Szukasz bezpłatnej porady ?
Wysyłając e-mail na adres porady@dlakonsumentow.pl otrzymamy bezpłatną poradę prawną. Odpowiedzi udzielą nam eksperci.
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uruchomił darmowe porady prawne dla konsumentów. Bezpłatna infolinia konsumencka 800 007 707 była do tej pory najszybszym i najwygodniejszym sposobem na skorzystanie z bezpłatnej porady. Kilka dni temu UOKiK uruchomił również adres e-mailowy. To kolejny sposób na zdobycie wiedzy przydatnej konsumentom w wypadku problemu z nieuczciwym przedsiębiorcą.
Masz problem i nie wiesz, gdzie szukać porady? Nie wiesz jak skutecznie dochodzić swoich praw? jak złożyć reklamację? jak wypowiedzieć umowę?... Od 16 lipca każdy konsument może opisać swoją sprawę i wysłać wiadomość na adres porady@dlakonsumentow.pl. Pomocy za pośrednictwem poczty elektronicznej udziela Stowarzyszenie Konsumentów Polskich.
Dzięki elektronicznym poradom nie tylko lepiej poznamy nasze prawa, ale również dowiemy się o ewentualnych możliwościach realizowania roszczeń, oraz o dalszej drodze szukania pomocy.
- Taka forma porad ma naprawdę wiele zalet – mówi pani Danuta z Cieszyna, która z takiej możliwości już skorzystała – Po pierwsze opisując swój problem uniknęłam wstydu, który co tu dużo mówić z pewnością towarzyszyłby mi przy bezpośrednim spotkaniu. Pewnie sama, gdybym usłyszała moją historię od kogoś innego pomyślałabym „stara a głupia, dała się tak nabrać”. Dzięki elektronicznym poradom bez zażenowania mogłam opisać problem i przemyśleć go. Kolejnym plusem jest to, że nie musiałam nawet wychodzić z domu.
Pamiętajmy również, że porady prawne można uzyskać także bezpłatnie u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów.
Barbara Stelmach-Kubaszczyk
Komentarze
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.