Ograniczenia w bezpośredniej obsłudze kilentów
- Pracujemy w godzinach swojego urzędowania, nie zaprzestając świadczenia bieżącej obsługi w zakresie pomocy obywatelom w przedmiocie podstawowych usług publicznych oraz innych ważnych spraw, których załatwienie przez Mieszkańca w sposób zdalny nie jest możliwe - informuje Sylwia Pieczonka ze Starostwa Powiatowego w Cieszynie.
Urząd zastrzega sobie, iż mogą zostać wprowadzone dodatkowe obostrzenie i ograniczenia związane z bezpośrednią obsługą klientów. W związku z zaistniałą sytuacją prosimy wszystkich Mieszkańców o bieżące śledzenie komunikatów pojawiających się na stronie internetowej Starostwa Więcej informacji pod tym adresem: LINK
Warto podkreślić, ze bezpośrednia obsługa klientów odbywa się z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych środków bezpieczeństwa, a więc obowiązuje nakaz noszenia maseczek ochronnych, dezynfekcji rąk i zachowania dwumetrowego dystansu społecznego pomiędzy osobami.
W związku z trudną sytuacją epidemiczną, petenci proszeni są o załatwianie spraw w pierwszej kolejności:
- telefonicznie (od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu) – Urzędnicy udzielą wszelkich niezbędnych informacji w zakresie poszczególnych spraw oraz pomogą ustalić, jakie sprawy można załatwić zdalnie, wykaz numerów telefonów: https://bip.powiat.cieszyn.pl/artykul/128/706/wydzialy
- mailowo poprzez adres sekretariat@powiat.cieszyn.pl lub poprzez adresy poszczególnych Wydziałów/Biur, których wykaz znajduje się tutaj: https://bip.powiat.cieszyn.pl/artykul/128/706/wydzialy
- przez platformę ePUAP na skrytkę: /pzcieszyn/skrytka)
- drogą pocztową na adres: Starostwo Powiatowe w Cieszynie, ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn.
(red./mat.pras.)
Komentarze
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.