Poznali tajniki marketingu
W szkoleniu udział wzięli przedstawiciele organizacji pozarządowych z obszaru pogranicza z Polski i Słowacji, najliczniej reprezentowane było Miasto Bielsko Biała i Mesto Rajec.
Szkolenie prowadziła Pani Katarzyna Khanna właścicielka firmy Refocus z Bielska-Białej, tłumaczem ustnym na szkoleniu była Magdalena Domaradzka, właścicielka firmy Restart.
W ramach bezpłatnego szkolenia online „PRZYGOTOWANIE STRATEGII MARKETINGOWEJ DZIAŁAŃ STATUTOWYCH W ORGANIZACJI” znalazły się następujące zagadnienia:
- Rola strategii marketingowej w budowaniu wizerunku organizacji.
- Sposoby definiowania strategii marketingowej.
- Sposoby prowadzenia strategii marketingowej.
- Umiejętność mierzenia postępów w realizacji strategii marketingowej – narzędzia mierzenia efektywności.
Mikroprojekt „Promowanie dziedzictwa kulturowego i współpracy transgranicznej regionu dzięki zwiększeniu kompetencji kadry organizacji pozarządowych” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej INTERREG V-A Polska-Słowacja 2014- 2020 oraz z budżetu państwa za pośrednictwem Euroregionu Beskidy.
Więcej o projekcie na stronie: https://bielsko-biala.pl/interreg
Včera, t.j. 18.10.2022, sa na šesťhodinovom intenzívnom online školení s názvom "Príprava marketingovej stratégie pre štatutárne činnosti v organizácii" jej účastníci – zamestnanci mimovládnych organizácií dozvedeli tajomstvá marketingovej stratégie. Naučili sa, ako definovať, tvoriť, viesť a študovať jeho účinnosť.
Na školení sa zúčastnili zástupcovia mimovládnych organizácií z pohraničnej oblasti Poľska a Slovenska, najpočetnejšie z nich zastupovalo mesto Bielsko-Biała a Mesto Rajec. Školenie viedla pani Katarzyna Khanna, majiteľka Refocus z Bielska-Białej, tlmočníčkou na školení bola Magdalena Domaradzka, majiteľka Restartu.
Bezplatné online školenie "PRÍPRAVA MARKETINGOVEJ STRATÉGIE PRE ŠTATUTÁRNE ČINNOSTI V ORGANIZÁCII" zahŕňalo nasledujúce otázky:
- Úloha marketingovej stratégie pri budovaní imidžu organizácie.
- Spôsoby, ako definovať svoju marketingovú stratégiu.
- Spôsoby vykonávania marketingovej stratégie.
- Schopnosť merať pokrok v implementácii marketingovej stratégie – nástroje na meranie efektivity.
Mikroprojekt "Podpora kultúrneho dedičstva a cezhraničnej spolupráce regiónu prostredníctvom zvyšovanie kompetencií pracovníkov mimovládnych organizácií spolufinancovaných Európskym fondom regionálneho rozvoja v rámci Programu cezhraničnej spolupráce INTERREG V-A Poľsko-Slovensko 2014-2020 a zo štátneho rozpočtu prostredníctvom beskydského euroregiónu.
Viac o projekte na: https://bielsko-biala.pl/interreg
Artykuł sponsorowany
