Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
wiadomości

Produkt lokalny, produkt turystyczny a kreowanie marki regionu

„Produkt lokalny, produkt turystyczny a kreowanie marki regionu” pod takim hasłem odbyła się konferencja w Miejsko-Gminnym Ośrodku Kultury i Rekreacji w Strumieniu.

Konferencja pt.: „Produkt lokalny, produkt turystyczny a kreowanie marki regionu” została zorganizowana przez Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Cieszyńska Kraina” przy współpracy z Urzędem Miejskim w Strumieniu, Regionalnym Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego w Częstochowie oraz Śląskim Związkiem Gmin i Powiatów w Katowicach w ramach projektu dofinansowanego z Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach Planu Działania na lata 2018-2019. 

Prelegenci przedstawili uczestnikom wiele ciekawostek i informacji, związanych z turystyką i produktami lokalnymi. A byli to: Burmistrz Strumienia – Anna Grygierek, Kierownik  Referatu Promocji, Turystyki, Kultury i Sportu Urzędu Miejskiego w Wiśle – Ewa Zorychta, Główny Specjalista w Dziale Rozwoju Obszarów Wiejskich ŚODR w Mikołowie – Barbara Majnusz, Wiceprezes Zarządu ds. Górniczych i Geologicznych z firmy Solanka z Zabłocia sp.z o.o. – Ryszard Ślaski, Kierownik działu ds. realizacji programów i projektów Śląskiego Związku Gmin i Powiatów - Witold Magryś.

12 gmin należących do Lokalnej Grupy Działania „Cieszyńska Kraina” zaprezentowały stoiska wystawiennicze produktów lokalnych oraz turystycznych, a każdy uczestnik konferencji otrzymał przewodnik turystyczny pt.: „Po Cieszyńskiej Krainie”.

 

red./mat.pras.

źródło: ox.pl
dodał: red./mat.pras.

Komentarze

1
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za komentarze internautów. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Zobacz regulamin
2018-06-22 20:02:49
bronek91: "Prelegenci przedstawili uczestnikom wiele ciekawostek i informacji, związanych z turystyką i produktami lokalnymi."- cytat, uważam, iż bardziej wartościowe byłoby wymienienie poszczególnych produktów lokalnych niż prelegentów.... Tak a propos... Co te 12 gmin w efekcie podjęło??? To nie problem produkt wyprodukować, choć czasem to skomplikowane. Sztukę stanowi sprzedaż a ta wymaga uzyskania zasięgu, czyli zadbania o ulokowanie towaru np. w sklepach wielkopowierzchniowych.... Czy w efekcie np. zostały podpisane jakieś umowy w tej tematyce lub zostały podjęte jakieś konkretne działania np. w celu zdobycia czy pozyskania szerszego runku zbytu???
Musisz się zalogować, aby móc wystawiać komentarze.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.
To również może Ciebie zainteresować:
Ostatnio dodane artykuły: