Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
wiadomości

Wystawa: Pokazać. Wyjaśnić. Prowadzić.

Do 6 lutego można w sali ekspozycyjnej Zamku Sztuki oglądać wystawę Pokazać. Wyjaśnić. Prowadzić. Wystawa prezentuje projekty studentów Profesora Krzysztofa Lenka z dziedziny projektowania informacji Wydział Projektowania Graficznego Rhode Island School of Design Providence, Rhode Island ze Stanów Zjednoczonych

Na wystawie zobaczyć można prace z lat 1982-2010. Wskazuje ona, jak pokazać zjawiska i procesy, których istota nie jest dostrzegalna gołym okiem; podpowiada, jak wyjaśnić działanie skomplikowanych urządzeń lub przebieg wydarzeń tak, by ich istota była zrozumiała dla każdego odbiorcy; pokazuje, jak prowadzić za rękę, krok po kroku, przy składaniu szafki, w wędrówce przez labirynt zwiedzanego miasta lub przy nauce wielu funkcji ukrytych w telefonie komórkowym; 

Wystawie towarzyszy dwujęzyczne wydawnictwo książkowe przedstawiające wyzwania nowoczesnego Information Design, niezwykle szybko rozwijającej się dziedziny komunikacji wizualnej. Publikacja miała swoją premierę podczas trzydniowych warsztatów prowadzonych przez prof. Krzysztofa Lenka, które odbyły się w dniach od 15 do 17 grudnia 2010 roku. Ich przedmiotem była zaawansowana metodologia i techniki nauczania, a uczestniczyli w nich młodzi nauczyciele akademiccy i praktykujących projektanci. Każdy z trzech dni zajęć warsztatowych, na które składał się wykład poparty ćwiczeniami praktycznymi, był poświęcony innemu zagadnieniu. Książkę można zakupić w zamkowej Informacji Turystycznej.

Kuratorem wystawy jest Ewa Satalecka,


Fot: Ewa Satalecka

 

źródło: ox.pl
dodał: CR

Komentarze

0
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za komentarze internautów. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Zobacz regulamin
Musisz się zalogować, aby móc wystawiać komentarze.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.
To również może Ciebie zainteresować:
Ostatnio dodane artykuły: