Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?

Loyd ze statuetką Superbrands

Marka ustrońskiej firmy Mokate Loyd otrzymała prestiżową nagrodę Superbrands. Statuetki Superbrands Created in Poland 2013 rozdano podczas uroczystej Gali Finałowej VII Edycji Superbrands, która odbyła się w piątek, 5 kwietnia, w hotelu ''Victoria'' w Warszawie.

Statuetkę z rąk Niny Kowalewskiej-Motlik (New Communications Sp. z o.o. - przedstawiciel Superbrands w Polsce) odebrała Sylwia Mokrysz z Zarządu Mokate. - Ogromnie cieszę się z wyróżnienia, które spotkało naszego Loyda. Od lat systematycznie i konsekwentnie budujemy siłę naszych marek. Loyd jest tego dobrym przykładem. Stawiamy na dialog i trwałe relacje z konsumentem - wyjaśniła i dodała: - Chciałabym podkreślić, że nagroda Superbrands Created in Poland 2013 jest sukcesem całego naszego zespołu herbacianego - za co bardzo wszystkim dziękuję.

Marka Loyd to herbaty czarne, zielone, owocowe, rooibos: - Produkty oferowane są w formie liściastej oraz w torebkach ekspresowych – również w kształcie piramidek – zapewniających optymalne warunki do zaparzania liści herbacianych - wyjaśnia Sylwia Mokrysz: - Choć zdecydowana większość konsumentów preferuje wygodne herbatki ekspresowe, to w Mokate nie zapomniano o grupie koneserów, dla których prawdziwy i pełny smak herbaty wiąże się nierozerwalnie z herbatami liściastymi. Dla nich właśnie w ramach linii Loyd pojawiła się cała gama różnorodnych produktów o najwyższej jakości, a wśród nich tak cenione smaki, jak Yunnan, Earl Grey, Ceylon, czy Assam.

Od ponad dwóch lat ambasadorką herbat Loyd jest Justyna Steczkowska, której wizerunek ma podkreślać niepowtarzalny smak i jakość produktów ustrońskiej firmy, dostępnych w ponad 80 krajach świata.

Organizacja Superbrands powstała w 1994 roku w Wielkiej Brytanii, 10 lat później pojawiała się w Polsce. Obecnie działa w 87 krajach na całym świecie. Głównym celem Superbrands jest promocja idei brandingu poprzez nagradzanie i opisywanie drogi do sukcesu najsilniejszych marek. Superbrands Created in Poland to dodatkowy konkurs Superbrands przeznaczony wyłącznie dla marek, które powstały nad Wisłą (bez względu na kraj pochodzenia kapitału właściciela). Wyróżnienie w konkursie otrzymują te z nich, które w badaniu konsumenckim zostały ocenione powyżej średniej dla danej kategorii. Statuetki i dyplomy  tegorocznej, siódmej edycji Superbrands zostały przyznane głosami członków Rady Marek oraz na podstawie badania konsumenckiego na niespotykanej dotychczas w Polsce próbie - liczącej aż 15 000 respondentów. Przy ocenie pod uwagę brane były m.in.: wysoka rozpoznawalność marki i dobry wizerunek zarówno wśród konsumentów, jak i w ocenie ekspertów.

(red.)

źródło: OX.PL/mat.pras.
dodał: NG

Komentarze

0
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za komentarze internautów. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Zobacz regulamin
Musisz się zalogować, aby móc wystawiać komentarze.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.
To również może Ciebie zainteresować:
Ostatnio dodane artykuły: