Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
wiadomości

Internetowe narzędzie sprzedażowe dla przedsiębiorców z Cieszyna

Powstała ankieta skierowana do cieszyńskich przedsiębiorców. Autorzy, czyli Urząd Miejski w Cieszynie, pytają w niej o pomysł stworzenia aplikacji, która wspierałaby działalność stacjonarnych sklepów w Cieszynie.

- Pomysłodawcy chcą sprawdzić, czy jest taka potrzeba i czy akurat takie narzędzie się przyda. Prosimy właścicieli lub osoby prowadzące sklepy stacjonarne w Cieszynie o udział w ankiecie i odpowiedź na kilka pytań. To nie zajmuje dużo czasu, a Wasze opinie są bezcenne! Prosimy też o przesyłanie ankiety dalej. Zachęcamy również do śledzenia strony Przedsiębiorczy Cieszyn, gdzie Dział Przedsiębiorczości Zamek Cieszyn będzie dodawał informacje dotyczące różnych form wsparcia przedsiębiorców – poinformowało Miasto Cieszyn w mediach społecznoścowych. Link do ankiety dostępny tutaj.

Twórcami ankiety są Szymon Słupczyński i Jędrzej Sobota. Ankieta skierowana jest do przedsiębiorców, którzy prowadzą sklepy stacjonarne. Starając się im pomóc w tym trudnym dla nich okresie, pomysłodawcy uznali, iż warto stworzyć narzędzie, dzięki któremu w prosty, czytelny sposób klient mógłby zamówić z określonego sklepu produkt internetowo. Ankieta ma na celu określenie potrzeb przedsiębiorców – sprzedawców - Wierzymy, że analizując odpowiedzi na poniższe pytania, będziemy w stanie sprecyzować Państwa potrzeby i w konsekwencji stworzyć dobre narzędzie (prawdopodobnie aplikację internetową), które realnie się Państwu przyda. Prosimy nie wypełniać ankiety więcej niż raz. Dziękujemy za każdą wypełnioną ankietę..

Ankieta składa się z pytań zamkniętych i otwartych. Przedsiębiorcy są proszeni m.in. o opisanie nastrojów klientów – czy boją się przychodzić do sklepu, czy nie mają z tym problemów. Pada również pytanie o to, czy przedsiębiorcy boją się zarażenia pracowników i czy obawiają się konieczności zamknięcia swoich przybytków na bliżej nieokreślony czas. Osoby wypełniające ankietę mogą również wypowiedzieć się na temat pomysłu stworzenia narzędzia internetowego i w jaki sposób widzą ewentualne dostawy. W końcu przedsiębiorca będzie mógł zostawić swoje dane kontaktowe, dzięki czemu uzyska więcej informacji na temat internetowego narzędzia sprzedażowego.

O wsparciu lokalnych przedsiębiorców pisaliśmy również w tekście: Wspieraj lokalnych przedsiębiorców i kupuj online.

 

źródło: ox.pl
dodał: JŚ

Komentarze

2
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za komentarze internautów. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Zobacz regulamin
2020-03-31 16:15:15
tom lem: ... aha, to ten specjalista, który chciał zaglądać dronami do cudzych kominów, teraz z braku "dymu" chciałby sznupać w nieswoim sklepie. Dobry jest(!) w tej pomocy ....;-)))
2020-03-31 17:18:34
tom lem: ... to na pewno pomoże 1.Czy klienci boją się/woleliby nie przychodzić do sklepu? 2.Czy obawia się Pan/Pani, że otwarty sklep naraża ludzi/personel? 3.Czy obawia się Pan/Pani, że sklepy zostaną przymuszone przez państwo do zamknięcia swojej działalności na czas epidemii? 4.Czy w aktualnej sytuacji przydałaby się możliwość składania zamówień na dowóz (przez aplikację bądź stronę internetową)? 5.Przyjmijmy, że państwo w aktualnej sytuacji zabrania przedsiębiorcom prowadzenia sklepu stacjonarnie, ale po ustąpieniu epidemii właściciele znowu mogą otworzyć swoje punkty. 6.Czy w takiej sytuacji istnieje dalej potrzeba sprzedaży internetowej? 7.Czy istnieje jakaś inna usługa, która usprawniłaby, czy może nawet uratowała funkcjonowanie sklepów w aktualnej sytuacji? 8.Czy przed aktualną sytuacją istniała wśród klientów potrzeba zamawiania z dowozem, przez internet? 9.Czy Pani/Pana sklep posiada swoją stronę internetową? GENIALNE!!!
Musisz się zalogować, aby móc wystawiać komentarze.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.
To również może Ciebie zainteresować:
Ostatnio dodane artykuły: