Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
wiadomości

Skoczów kolejny wypadek w tym miejscu

Znowu poważny wypadek na 'wiślance' w Skoczowie. Niestety, był to wypadek śmiertelny.

Około godziny 17.00 doszło do poważnego wypadku na DW 81 w Skoczowie przy stacji CRAB. Nie wiemy jeszcze ile osób zostało rannych. Strażacy z rozbitego samochodu próbują wyciągnąć zakleszczonego kierowcę.

Droga od strony Wisły jest zablokowana, od strony centrum Skoczowa samochody wolno poruszają się pasem awaryjnym.

Aktualizacja godzina 17:40

Jak informują nas czytelnicy, duże korki tworzą się od strony Wisły jak i od strony Skoczowa. Zablokowany jest również zjazd z drogi S1 od strony Bielska-Białej w Harbutowicach.

Aktualizacja godzina 18:55

Znamy więcej szczegółów popołudniowego wypadku na DK81. Niestety, zginęła w nim kobieta. Jak informuje St. sierż. Benedykt Polok, rzecznik prasowy cieszyńskiej policji, Do zdarzenia doszło o godzinie 16:45, na skrzyżowaniu ul. Wiślańskiej z DK81. Kierująca toyotą 51-latka z Drogomyśla włączała się do ruchu na DK81. Nie zachowała ostrożności i zajechała drogę nadjeżdżającemu od strony Wisły suzuki. Kierował tym pojazdem 24 latek z Jaworza. Kierująca toyotą uległa poważnym obrażeniom. Ekipa ratunkowa musiała reanimować kobietę, udało się przywrócić akcję serca. Nieprzytomna ranna trafiła do szpitala w Jastrzębiu. Jednak jak przed chwilą poinformowała policja, ranna zmarła w szpitalu.

Kobieta wyjechała od strony ulicy Wiślańskiej z zamiarem skrętu w lewo. Przejechała przez pas w stronę Wisły i stała już na już na pasie włączającym się w stronę Katowic. Tam zajechała drogę suzuki. Kierowca ani pasażerka suzuki nie zostali ranni. - dodaje Polok.

Przez dwie godziny ruch w stronę Katowic był zablokowany. Tuż przed 19-tą policja udrożniła ten kierunek .

Aktualizacja godzina 20:05

Policja aktualizuje wersję wydarzeń. Jak precyzuje st. asp. Benedykt Polok - Kobieta skręcała w lewo z ulicy Wiślańskiej w stronę Katowic. Jednak do zderzenia z samochodem suzuki doszło na pasie w stronę Wisły a nie - jak wcześniej podawano - na pasie prowadzącym w stronę Katowic. Kobieta otrzymała uderzenie w bok samochodu, od strony kierowcy.


JB

Zobacz wideo w serwisie YotuTube

źródło: ox.pl
dodał: JB

Komentarze

58
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za komentarze internautów. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Zobacz regulamin
2015-10-16 17:34:39
crank: Znowu?! Który to już raz?!
2015-10-16 17:39:43
skoczowiak911: Wypadek za wypadkiem a wszyscy to mają gdzieś... co tam musi się stać żeby podjęte zostały jakieś decyzje?!
2015-10-16 17:41:32
pbe: To naprawdę taki wielki problem postawić tam sygnalizacje świetlną?
2015-10-16 17:46:57
SmiechnaSali: Skrzyżowanie jakich w dużych miastach są dziesiątki. Można oczywiście powiedzieć, że źle widać i szybko jeżdżą ale ja widzę tam zawsze tylko jedno: BEZMYŚLNIE chcących zdążyć przed jadącym z wiaduktu. Brak wyobraźni i rozsądku. Pora jesienna, asfalt mokry, opony jak to w Polsce bywa często łyse, letnie, to się auto nie napędza i nie rusza z kopyta jak na suchym niestety.
2015-10-16 18:07:08
Międzol: Niefanzol, bo gdyby to skrzyżowanie byo jak każde inne, to by tyle wypadkow nie było. Założenie świateł w tym miejscu to znając realia naszego państwa kilka milionów.
2015-10-16 18:07:08
Międzol: Niefanzol, bo gdyby to skrzyżowanie byo jak każde inne, to by tyle wypadkow nie było. Założenie świateł w tym miejscu to znając realia naszego państwa kilka milionów.
2015-10-16 18:12:04
SmiechnaSali: Zgodzę się, że jak na nasze realia powinna być sygnalizacja. Myślę tu oczywiście o realiach w głowach i mentalności polskiego kierowcy. Prawda jest taka, że jeżdżą wszyscy i niekoniecznie jeżdżą bezpiecznie. To dla nich powinna tam być sygnalizacja a nie dlatego, że skrzyżowanie jest złe.
2015-10-16 18:12:10
Herr Flick: Światła to złe rozwiązanie bo powoduje korki.I drogie. ŚmiechnaSali opowiadasz famazony. Oczywiście zdarzają sie tacy kierowcy o których piszesz ale tam rzeczywiście jest kiepska widoczność! Pisaliśmy o tym już nie jeden raz. Tylko fotoradar od strony Skoczowa może pomóc.No chyba że mamy kilkanaście baniek na przebudowę...
2015-10-16 18:14:07
SmiechnaSali: Herr Flick, czyli okey, zakładam się, że jak stanie tam fotoradar to nie ograniczy wypadków do zera.
2015-10-16 18:14:30
jarecki354: Krótko, zagrodzic ten przejazd jak wiele innych w strone katowic i bedzie spokoj,
2015-10-16 18:25:48
Herr Flick: Ograniczyć wypadki do 0 można tylko zmniejszając dopuszczalną prędkość do 0.... Proszę Cię człowieku, nie w tym rzecz. Nawet jak ktoś popełni błąd nie musi od razu ginąć.<br />Tobie też może przydarzyć sie \&quot;pomroczność jasna\&quot;. I co? Nigdy nie zdarzył Ci sie błąd na drodze?
2015-10-16 18:27:12
Herr Flick: Mam nadzieję, że poszkodowanym nic się nie stało. NIe wyglądało to najlepiej jak tamtędy przejeżdżałem.
2015-10-16 18:32:22
anton: Z artykułu nie można odczytać kto gdzie skręcał. Podejrzewam, że z Wisły w kierunku na ul. Wiślańską. Jeżeli faktycznie tak to było, to zamiast \&quot;milionowych wydatków /przedmówcy/) na inwestycję świateł, proponuję usunięcie przynajmniej parę metrów środkowej barierki w celu poprawienia widoczności.
2015-10-16 18:33:43
góry: Od zeszłego wypadku minęło trochę czasu i w tym czasie tysiące kierowców przejechało bez problemu przez skrzyżowanie,tak więc proszę nie wymyślajcie kolejnych świateł itp.
2015-10-16 18:34:18
roman123: O dokładnie Herr Flick. J Po przejechaniu ponad 2 mln km doprowadziłem do wypadku. Zrobiłem szkolny błąd i Bogu dziękuje że nikt nie zginął z mojej winy. Przebudowa lub likwidacja tego skrzyżowania to jedyne sensowne rozwiązanie.
2015-10-16 18:43:34
ursus_81: Jakie korki (gdy zamontują światła)? Nic więcej niż na skrzyżowaniu przy Orlenie nie będzie, tym bardziej, że tu są tylko trzy kierunki, a nie cztery. Przynajmniej będzie można się normalnie włączyć do ruchu...<br />A swoją drogą, to jak wyjątkowo fotoradar by się tu przydał, a nawet dwa, to co, nie ma kasy, czy co? Przecież ta \&quot;inwestycja\&quot; by się zwróciła dość szybko, a jakiś środek zapobiegawczy by już był, zanim ktoś podejmie męską decyzję o budowie świateł.
2015-10-16 18:56:23
yetui86.86: Co do tego skrzyżowania ewidentnie jest tam problem , mieszkam nie daleko i niema tygodnia bez kolizji lub wypadku . Sam wielokrotnie tamtędy jeżdżę i szczególnie w wekeendy jest duże natężenie ruchu nie od dziś mam prawko a mam problem nieraz dostać się na dwupasmówkę . Najszybszym rozwiązanie jest przeniesienie fotoradaru ze świateł w Skoczowie , przede wszystkim ograniczy to prędkość samochodów co pozwoli na łatwiejsze dołączenie się do ruchu a jeśli już dojdzie do wypadku zmniejszy to jego sutki z pewnością
2015-10-16 19:03:29
kokoteczek: Fakt jest taki ze ludzie jzedza tragicznie i nie uwaznie ale skrzyzowanie tam jest niebezpieczne to tez fakt barierybardzo ograniczaja widocznosc...
2015-10-16 19:10:51
SmiechnaSali: Czyli jednak brak umiejętności ponieważ na tym skrzyżowaniu po skręcie w lewo z Widlanskiej nie ma toru kolizyjnego z samochodem jadącym od Wisły , jest pas łączący.
2015-10-16 19:17:58
Coyote1991: Tragedia tragedią i nie ma co polemizowac ale wypadało by nie podawac informacji wyssanych z palca, ewidentnie widac ze do kolizji doszło na pasie W strone wisły a dopiero po niej samochody znalazły sie na pasie W strone skoczowa...
2015-10-16 19:26:31
DERK: Remont, remont. Remont drogi był skrzyżowanie przebudowali i stało się bardzo niebezpieczne. Bo przed remontem łącznik ul. Wiślańskiej i DK8 był bliżej wiaduktu ok. 20 metrów. Czy przed remontem DK 81 były wypadki na tym skrzyżowaniu?
2015-10-16 19:29:22
Gruchol9922: TO Skrzyzowanie musi być przebudowane ta samo jak robią to teraz w Pawłowicach inaczej nawet FOTORADAR NIC NIEDA a bedzie jeszcze gorzej....!!!!!!!!! będzie tam zachwile jak na cmentarzu...
2015-10-16 19:39:45
dyżurny: Problem polega na tym, iż mało kto jedzie tam z dopuszczalną prędkością. Mało kto jedzie 70 tka. Obniżyć jeszcze do 60 tki i do tego fotoradar. Trudno
2015-10-16 19:56:48
anton: Serdeczne wyrazy współczucia dla członków rodziny zmarłej kobiety. Przykra i smutna sprawa. Nie mniej jednak, podtrzymuję to, co napisałem o godz.: 18:32. <br />Swoją drogą pamiętajmy o \&quot;ograniczonym zaufaniu\&quot;. <br />Parę dni temu \&quot;rozwaliłbym\&quot; kobietę (50-65), bo wyjechała sobie na dwupasmówkę (okolice Pawłowic) na skuterku, jakby do sąsiadki na kawkę!
2015-10-16 20:02:34
anton: Przepraszam za OT. <br />Nie można edytować swego postu a chciałem dodać: <br />Dziękuję OX.pl za tytuł:<br /> &gt; Znowu poważny wypadek na \'wiślance\' w Skoczowie. Niestety, był to wypadek śmiertelny. &lt;<br />A więc nie tylko internauci/kierowcy widzą ten PROBLEM! Ukłony dla starostwa skoczowskiego.<br /><br />
2015-10-16 20:08:12
marcinkoz2910: Postawić fotoradar i ograniczenie prędkości do 50km/h. <br />
2015-10-16 20:08:17
lenka_m: niestety jedyne rozsądne rozwiązanie to całkowicie zamknąć ten przejazd. lepiej nadjechać kilometr czy dwa do <br />\&quot;ślimaka\&quot; na S1 i zjechać na Katowice i ŻYĆ niż ryzykować. A co do opisu przebiegu wypadku i widocznych uszkodzeń samochodów to coś jest nie tak. Wielki podziw dla strażaków , załóg karetek pogotowia i policji uwijali się niesamowicie.
2015-10-16 20:13:31
dariohell: wg. zdjęć to chyba Suzuki jechało do Wisły..........
2015-10-16 20:27:39
DERK: Kolejny mądry wymysł po remoncie DK 81 to zablokowanie (zabetonowanie) przejazdu koło Orlena wskutek czego samochody zawracają na tm małym przejeździe na wylocie ze Skoczowa w stronę Katowic. A co się tam dzieje to widać po śladach hamowania. Tragedia wisi w powietrzu.<br />
2015-10-16 20:54:31
SmiechnaSali: Najlepiej niech o bezpieczeństwie wypowiedza się Ci debile co pod prąd do Harbutowic jechali jak zobaczyli że nie ma przejazdu. Jadący z ekspresowej napotykali na jadących pod prąd.
2015-10-16 21:00:55
lenka_m: a jeszcze lepsi byli ci co pojechali wałem wzdłuż rzeki i nie patrzyli na rowerzystów
2015-10-16 21:38:03
mariobross1977: No i jakie teraz macie pomysły zeby nie dochodziilo w tym miejscu do wypadków? Skoro zginęła kobieta to może teraz znajdzie się jakiś filozof który znajdzie sensowne rozwiązanie jak zapobiegać na przyszłość wypadkom w tym miejscu? Zygac się chce jak człowiek pomyśli że ktoś musiał zginąć na feralnym przejeździe to tylko w Polsce!!!
2015-10-16 22:01:14
wojta1234: dobrze muwisz swiatla sa tam wskazane
2015-10-16 22:12:23
Champion: Gdyby nie zawieźli jej do tych Jastrzębskich białych nierobów to by może kobieta żyła.
2015-10-16 22:13:19
geroselo: Aby zupełnie wyeliminować wypadki w tym miejscu, to trzeba tam zlikwidować skrzyżowanie. Jeżeli jednak skrzyżowanie ma pozostać, to trzeba tam zrezygnować z lewoskrętu z ul. wiślańskiej na Katowice i pozostawić wyłącznie skręt w kierunku Wisły. Jadący na Katowice musieliby zawracać na ślimaku S1. A ograniczenia prędkości muszą mieć uzasadnienie i nie mogą być prewencyjne, w sensie celowo zaniżone (dajmy 50 to może pojadą 70). Jeżeli kierowca z Katowic ma jechać bez jakiegokolwiek uzasadnienia 70 km/h na całej długości od Ochab do Skoczowa (bo do wypadków dochodzi tam dopiero po przekroczeniu 120 i to na mokrej jezdni), to kolejne ograniczenie do 70 nie zrobi na nim żadnego wrażenia i jedzie tak samo jak poprzednio &gt;90. Co do radaru, to bym się zgodził - przenieść go od świateł. Trzeba się też zastanowić, czy nie zdemontować części barierek rozdzielających pasy, bo one dość mocno utrudniają widoczność, a na bezpieczeństwo raczej nie wpływają i zastąpienie ich np. linami (u nas mało popularne). Jeżeliby zrezygnować ze skrętu na Katowice, to wtedy nawet można dać, skorelowane ze światłami obok PKSu, światła tylko na kierunku na Wisłę, aby umożliwić skręt aut od Wisły na ul. wiślańską.
2015-10-17 06:43:50
masterpascaler: Który to już wypadek w tym miejscu? A władza dalej wyje..ne. Norma. Polska.
2015-10-17 08:25:09
mariobross1977: Champion. A do którego szpitala twoim zdaniem mieli ta kobietę zawieźć?! Do szpitala slaskiego tym bardziej nie bo to jest wykańczania ludzi... Więc który szpital polecasz no który?!
2015-10-17 09:07:50
Champion: mariobross1977 masz racje, jakby baba sie dowiedziała że ją do Cieszyna wiozą to by sie jeszcze w karetce ze strachu przekręciła. Myślałem o Bielsku, albo helikopterem do Krakowa, może tam to białe nieróbstwo jest troche bardziej zaangażowane w ratowanie ludzkiego życia.
2015-10-17 10:03:52
Kankee: Champion ,twoja wiedza na temat skali obrażeń w takich wypadkach jest zerowa.Może się dowiedz najpierw co to jest reanimacja a potem ,,polecaj \&quot; szpitale.
2015-10-17 10:17:05
wihajster: Przecież kobieta wymusiła ordynarnie pierwszeństwo wyjeżdżając z ul.Wiślańskiej kierując sie na Katowice.Widoczność z lewej strony jest tam doskonała więc nie wiem co robiła w tym czasie włączając sie do ruchu bo raczej nie patrzała w lewo.
2015-10-17 10:20:22
janusz s: Do lenka_m masz świętą racje zamknąć ten przejazd
2015-10-17 10:30:16
Międzol: Zamknijcie ten przejazd i zakorkujcie cały Skoczów już doszczętnie.
2015-10-17 10:40:55
zwykły człowiek: Niestety drodzy państwo prawda jest brutalna, akurat w tej sytuacji kierująca, która skręcała w stronę Katowic, od Skoczowa na wiadukt miała doskonałą widoczność. Problem mają tylko ci którzy skręcają od Wisły na ul. Wiślańska, bo faktycznie bariery ograniczają widoczność. Ten wypadek potwierdził tylko fakty które są powszechnie znane:<br />1) kierowcy z naszego regionu, szczególnie z małych miejscowości mają problemy z trudniejszymi skrzyżowaniami, wiąże się to z małym ruchem w ich miejscu zamieszkania a to skutkuje małą wprawą w sytuacjach trudniejszych - oczywiście na każdym skrzyżowaniu chcieliby światła.<br />2) najlepiej zamknąć lewoskręt na Katowice, niech nakręcają na ślimaku S1, świateł na Wiślance jest już dość, nie da się nią normalnie jechać.<br />3) bzdurne ograniczenie do 70 na całej długości 4-pasmówki od Ochab do Ustronia, powoduje, że kierowcy przestają je przestrzegać co ma znaczenie akurat na tym skrzyżowaniu<br />4) budowa wiaduktu nad drogą do Pogórza całkowicie rozwiązałaby problemy ze wszystkimi skrzyżowaniami z Wiślanką na terenie Skoczowa
2015-10-17 11:04:43
Przepierón: Ustawienie znaków drogowych ograniczających prędkość do 70 bądź 50 km/h nie zmusi tej szarżującej hołoty drogowej do zmniejszenia prędkości. Ustawienie fotoradarów już prędzej a jak to jeszcze za mało to proponuje progi zwalniające, ale takie porządne żeby szarżująca hołota terapii wstrząsowej doznała.<br /><br />Tutaj macie przykład dostosowania prędkości https://www.youtube.com/watch?v=SyZbP-IHdJc
2015-10-17 11:22:45
Przepierón: Jeszcze jedna tępa strzała w Nierodzimiu na \&quot;wiślance\&quot; co na znaki drogowe nie zwraca uwagi<br /><br />https://www.youtube.com/watch?v=SyZbP-IHdJc
2015-10-17 12:37:31
audiofil8: wczoraj przez ten wypadek drogi były kompletnie zakorkowane, wracając z Bielska nie mogłam w ogóle wjechać na Skoczów musiałam zjeżdżać na Wisłę,potem na Brenną i przez ulicę Górecką dostać się do Skoczowa, a Górecka również była kompletnie zakorkowana przez rondo koło sparu, aż do skrzyżowania. Uważam, że tutaj dużo zawiniła również pogoda, bo dosyć mocno padało, oczywiście wiele winy jest po stronie kierowców, przykra sprawa, że znowu kolejna osoba oddała, życie!
2015-10-17 12:41:19
audiofil8: wczoraj przez ten wypadek drogi były kompletnie zakorkowane, wracając z Bielska nie mogłam w ogóle wjechać na Skoczów musiałam zjeżdżać na Wisłę,potem na Brenną i przez ulicę Górecką dostać się do Skoczowa, a Górecka również była kompletnie zakorkowana przez rondo koło sparu, aż do skrzyżowania. Uważam, że tutaj dużo zawiniła również pogoda, bo dosyć mocno padało, oczywiście wiele winy jest po stronie kierowców, przykra sprawa, że znowu kolejna osoba oddała, życie!
2015-10-17 13:21:26
SmiechnaSali: Do zwykły człowiek. Komentarz w punkt. Święta racja. Popieram.
2015-10-17 15:20:34
Champion: @ zwykły człowiek<br /><br />wiślanka nie jest czteropasmówką, lecz dwupasmówką w większości bez pasa awaryjnego.
2015-10-17 15:27:31
Przepierón: W ochabach też dużo wypadków i jakoś nikt nie reaguje a hołota szarżuje i zabija<br /><br />https://www.youtube.com/watch?v=Z1Yl5N6qg24
2015-10-17 17:36:56
Przepierón: Tu macie jeszcze jedną tępą strzałe co chce kogoś zabić, ograniczenie do 70 km/h jak byk ale nie dla niego.<br /><br />https://www.youtube.com/watch?v=mbEjCc6crAA
2015-10-17 17:59:55
SmiechnaSali: hehehehe, dobre. A Wy chcecie fotoradar stawiać koło craba. Trzeba tego konfidenta z filmiku przepierona na skrzyżowaniu postawić, bo on potrafi na oko oceniać, lub za pomocą niehomologowanego licznika w swoim starym pierdzielu.
2015-10-17 20:06:57
Międzol: Nie dość że konfident, to jeszcze on może mieć przej..... za obrażanie innych. A on nic nie zrobi bo jego nagranie to nie dowód :):)
2015-10-17 20:18:07
tward1702: Należy, ponownie zbudować wjazd/zjazd na S1 z Górnego Boru, a ruch na skrzyżowaniu obok Craba oraz na światłach zmniejszy się o 70%. Marzy mi się odkorkowany Skoczów i mniej wypadków, czego sobie i wam życzę.
2015-10-18 06:44:16
ecik: Inżynierowie ruchu drogowego pora się obudzić bo śmierć tych ludzi to po części Wasza wina za dopuszczenie do ruchu drogowego takiego skrzyżowania.To nie przypadek ,że wypadki na tym skrzyżowaniu są tak częste.
2015-10-18 19:29:43
alternatywy 5: Moim zdaniem: żadne światła, żadne fotoradary i progi zwalniające. Należy natychmiast zablokować skręty w lewo! Za ilość w ostatnim czasie tam wypadków, szczególnie tych z utratą życia, ponoszą inżynierowie - ludzie odpowiedzialni za jego prawidłowe funkcjonowanie. No właśnie....odpowiedzialni, wygląda na to, że nie są odpowiedzialni na swoich stanowiskach.
2015-10-19 19:12:21
juziwa58: poco tyn fotoradar koło orlenu nikt tam 100nie wierzdza na swiatła,,,a dac go na zjad za wiaduktym, tam naprawde jest zla widocznosc jestem kierowcą od 32 lat i troche tysiecy kilometrow przejechalem ale jak tam patrze to niekture samochody powyzej 120 gnaja ku wiśle naprawde masakra..Ale pewnie naszej władzy skoczowskiej to nie rusz ,tylko ich wybrac .posadzic na stołki zeby była dobra kasa . a ludzie niech sie zabijają,,,wspułczucia dla rodziny ,,połozyli do grobu nastepna kobitke ktura zgineła,,ale naszej władzy to nierusza,,,,,
2015-10-30 12:02:53
Moher Obserwator: Jeździłem tam od czasu kiedy to skrzyżowanie tam było. Widoczność dobra ograniczenie prędkości do 70 km. <br />Z powodu kilku \&quot;idiotów\&quot; co się zabije należy likwidować to skrzyżowanie lub ograniczać jego przepustowość? paranoja! CZy z tego powodu, że co jakiś czas czytamy i słyszymy, że są wypadki na autostradach /jeden kierunek jazdy/ to należałoby stawiać jakieś ograniczenia? Dla matołów kierowców najlepsze skrzyżowania by były bezkolizyjne, ale i na takim nie ma gwarancji żeby nie spowodowali wypadku. Byłem świadkiem jak dwa auta się \&quot;stłukły\&quot; na moście na Wiśle na kierunku do Bielska . jedno auto jechało od Cieszyna, a drugie od Wisły. To od Wisły jadąc pasem na Brenna skręciło w lewo żeby wjechać na pas do Bielska i było \&quot;bum\&quot; całe szczęście że nikomu nic się nie stało! Za moich czasów uczono mnie zbliżasz się do skrzyżowania zachowaj szczególną ostrożność. Idiotów nie brakuje którzy mogą ci zajechać drogę. Ja bym na wiadukcie umieścił napis \&quot;Uwaga, jak nie chcesz zabić idioty to zwolnij skrzyżowanie przed tobą!<br />
Musisz się zalogować, aby móc wystawiać komentarze.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.
To również może Ciebie zainteresować:
Ostatnio dodane artykuły: