Chata bogata na zamku
18.06.2009 0:00
Nawet najlepszy produkt w sklepie wymaga reklamy. Nie inaczej jest z produktem, czy regionem turystycznym. Jak dobrze - a przede wszystkim wspólnie promować się – o tym rozmawiano na Śląskim Zamku Sztuki i Przedsiębiorczości na konferencji „Czym chata bogata”. Przedstawiciele urzędów gmin, informacji turystycznych i ośrodków kultury debatowali i szukali wspólnych rozwiązań.
Mówi Tomasz Majorek organizator konferencji. Bo jak się okazuje – zgodnie z powiedzonkiem „swego nie znacie...” mieszkańcy tego regionu nie wiedzą o wszystkich jego walorach.
Promować nie jeden produkt a cały region – to podstawa uważa Agnieszka Kotwa z Urzędu Marszałkowskiego w Katowicach.
Jan Bacza
Komentarze
0
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za komentarze internautów.
Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Zobacz
regulamin
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Musisz się zalogować, aby móc wystawiać komentarze.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.
To również może Ciebie zainteresować:
Ostatnio dodane artykuły: