NOWE LOGO MIASTA - Inwazja na mieście
Rozpoczęła się akcja „Nowe Logo Miasta” czyli wjazd do wszystkich autobusów, na wszystkie przystanki i filary Miejskiego Ratusza.
Równocześnie ze szkołami do akcji brand'ingowej dołączyły linie autobusów miejskich, przystanki i Ratusz. - Wyciągnęliśmy znak graficzny z całości logotypu Freestyle City Festival i zamontowaliśmy na 60 kasownikach w autobusach, 100 przystankach i filarach cieszyńskiego Urzędu Miasta. Do nocnej akcji ruszyli ponownie wolontariusze. - Tłumaczy Michał Paluch, odpowiedzialny za promocje Freestyle City Festival. Łącznie 60 kasowników do biletów na którymi widniało „nowe logo miasta”, przystanki autobusowe w liczbie 100 oraz 6 głównych filarów na rynku, tak w liczbach prezentuje się zielona inwazja na mieście. - Nie wiemy o co chodzi. Wolontariusze musieli działać nocą i bardzo sprawnie. Mamy tu kolejki mieszkańców, którzy pytają o co chodzi. - Zdradza w rozmowie telefonicznej Kasia Wilanowska z Centrum Informacji Miejskiej w Cieszynie. Akcja ta jest prowadzona równocześnie z przedsięwzięciem zwanym „Green Day” czyli podobnym zamieszaniem w szkołach. - Wchodzę do autobusu a tam nowe logo, wychodzę na przystanku a tam też nowe logo. Ale jak wszedłem do szkoły i zobaczyłem nowe logo to już byłem pewny, że gruba akcja się szykuje. Wspomina Maksymilian Rudnik z L.O. im. A. Osuchowskiego w Cieszynie.
Komentarze
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.