odrobinę odwagi wystarczy, by jednemu czy drugiemu nadgorliwcowi w mundurze odmówić przyjęcia mandatu - formacje siłowe są podstawą i warunkiem istnienia każdej dyktatury, w Polsce mamy dziś klasyczny układ właśnie na nich oparty
2020-04-12 20:08:53
politykier: MO, ZOMO, SB- w której służyłeś?
Musisz się zalogować, aby móc wystawiać komentarze.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.
To również może Ciebie zainteresować:
Ostatnio dodane artykuły: