Loyd ze statuetką Superbrands
Statuetkę z rąk Niny Kowalewskiej-Motlik (New Communications Sp. z o.o. - przedstawiciel Superbrands w Polsce) odebrała Sylwia Mokrysz z Zarządu Mokate. - Ogromnie cieszę się z wyróżnienia, które spotkało naszego Loyda. Od lat systematycznie i konsekwentnie budujemy siłę naszych marek. Loyd jest tego dobrym przykładem. Stawiamy na dialog i trwałe relacje z konsumentem - wyjaśniła i dodała: - Chciałabym podkreślić, że nagroda Superbrands Created in Poland 2013 jest sukcesem całego naszego zespołu herbacianego - za co bardzo wszystkim dziękuję.
Marka Loyd to herbaty czarne, zielone, owocowe, rooibos: - Produkty oferowane są w formie liściastej oraz w torebkach ekspresowych – również w kształcie piramidek – zapewniających optymalne warunki do zaparzania liści herbacianych - wyjaśnia Sylwia Mokrysz: - Choć zdecydowana większość konsumentów preferuje wygodne herbatki ekspresowe, to w Mokate nie zapomniano o grupie koneserów, dla których prawdziwy i pełny smak herbaty wiąże się nierozerwalnie z herbatami liściastymi. Dla nich właśnie w ramach linii Loyd pojawiła się cała gama różnorodnych produktów o najwyższej jakości, a wśród nich tak cenione smaki, jak Yunnan, Earl Grey, Ceylon, czy Assam.
Od ponad dwóch lat ambasadorką herbat Loyd jest Justyna Steczkowska, której wizerunek ma podkreślać niepowtarzalny smak i jakość produktów ustrońskiej firmy, dostępnych w ponad 80 krajach świata.
Organizacja Superbrands powstała w 1994 roku w Wielkiej Brytanii, 10 lat później pojawiała się w Polsce. Obecnie działa w 87 krajach na całym świecie. Głównym celem Superbrands jest promocja idei brandingu poprzez nagradzanie i opisywanie drogi do sukcesu najsilniejszych marek. Superbrands Created in Poland to dodatkowy konkurs Superbrands przeznaczony wyłącznie dla marek, które powstały nad Wisłą (bez względu na kraj pochodzenia kapitału właściciela). Wyróżnienie w konkursie otrzymują te z nich, które w badaniu konsumenckim zostały ocenione powyżej średniej dla danej kategorii. Statuetki i dyplomy tegorocznej, siódmej edycji Superbrands zostały przyznane głosami członków Rady Marek oraz na podstawie badania konsumenckiego na niespotykanej dotychczas w Polsce próbie - liczącej aż 15 000 respondentów. Przy ocenie pod uwagę brane były m.in.: wysoka rozpoznawalność marki i dobry wizerunek zarówno wśród konsumentów, jak i w ocenie ekspertów.
(red.)
Komentarze
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.