Kolejne miliony na drogi wojewódzkie w Wiśle? "Ta decyzja w zasadzie już zapadła"
- Myślę, że to co pan marszałek zadeklarował jest jeszcze ważniejsze niż ta zakończona 3-letnia przebudowa - mówił Podżorski i poprosił o komentarz burmistrza miasta.
- Szczerze powiedziawszy nie wiem, czy chcę się wypowiadać na temat drogi, przebudowy, modernizacji czy budowy czegokolwiek - cokolwiek by się nie wydarzyło, to zawsze jest fatalnie, tak więc trudno powiedzieć czy to będzie sukces, czy totalna porażka - przyznał Tomasz Bujok, po czym dodał: - Ja to odbieram za sukces, bo rozmowy na ten temat zaczęliśmy 1,5 albo 2 lata wcześniej, a w roku bieżącym w budżecie czy wieloletniej prognozie finansowej Urząd Marszałkowski zapewnił na 2022 rok finansowanie budowy i projektowania odcinka obwodnicy od świateł na Polanie do Gahury, po stronie kamieniołomu, która nie będzie przecinała dwóch przejazdów kolejowych. Gdy rewitalizuje się tę linię kolejową, a przed województwem stoi zadanie zwiększenia ilości połączeń, to bardzo istotne rozwiązanie, które nie będzie powodowało korkowania. To jakby trzeci etap, najważniejszy chyba na ten moment, w kontekście przebudowy i budowy drugiego pasa od Manhatanu do Wisły.
Włodarz "Perły Beskidów" wspomniał też, że oficjalne decyzje mają zapaść wkrótce. - Ta decyzja w zasadzie już zapadła, pan dyrektor Tabor i pan marszałek potwierdzili już, że w przyszłym roku ruszają prace projektowe, ale pewnie oficjalnie pan marszałek o tym powie na koncercie noworocznym. Być może będzie można to potraktować jako taki prezent na 60-lecie naszych praw miejskich, bo myślę, że jest to bardzo istotna przebudowa o podobnej wartości jak ta zakończona inwestycja - stwierdził Bujok.
Pisaliśmy: Dwupasmówka w Ustroniu? Mieszkańcy Polany niezadowoleni. "Łatwo wyobrazić sobie katastrofę"
Nagranie z sesji można obejrzeć poniżej:
KR
Komentarze
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.