Bonifikata za brak prądu
Ubiegłotygodniowa nawałnica spowodowała liczne przerwy w dostawie prądu także na Śląsku Cieszyńskim. Szczególnie w tym względzie ucierpiały Zebrzydowice. Brak prądu spowodował, że nieczynne były sklepy, nie pracowały firmy. A wiele produktów z domowych lodówek mieszkańcy musieli wyrzucić.
Jak informuje dostawca energii, w pierwszej kolejności koncentrowaliśmy się na zapewnieniu bezpieczeństwa naszym klientom. Ponad 300 brygad energetycznych nieustannie pracowało przez ostatnie dni, by naprawić uszkodzoną sieć energetyczną i przywrócić zasilanie.
Pomimo dołożenia wszystkich starań i pracy naszych brygad przez 24 godziny na dobę nie do wszystkich klientów udało się przywrócić zasilanie w wymaganym umową czasie. Wszystkich, których dotknęły wyłączenia przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość ze względu na masową skalę zniszczeń sieci energetycznej przez siły natury. - czytamy na internetowej stronie firmy dostarczającej energię.
Do naszej redakcji zwróciła się Klaudia Bohucka, Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Cieszynie. Jak informuje - klienci którzy pozbawieni byli dostaw energii elektrycznej powyżej 24 godzin, mogą starać się o bonifikaty w firmie Tauron.
Aby bonifikatę uzyskać, trzeba wypełnić wniosek umieszczonego na stronie internetowej i przesłanie na adres: Tauron Obsługa Klienta, 40-389 Katowice, ul. Lwowska 23. Szczegółowe informacje na temat kto i jak może starać się o bonifikatę, znajdziecie pod TYM linkiem.
red.
Komentarze
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.