Ustroń: Dopłaty na unieszkodliwienie azbestu
W związku z realizacją zadania „Demontaż, transport i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest z budynków stanowiących własność osób fizycznych z terenu Miasta Ustroń w roku 2018” do jutra (10.08.2018), osoby spełniające kryteria, mogą składać wnioski do Urzędu Miasta.
Kwota dotacji, którą mogą uzyskać osoby fizyczne, chcące pozbyć się ze swoich posesji azbestu, będzie wyliczana na podstawie przedstawionych faktur (na fakturach musi znaleźć się data po podpisaniu umowy), za wykonanie prac i stanowić będzie 100% poniesionych kosztów kwalifikowanych. Całkowita kwota dotacji nie może jednak przeoczyć 800 zł za tonę odpadów zawierających azbest, w przypadku ich demontażu, transportu i unieszkodliwienia i 600 zł za tonę, w przypadku samego transportu i unieszkodliwienia.
Więcej informacji można uzyskać w Wydziale Środowiska i Rolnictwa w pokoju nr 25, Urzędu Miejskiego w Ustroniu lub pod numerem telefonu: 33 857-93-13.
Wzór wniosków o dotacje znajduje się tutaj.
JŚ
Komentarze
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.