Starostwo wprowadza zmiany w obsłudze klientów
- W obiekcie przy ul. Szerokiej 13, gdzie znajdują się: Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru, Wydział Nieruchomości, Wydział Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, Wydział Architektury i Budownictwa, ruchem klientów będzie kierował pracownik służby ochrony. Wejście do poszczególnego Wydziału będzie możliwe tylko za okazaniem karty wstępu, która zostanie wydana przez pracownika służby ochrony. Jednocześnie w każdym Wydziale może być obsługiwany tylko jeden klient. Nie dotyczy to wydawania map, wypisów i wyrysów, co będzie realizowane na dotychczasowych zasadach – mówi starosta
W obiekcie przy ul. Granicznej 79, gdzie znajduje się Wydział Komunikacji, ograniczona zostanie liczba klientów jednocześnie oczekujących na obsługę w poczekalni Wydziału. Ruchem klientów będzie kierował pracownik służby ochrony.
W trosce o bezpieczeństwo i w związku z trudną sytuacją dotyczącą koronawirusa, starostwo apeluje o załatwianie spraw w pierwszej kolejności:
- telefonicznie (od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu) – Urzędnicy udzielą wszelkich niezbędnych informacji w zakresie poszczególnych spraw oraz pomogą ustalić, które sprawy można załatwić zdalnie, wykaz numerów telefonów: https://bip.powiat.cieszyn.pl/artykul/128/706/wydzialy
- mailowo poprzez adres sekretariat@powiat.cieszyn.pl lub poprzez adresy poszczególnych Wydziałów/Biur, których wykaz znajduje się tutaj: https://bip.powiat.cieszyn.pl/artykul/128/706/wydzialy
przez platformę ePUAP na skrytkę: /pzcieszyn/skrytka - drogą pocztową na adres: Starostwo Powiatowe w Cieszynie, ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn.
Starostwo Powiatowe zastrzega sobie, iż mogą zostać wprowadzone dodatkowe obostrzenia i ograniczenia dotyczące bezpośredniej obsługi naszych klientów.
red./mat.pras.
Komentarze
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.




Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.
