Koronawirus. ile zakażeń?
22.11.2021 10:49
Ministerstwo Zdrowia podało kolejne dane dotyczące sytuacji epidemiologicznej w kraju wywołanej trwającą pandemią.
Z danych resortu wynika, że w powiecie cieszyńskim w ciągu minionej doby 50 osób zaraziło się wirusem SARS-CoV-2, a 1695 jest objętych kwarantanną.
W całym kraju odnotowano 12 334 nowe i potwierdzone przypadki zakażenia. Zmarło 5 osób, natomiast z powodu współistnienia COVID-19 z innymi schorzeniami zmarły 3 osoby.
Komentarze
50
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za komentarze internautów.
Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Zobacz
regulamin
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
2021-11-22 10:57:15
koszor:
Czyli szczepionki nic nie dały, skoro sytuacja w wielu krajach jest gorsza niż przed rokiem, gdy zaszczepiony nie był nikt. Miała być ostatnia prosta, a powstało szczepionkowe rondo bez możliwości zjazdu. Niedzielski już gada o czwartej i piątej dawce.
17
25
2021-11-22 11:01:17
koszor:
Dobrze, że nie udało się opętańcom podać preparatu całemu społeczeństwu. Dzięki zdrowej części narodu, widać wyraźnie kłamstwa i oszustwa. Kto pół roku temu mówił, że szczepieni także się zarażają i umierają, był wyzywany od płaskoziemców i spiskowców. Dzisiaj oficjalne dane mówią o nieskuteczności preparatów. Chociaż tak naprawdę on jest skuteczny, ale w zupełnie inny sposób, niszcząc naturalną odporność organizmu.
15
27
2021-11-22 11:03:06
koszor:
A Murańka czemu nie skacze, skoro jest zaszczepiony? Jak taki młody, zdrowy i wysportowany człowiek może złapać Covida, będąc po dwóch dawkach preparatu?
11
28
2021-11-22 11:24:05
Vito:
Osoby zaszczepione mogą się zarazić a także mogą zarażać. Szczepionka rzekomo łagodzi tylko objawy. Skoro dzieci i młodzież przechodzą chorobę bezobjawowo to po co ich szczepić?
Zamiast kłamać mogliby od razu powiedzieć o co chodzi. Bo teraz już sami gubią się w tych kłamstwach. W listopadzie rada medyczna rzekomo debatowala nad dopuszczeniem 3ej dawki. Tymczasem Bruksela już w lipcu zamówiła 2mld szczepionek co daje dwa lata co pół roku.
Natomiast media wśród danych o zarażonych i zmarłych powinny podawać liczbę powikłań i zgonów po szczepieniu. Kilka dni temu w Niemczech zmarł kolejny już dwunastolatek, w kilka godzin po injekcji. Ale o tym się milczy.
15
27
2021-11-22 11:25:08
czesiohill:
koszor: ty kpisz czy o drogę pytasz? Gdzie i kiedy ktokolwiek napisał, że szczepionka chroni przed zarażeniem? Zawsze było i jest powtarzane, że chroni przed ciężkim przebiegiem. I dlatego Murańka nie skacze, żeby będąc nosicielem nie zarażać innych, na przykład niezaszczepionych, dla których może to być ostatnia choroba w życiu.
25
17
2021-11-22 11:39:34
Kankee:
Koszor i Vito już po raz drugi lub trzeci przechodzą covida i mgła mózgowa im się spotęgowała.Nikt normalny ich nie chce w pracy to śledzą tylko w internecie od rana do wieczora kto w jakim wieku na co zmarł, tymczasem niezaszczepieni coraz licznej zajmują miejsca w szpitalach, oczywiście wszystko kosztem rozsądnych ludzi.
28
13
2021-11-22 11:41:08
Vito:
Czesiu sama nazwa szczepionka przeciw covid pojawia się do dziś. Nie przeciw objawom. Przed rokiem szczepionka miała chronić przed zarazeniem. Z czasem zmieniano te wersje aż teraz mamy nie wiadomo przeciwko czemu. Bo jeśli przeciw objawom to po co podawać ja dzieciom?
8
26
2021-11-22 11:43:39
czesiohill:
koszor, vito: do przeczytania ze zrozumieniem https://www.medonet.pl/porozmawiajmyoszczepionce/szczepionka-na-covid-19,lekarz-wyjasnia--dlaczego-zaszczepieni-choruja-i-umieraja-na-covid-19,artykul,08889031.html
25
10
2021-11-22 11:43:49
Vito:
Kankee a kto zajmuje miejsca w szpitalach w Irlandii gdzie wyszczepiono 90% populacji? Dlaczego władze Korei płd wyraziły żal z powodu niskiej skuteczności szczepionki?
I zajdź do szpitala zobacz czy tylko nieszczepieni tam leżą. Bo możesz się zdziwić.
Ps
Mam tą dobra sytuację że mogę sobie pisać z pracy.
12
26
2021-11-22 11:47:33
czesiohill:
vito: a jak ma się nazywać? Argument gatunku przedszkolnych. A przeciw objawom to zażyj polopirynę.
23
8
2021-11-22 12:02:34
Bartel:
To wszystko było jest bez sensu!!!!!
7
4
2021-11-22 12:10:30
koszor:
Najgorzej, jak ktoś wdepnie w krowi placek, ale tłumaczy naokoło, że to był kołocz ze śliwkami. Horban, Gut, Grzesiowski i Simon prze kilka miesięcy gadali, że szczepionka chroni przed zakażeniem w okolicach 96%. Nagle poznikali, pojawiły się nowe mądre głowy i mówią, że chroni tylko przed ciężkim przebiegiem choroby. Tymczasem już blisko 30% zgonów na covid , to zaszczepieni.
12
23
2021-11-22 12:13:04
koszor:
Ponawiam pytanie, jak Murańka - członek kadry narodowej, pod stałą opieką lekarzy, badany na wszystko pod każdym kątem, na specjalnej diecie i zaszczepiony cudownym eliksirem, zachorował na covid?
8
23
2021-11-22 12:16:43
:
Dzień dobry. Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie. Niestety jedni drugich nie przekonacie do własnych racji. Pozostaje zaakceptować siebie nawzajem bez względu na różnice światopoglądowe.
8
4
2021-11-22 12:30:26
koszor:
wojtoj, zobacz, co pisał Durczok w sierpniu: Wczoraj przyjąłem szczepionkę Pfizera. Dziś jestem nadzwyczaj rozczarowany. Nadal muszę przykładać telefon do ucha a rano byłem w sklepiku i Gates niczego mi kupić nie kazał. # ściema # foliarzekłamią # covid". Wyśmiewał tych, co ostrzegali przed szczepionkami, a kilka dni temu zmarł. Nie wiem czy to ma związek, ale takich sytuacji jest ostatnio sporo. Niech badają to niezależni lekarze, nie opłacani przez koncerny.
6
24
2021-11-22 12:33:38
koszor:
Aha- jeszcze jedna uwaga. Pod artykułami na temat śmierci Durczoka na wielu portalach wyłączono możliwość komentowania. Czy właściciele obawiali się komentarzy o Rurku i brudnym stole, czy może nie chcieli, żeby śmierć Durczoka ktokolwiek komentował w odniesieniu do szczepionek?
5
25
2021-11-22 12:42:53
Vito:
Czesio, do grudnia 2019 w Stanach ten preparat nie miał prawa nazywać się szczepionka. Dopiero na krótko przed pojawieniem się covid władze USA zezwoliły aby mRNA mogło być dopuszczone jako szczepionka. Jak to nazywano wcześniej? Sprawdź a dowiesz się jak to nazywać.
6
23
2021-11-22 13:23:14
miriam11:
ALE JAJA !!! W urzędzie marszałkowskim w Szczecinie od poniedziałku (22 listopada) wraca możliwość pracy zdalnej. Tym razem jednak będą mogli z niej skorzystać tylko pracownicy zaszczepieni przeciwko COVID-19.- Ci, którzy nie chcą się szczepić będą wykonywali pracę tak, jak dotychczas - mówi Olgierd Geblewicz, marszałek województwa zachodniopomorskiego. A swoją decyzję uzasadnia: - Musimy chronić odpowiedzialnych.
7
22
2021-11-22 13:24:29
Bugs:
Ale macie ból dupy z tym szczepieniem. Będziecie mieli większy jak ograniczą np. ruch graniczny tylko dla zaszczepionych tak jak to ma miejsce za granica. Dla mnie to możecie się nie szczepić, zaszczepieni, którzy nawet nie wiedzą, że mają COVID bo nie mają objawów wyeliminują część foliarzy którzy zachorują i skończą w ziemi. Matka natura sama wyeliminuje upośledzone jednostki.
28
6
2021-11-22 13:45:07
święty+Patryk::
wojtoj - nie do końca masz rację, już wielu płaskich przekonał respirator
25
9
2021-11-22 14:00:56
miriam11:
No żeby w tym ferworze walki czasem nie zabronili przekraczać granicy tym zaszczepionym . :-)))
6
24
2021-11-22 14:09:17
święty+Patryk::
Bugsiu a ciebie nie chcę martwić, ale twój ulubiony PiS rękami, nogami i przede wszystkim zakłamanymi komunikatami swych oficjeli popiera płaskich i ich idiotyzmy
24
7
2021-11-22 14:19:36
Bugs:
Za to opozycja wbrew temu co mówiła jeszcze rok temu chce pozamykać wszystkich płaskich i ometkować jak krowy. Teraz im nie w głowie ochrona przedsiębiorców, miejsc pracy itd. tylko zamykać i ograniczać byle odwrotnie niż rząd.
6
23
2021-11-22 14:30:10
święty+Patryk::
bugsiu ty będziesz bronił PiS tak jak PiS broni tych uzbrojonych bandytów w polskich mundurach na granicy z Białorusią, do ostatniej kropli oleju we łbie - rozumiem, trudno, rodzina musi się z tym pogodzić
26
6
2021-11-22 14:39:56
Kankee:
Vito przeliczaj jak chcesz ale zaszczepieni nie stanowią większości w szpitalach covidowych, a jak już zachorują to po 2 tygodniach wychodzą bez szwanku do domu. Ci zaszczepieni co zmarli to głównie ludzie starzy, schorowani , że słabą odpornością. Wzrost zakażeń jest dlatego że nie ma restrykcji, ludzie zachowują się jakby epidemii nie było.I tak wirus wystrychnął wszystkich na dutka, i bardzo dobrze, niech się wreszcie ludzkość nauczy pokory.Murańce nic nie jest, ale że jest vipem to klinika mu się należy, zwykły człowiek niech zdycha w domu. A DURCZOK zachlał się na śmierć, ale o tym ciii..o vipach nie wolno mówić że są alkoholikami.
25
6
2021-11-22 15:50:00
Oko:
Wyobraźcie sobie, że ktoś jest zaszczepiony przeciw ospie, niedługo po tym choruje na tę ospę, ale nie przeszkadza mu to chwalić, jaka ta szczepionka jest zaj...
6
23
2021-11-22 15:50:03
Oko:
Wyobraźcie sobie, że ktoś jest zaszczepiony przeciw ospie, niedługo po tym choruje na tę ospę, ale nie przeszkadza mu to chwalić, jaka ta szczepionka jest zaj...
6
22
2021-11-22 16:24:12
Bugs:
I znowu w środę opozycja stanie pod ścianą, z którą jak zwykle zderzy bo dostali propozycję rozmów w sprawie ustawy o weryfikacji szczepień pracowników. I będzie problem jak tu nie być po stronie rządu ale poprzeć to co sami od kilku dni chcą wprowadzić. Jak być jednocześnie przeciw i za swoimi potencjalnymi wyborcami. No chyba, że już stoją na stanowisku #bekazdonka - ich nie obchodzi pandemia, oni myślą jak wygrać wybory,
4
22
2021-11-22 16:25:55
święty+Patryk::
bugsiu, ty jak malutkie dziecko - z mafią się nie siada do stołu, mafię się zamyka w pierdlu, sądzi i skazuje na co zasłużyła
23
5
2021-11-22 16:27:13
święty+Patryk::
oczko co tam ospa, vaccinofobia to jest twój realny problem i zaraza - według wyliczeń Ministerstwa Zdrowia podanych na początku listopada br. od momentu szczepienia drugą dawką infekcję koronawirusem przeszło zaledwie 0,39 proc. osób w pełni zaszczepionych (po upływie 14 dni od przyjęcia pełnej dawki), co stanowiło 4,91 proc. wszystkich zakażeń. Natomiast statystyki dotyczące zgonów wskazują, że spośród osób, które przegrały walkę z chorobą, 3,01 proc. stanowili zaszczepieni, a zgony te nie były związane ze szczepieniem.
22
4
2021-11-22 16:32:12
święty+Patryk::
dla rozluźnienia nastroju: dlaczego poseł Janusz Kowalski udaje na łące bociana? Bo mu premier Morawiecki powiedział po ostatniej kompromitacji, że będzie musiał zjeść tę żabę sam [p.s. no, to taki krużganek oświaty bugsiu, jak czegoś nie kumasz pisz, wyoślę]
23
5
2021-11-22 16:39:06
Bugs:
patyczku, im bardziej opozycja staje okoniem tym na większe pośmiewisko się wystawia bo wszystko co mówi o covid jest po lini UE, a wszystko co robi jest tego przeciwnością bo nie chce pokazać, że robi coś po linii rządu. Komedia.
Przy okazji, gdyby mafie zamknąć to po PO już nie ma parę lat nawet śladu... co cwańsi po przegranych wyborach spierdolili za granicę, aż smród po ich rządach wywietrzeje.
5
22
2021-11-22 16:44:23
Oko:
Vaccinofobia to lęk przed szczepieniem. Nazywać ten nieprzebadany preparat szczepionką, jest sporym nadużyciem. Natomiast covidopreparatofobia jest jak najbardziej na miejscu, wystarczy doczytać co to za kupa. Co do statystyk, warto przytoczyć dane z ostatnich tygodni, gdzie mamy połowę zapreparatowanych, a nie od czasu gdy o "szczepionkę" jak lwica walczyła Kryśka Janda.
4
22
2021-11-22 17:03:53
wisiketa:
Może nie wiedzą że są leki na tego typa...
IWERMEKTYNA
AMANTADYNA
AMANTIX
5
18
2021-11-22 17:25:23
święty+Patryk::
bugsiu a ty pamiętasz wielki "audyt rządów Tuska" sprzed 6 lat? amnezja, co?...;) policja, służby specjalne, prokuratura na usługach Nowogrodzkiej - i co? - i doopa, bugsiu, doopa jedna wielka, hahaha
21
4
2021-11-22 17:26:21
Oko:
Wiedzą, wiedzą, tylko że umowa troszkę wiąże ręce.
5
21
2021-11-22 17:33:08
Marx.:
"Do psucia Polski zawsze mają większość. Ale już do naprawiania własnych błędów i zaniechań potrzebują opozycji. Patowładza"
19
2
2021-11-22 17:38:22
Marx.:
"Pomysł E.Witek PiS uważa "polityczne złoto". Kalkulacja jest prosta: jak opozycja wejdzie do gry i ustawa przejdzie, to oburzenie tłumu zrzucimy na opozycję. Jak opozycja nie da się złapać, to ogłosimy, że ludzie umierają, bo opozycja nie chce współpracy w pandemii. Słupki. Tylko słupki."
19
3
2021-11-22 17:40:10
Marx.:
"Jestem w stanie się zgodzić, że jesteśmy w stanie wojny, bo mamy pandemię i codziennie umiera 400 Polaków. Rząd w tym momencie zachowuje się dokładnie tak samo jak rząd w 1939 r., już jest na granicy z Rumunią. Zamiast walczyć z pandemią i podejmować konkretne kroki, to ten rząd po prostu abdykował"
19
4
2021-11-22 17:41:11
Marx.:
"Dopóki rządzący będą się kierowali słupkami poparcia, a nie tym, co mówi rada medyczna i eksperci, to będziemy mieli najgorsze wyniki w całej Europie. Kiedy ruszała akcja szczepionkowa, trzeba było pytać opozycję, jak to rozpropagować, żeby ludzie chcieli się szczepić. Rząd zawalił tutaj wszystko, co się dało zawalić. Mamy rekordową umieralność w Unii Europejskiej. Na co czekamy?"
19
4
2021-11-22 17:48:54
Vito:
Marx z tą najwyższą umieralnoscia to wszyscy się licytuja. Oficjalnie w pl zmarło ok 80tys osób na 38mln. W Czechach oficjalnie zmarło sobie 30tys na 10mln. 30x3.8=? Policz sobie i powiedz gdzie jest więcej. A później policz sobie np Wlk bryt, Włochy albo Hiszpanie. I najlepsze ze w każdym z tych państw świrusy mówią że mają najwyższą umieralnosc.
5
17
2021-11-22 17:50:06
Gigi13:
I cyk taka hiszpania zaszczepieni 2dawkami 79% społeczeństwa a tymczasem a medycy mówią o szóstej fali... Albo zaczniemy tego covida traktować jak inne wirusy albo dalej będziemy tkwili w tym obłędzie... Covidianizm to nowa religia, lockdowny i segregacja to ich święta a szczepienie to sakrament...nowy rodzaj niewolników... Ale luz każdy żyje jak chce... I mimo ze mam odmienne zdanie niż święty Patryk i jego religia to powinniśmy zaszac normalnie zyc jak przed tym całym cyrkiem inaczej będzie coraz gorzej.
6
20
2021-11-22 18:11:29
Gigi13:
A tymczasem 15 śmierci noworodków w ostatnie 24 godziny w Kanadzie... kobiety były zaszczepione... Ciekaw jestem jakie szopki jeszcze wyjdą z tym preparatem.
6
17
2021-11-22 18:33:43
Oko:
Teraz przynajmniej znamy odpowiedź na pytanie czego boją się zaszczepieni.
5
19
2021-11-22 18:39:34
mario172:
Skoro to takie dobre to Dlaczego rząd nie wprowadzi tej szczepionki do obowiązkowego kalendarza szczepien??bo wie ze ten preparat jest w fazie testow i boja sie NOPow..nikt nie chce wziąść odpowiedzialnosci, dlaczego??a statystyki sa przekłamane bo zwyczajnie szczepionych, ktorzy zachorowali się nie testuje!!!zaszczepieni nie maja kwarantan tylko chodza i roznosza wirusa..gdzie tu logika??ale to niezaszczepieni sa calym złem...dziwny macie tok rozumowania..
5
20
2021-11-22 19:34:40
Marx.:
Ludu mój, ludu - cóżem ci uczynił!??...
18
3
2021-11-22 20:38:15
Gigi13:
Chcecie kolejne szopki proszę bardzo - w Australii armia będzie przewozić zakażonych do obozów kwarantanny i pyty nie mówcie i ze to ściema... Zapraszam do wypowiedzi australijskiego oficjela Michaela Gunnera który otwarcie o tym mówi jak poszukacie to znajdziecie... Terroryzm w czystej postaci... Na miejscu płot kolczasty i darmowy prysznic skąd my to znamy! Ludzie jeśli się świąt nie obudzi będziemy mieć Auschwitz na całym świecie!
3
16
2021-11-23 06:15:18
święty+Patryk::
co tam gigusiu dużo szukać po australiach - w Gostyninie mamy internat dla pedofilów, nawet w Cieszynie przecież izoluje się od społeczeństwa niebezpiecznych i nieprzystosowanych, takich z genem sprzeciwu - ale z tym Auschwitz to delikatnie mówiąc przesadzasz, a mówiąc wprost - p i e r d o l i s z
11
4
2021-11-23 08:45:28
Gigi13:
czyli uważasz że to jest normalne i to już nie Australia a Polska - puknij się w łep a później pierdzielenie że wirus zabija no tak ale nie sam wirus - https://www.rynekzdrowia.pl/Polityka-zdrowotna/Szpital-wstrzymal-wszystkie-planowane-operacje-do-odwolania-Przez-COVID-19,227124,14.html
3
10
2021-11-23 14:33:49
święty+Patryk::
"puknij" poszło ci ok, ale ten "łep"... ja wiem, ty tak specjalnie ;) - a co do meritum, oczywiście masz racje, bez płaskich ten wirus już by nie fikał
6
2
Musisz się zalogować, aby móc wystawiać komentarze.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.
To również może Ciebie zainteresować:
Ostatnio dodane artykuły: