Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
wiadomości

Sukces Kaeśki – pasażerowie przetestowali nową aplikację mobilną Kolei Śląskich

Od 1 stycznia do 19 marca Kaeśkę pobrało na urządzenia mobilne ponad 45 tys. podróżnych, kupując 112 tys. biletów i zakładając blisko 30 tys. kont.  Do końca marca do korzystania z nowej aplikacji Kolei Śląskich zachęca promocja „Testuj z nami”. Wraz z początkiem kwietnia okres testów skończy się, ale nie korzyści z użytkowania z aplikacji.

 

Aplikację mobilną Kolei Śląskich można pobrać bezpłatnie na telefony i tablety  z systemami iOS oraz Android. Kaeśka umożliwia nie tylko wygodny zakup biletów, ale także generowanie faktur, dokonywanie zwrotów oraz wyszukiwanie połączeń kolejowych – zarówno bezpośrednich, jak i tych z przesiadkami.

Liczby mówią za same za siebie

Od debiutu Kaeśki w sklepach App Store i Google Play aplikację pobrało już 45,6 tys. użytkowników, którzy łącznie kupili 112 tys. biletów. Z kolei konto w Kaeśce założyło 29,8 tys. pasażerów.

– W styczniu za pośrednictwem Kaeśki pasażerowie kupili 31 tys. biletów, w lutym 47,3 tys. Do połowy marca liczba sprzedanych biletów wyniosła 33,8 tys.   To najlepszy dowód na rosnącą popularność aplikacji i jej udany debiut  – mówi Tomasz Niedziela, wiceprezes ds. handlowych Kolei Śląskich  i podkreśla, że tak duże zainteresowanie to także efekt promocji “Testuj z nami”,  w ramach której bilety w Kaeśce można kupować z 30-proc. zniżką.

Najwięcej pasażerów korzystających z aplikacji podróżowało w relacjach Katowice – Tychy Lodowisko (6,4 tys.), Katowice – Gliwice (6,2 tys.) i Katowice – Bielsko-Biała Główna (3,3 tys.).

Zniżka 10 proc. na bilety w Kaeśce

Promocja „Testuj z nami” potrwa do 31 marca i tego dnia Koleje Śląskie zakończą etap testowania aplikacji. Od 1 kwietnia pasażerowie korzystający z Kaeśki będą mogli skorzystać z 10-proc. zniżki na zakup biletów w ramach nowej oferty „Podróż z rabatem”.

 – 10-proc. zniżka będzie naliczana automatycznie podczas zakupu biletów  w Kaeśce. Promocją będą objęte bilety na pojedyncze przejazdy, bilety miesięczne oraz bilety z ofert specjalnych. Zniżka nie obejmie natomiast biletów w ramach Taryfy Max Bilet, Taryfy Krakowskiej oraz Biletu Zakopiańskiego – wylicza wiceprezes ds. handlowych Kolei Śląskich i dodaje, że rabat będzie łączył się ze wszystkimi ulgami ustawowymi, m.in. dla studentów, uczniów oraz posiadaczy Karty Dużej Rodziny.

 Szczegóły oferty “Podróż z rabatem” są dostępne na stronie internetowej www.kolejeslaskie.pl w zakładce “Dla Podróżnych”.

 Sugestie podróżnych

Sukces aplikacji to rezultat wielomiesięcznych przygotowań i zaangażowania pasażerów, którzy dzielili się swoimi spostrzeżeniami na temat jej funkcjonowania.

 – Dzięki sugestiom użytkowników odświeżono między innymi ekran główny aplikacji, poprawiono obsługę ekranu wyboru pasażerów na mniejszych urządzeniach oraz uporządkowano listę ulg w biletach sieciowych – mówi Tomasz Niedziela, dziękując pasażerom Kolei Śląskich za wszystkie zgłoszone sugestie.

 – 1 kwietnia kończy się etap testowania Kaeśki, ale nie oznacza to, że przestajemy ulepszać aplikację. Prace nad kolejnymi usprawnieniami trwają – w najbliższym czasie pasażerowie zyskają m.in. możliwość płatności za bilety za pomocą Google Pay i Apple Pay oraz opcję wyboru minimalnego czasu na przesiadkę przy zakupie biletów na taką podróż – zapowiada Bartłomiej Wnuk, rzecznik prasowy Kolei Śląskich.

Użytkownicy Kaeśki cały czas mogą wysyłać swoje spostrzeżenia na adres: kaeska@kolejeslaskie.pl

artykuł sponsorowany

 

źródło: ox.pl
dodał: red
To również może Ciebie zainteresować:
Ostatnio dodane artykuły: