ZUS: wnioski nie na mail!
Jak informuje Beata Kopczyńska, regionalny rzecznik prasowy ZUS w województwie śląskim - Bardzo prosimy tych klientów, którzy przesłali swoje wnioski na adres cot@zus.pl lub inny adres mailowy o ponowne przekazanie ich we właściwy sposób. Jeśli ktoś chce je złożyć elektronicznie należy to zrobić za pośrednictwem naszej platformy PUE ZUS.
Wnioski rozpatrywane przez ZUS aktualnie można składać w formie elektronicznej – wyłącznie przez PUE ZUS, w formie papierowej – przekazany za pośrednictwem poczty oraz przekazany osobiście w placówce ZUS – do skrzynki na dokumenty oznakowanej napisem "Tarcza antykryzysowa” (bez kontaktu z pracownikiem ZUS).
Wszyscy, którzy dotychczas wysłali skany, zdjęcia czy wypełnione pliki word lub pdf przesłane e-mailem, ich dokumenty nie będą traktowane jak wnioski i nie będą przez ZUS rozpatrywane.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych zachęca wszystkich klientów do założenia konta w PUE ZUS. – Mając już założone konto na Platformie Usług Elektronicznych, będziemy mogli szybko i bezpiecznie, nie wychodząc z domu, składać elektroniczne wnioski o wsparcie z ZUS w ramach m.in. przepisów tarczy antykryzysowej – mówi rzecznik prasowy ZUS w województwie śląskim i dodaje - Obecnie zarejestrowanych na PUE ZUS jest już 3,7 mln użytkowników.
Konto na PUE można zarejestrować poprzez stronę www.zus.pl oraz poprzez serwis bankowości elektronicznej.
red./mat.pras.
Komentarze
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.