Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
wiadomości

Elektronicznie i praktycznie – pierwszy rok wodociągowego e-BOKa

1100 kont, 2500 odbiorców korzystających z e-faktury, zgłoszenia i korespondencja online, a w trudnych czasach epidemii idealne miejsce do załatwienia najważniejszych spraw nie wychodząc z domu. E-BOK, czyli Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta Wodociągów Ziemi Cieszyńskiej obchodzi właśnie pierwszy rok funkcjonowania.

Mieszkańcy Ziemi Cieszyńskiej, podobnie jak większość obywateli naszego kraju, odkrywają właśnie możliwości i korzyści, jakie daje załatwianie spraw przez Internet. Dzięki nowoczesnym technologiom możemy zajrzeć do banku, złożyć niezbędne dokumenty w urzędzie czy podać stan licznika prądu, gazu czy wody. Wszystko to nie wychodząc z domu. Do licznych udogodnień ułatwiających nam funkcjonowanie w czasach domowej izolacji, zaliczyć można również wodociągowy e-BOK.

- Rok temu wprowadziliśmy e-BOK jako jeden z elementów podążania z duchem czasu i wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów – mówi Prezes Wodociągów Ziemi Cieszyńskiej Beata Halama – Jednak nikt z nas nie spodziewał się, że tak szybko przyjdzie nam docenić jego istnienie i testować jego możliwości w tak wyjątkowych okolicznościach – podkreśla.

A możliwości jest naprawdę sporo – zakładając wirtualny profil na stronie www.wzc.com.pl możemy nie tylko sprawdzić aktualne rachunki i stan naszego konta, ale także obniżyć rachunki zastępując ich papierową wersję wersją elektroniczną. Wszystko w szybki i całkowicie bezpieczny dla zdrowia sposób, o dowolnej godzinie i dniu tygodnia.

- Troska o zdrowie naszych pracowników i odbiorców jest dla nas bardzo ważna – podkreśla Halama – Bardzo się cieszę, że i w tym pomaga nam e-BOK – jego funkcjonowanie pozwoliło nam zmniejszyć konieczność bezpośrednich wizyt klientów w naszej siedzibie bez spadku jakości obsługi i szybkości rozpatrywanych zgłoszeń. Dlatego zachęcam tych, którzy nie mają swojego konta do jego założenia – dodaje.

Warto to zrobić choćby ze względu na wstrzymane na czas trwania epidemii rzeczywiste odczyty liczników. Ich stan można bez problemu i całą dobę zgłosić za pośrednictwem e-BOK, by uniknąć wystawienia faktury na podstawie średniego zużycia wody. Informacje o odczytach można również zgłaszać telefonicznie numerami telefonów: 33 852 09 87;  33 852 09 88;  33 852 13 30; 33 852 13 31.

Artykuł sponsorowany

 

źródło: ox.pl
dodał: red.
To również może Ciebie zainteresować:
Ostatnio dodane artykuły: