Ustroń w zasięgu pilota od telewizora
7 czerwca dziennikarze TVP Paulina Chylewska i Radek Brzózka pojawili się na ustrońskim Rynku. Na żywo, o godzinie 6.00 poprowadzili z Ustronia odcinek popularnego programu „Kawa czy Herbata”.
- Spotykamy się dzisiaj w tym miejscu, żeby zademonstrować widzom tą niezwykłą miejscowość – przywitał widzów i gości programu prowadzący Radek Brzózka.
O największych walorach Ustronia opowiedział burmistrz miasta Ireneusz Szarzec. - Największym naszym atutem jest sama natura, krajobraz, piękne widoki, czyste powietrze, woda, no i oczywiście wspaniali ludzie. Dzięki takiemu położeniu jesteśmy miastem i uzdrowiskiem, które oferuje dla turystów, kuracjuszy i gości atrakcje przez cały rok. Zarówno latem, jak i zimą, kiedy do dyspozycji są trasy zjazdowe, biegowe i szereg innych ciekawych rzeczy - podsumował burmistrz.
Symboliczne klucze do uzdrowiska.wręczył dziennikarzom TVP Dariusz Luboń, reprezentujący Przedsiębiorstwo Uzdrowiskowe Ustroń S.A.
- Uzdrowiska w Polsce mają ten problem, że bardzo trudno do nich dojechać, Ustroń jest jednym z niewielu, jeśli nie jedynym do którego można wjechać (od początku do końca) dwupasmową drogą – zauważył dziennikarz TVP Radek Brzózka.
W programie wielokrotnie podkreślano walory miasta i uzdrowiska, jakim jest Ustroń, Prowadzący rozmawiali z lekarzami, kuracjuszami i rehabilitantami. Dziennikarze udowodnili również, że hasło sanatorium nie koniecznie musi kojarzyć się z atrakcjami, które czekają tylko na emerytów. - Sanatoria czekają na coraz młodszych klientów i mają im wiele do zaoferowania – podkreślił dziennikarz TVP.
O aktywnym wypoczynku opowiedzieli fizjoterapeuta Ewa Rybicka i Mieczysław Wójcik trener narciarstwa. Goście zajrzeli również do regionalnej kuchni w której dania przyrządzali Anna i Rudolf Gajdacz. Wystąpił również zespół Golec uOrkiestra , który co prawda nie pochodzi z Ustronia, ale właśnie na Równicy nagrał swój pierwszy teledysk „Słodycze”, który był dodatkową atrakcją miasta. Nie mogło także zabraknąć pochodzącego z Ustronia znanego zespołu Ustronsky.
Ustroń w programie „Kawa czy Herbata” to wspaniały pomysł na promocję, która nie jest wcale nowością w naszym regionie. Dwa lata temu Wisła skorzystała z tej samej reklamy i wtedy ona była w zasięgu pilota od telewizora.
(bsk)
Komentarze
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.