Profesjonalnie w każdym calu...
8.03.2005 0:00
Adam Małysz, zameczek prezydencki i budująca się skocznia narciarska - to atrybuty Wisły. Miasto jednak nie może stawiać tylko na to - przekonują eksperci od promocji. "Wisła, podobnie jak i całe Beskidy, żyje tylko w okresie dwóch sezonów - zimy i lata. Wiosna i jesień jest niewykorzystana" - przekonuje Tomasz Majka v-ce prezes Polskiej Agencji Rozwoju Turystyki. Współczesny turysta oczekuje wskazania gotowego produktu turystycznego, z którym powiązana jest sieć dodatkowych atrakcji. "Odwiedza nas coraz więcej osób, chcemy tą tendencję utrzymać" - mówi burmistrz miasta, Jan Poloczek. "Chcę przekonać radnych, aby zainwestować w profesjonalne opracowanie planu rozwoju turystyki w naszym mieście" - dodaje burmistrz.
Komentarze
0
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za komentarze internautów.
Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Zobacz
regulamin
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Musisz się zalogować, aby móc wystawiać komentarze.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.
To również może Ciebie zainteresować:
Ostatnio dodane artykuły: