Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?

Spotkanie z kandydatem do Parlamentu Europejskiego Stanisławem Szwedem

W środę (22.05) w Hotelu Mercury odbyło się spotkanie z posłem i wiceministrem rodziny, pracy i polityki społecznej kandydatem do Parlamentu Europejskiego z Stanisławem Szwedem. Fot. Mariusz Jaszczurowski

Zapis transmisji live ze spotkania:

 

źródło: ox.pl
dodał: red

Komentarze

23
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za komentarze internautów. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Zobacz regulamin
2019-05-22 20:18:24
bronek91: Nicea albo śmierć!
2019-05-22 20:42:07
prometeusz: Jak widać i słychać panowie dobrze sie bawią !
2019-05-22 21:23:37
krzysztof.mm: obrzydliwe
2019-05-22 22:55:53
nun: spojrzał w lustro i wydał opinię :P
2019-05-22 23:15:24
LiniaTrakcyjna: Nie widzę Janusza Dziedzica wśród publiczności :(
2019-05-23 10:49:33
Donek: A kto o tym wiedział spotkanie dla swoich. Będzie słaba grupa poparcia.
2019-05-23 13:10:38
Rozpuszczalnik: I tak wszyscy głosują na KONFEDERACJĘ - Więc po co się towarzysze tak produkują?
2019-05-23 13:16:31
krzysztof.mm: tylko pięty brakuje do kolekcji okazów
2019-05-23 16:59:17
donekT: Nie tyle pięta ile noga się powinęła albo wdepnęła na minę.
2019-05-23 17:06:29
donekT: Za KONFEDERACJĘ trzymamy kciuki i zarazem życzymy przetrwania przynajmniej do jesieni a tym bardziej do po-wyborach parlamentarnych. Ten Korwin w koalicji jest całkowicie niepotrzebny, do tego przywlekł ze sobą poniektóre okazy pokroju ofiar wiary w bliżej nieokreślony wolny rynek = AKAP = anarchizm, zatem skrajnym lewakom spokojnie mogą podać rękę, cel ten sam, ale metody inne.
2019-05-23 17:12:53
donekT: Do tego hasło POLEXIT na obecną chwilę jest za radykalne i całkowicie nierozsądne. Wbrew pozorom niemiecki interes gospodarczy chroni nas lepiej od NATO, co nie oznacza, iż ta sytuacja ma trwać wiecznie. To, co należy policzyć na plus KONFEDERACJI to próba podejmowania pracy u podstaw i tak trzymać. Owocować będzie w przyszłych pokoleniach.
2019-05-23 18:30:54
rainman: donekT: pelna zgoda odnosnie Konfederacji. Teraz z UE nie ma sensu wychodzic natomiast odnosnie roszczen zydowskich - najbezpieczniej bede sie czul gdy Konfederacja bedzie miala przedstawicieli w sejmowych komisjach.
2019-05-23 21:51:20
Iwan: A ja trzymam kciuki za PIS dotrzymuje swoich obietnic. Najważniejsze obniżył wiek emerytalny zwłaszcza kobiet, dał 500+ i 300 na wyprawki. Broni naszych interesów w UE i nie chce u nas emigrantów.
2019-05-23 22:53:56
jasper: Moze klamstwa w polityce niektorym sie oplacaja , ale jesli chodzi o mnie, to raz przylapanego na klamstwie polityka juz nie slucham, nie ogladam, wylaczam . Jak widac na przykladzie Morawieckiego i Szydlo premierem moze byc byle kto, najwazniejsze, ze potrafi dobrze klamac. Kolejne klamstwo premiera - http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,24818805,morawiecki-zbiornik-biezanow-wybudowany-w-pelni-ze-srodkow.html
2019-05-23 23:05:26
skuter66: Politycy PO ciągle kłamią od 12 lat, afera goni aferę, czy jeszcze ktoś ich słucha?
2019-05-23 23:34:26
jasper: skuter66, to ilu ich siedzi w wiezieniu skoro PiS jest juz pare lat u wladzy. Co z wypadkiem bylej pani premier ? Dlaczego ten mlody czlowiek nie siedzi w wiezieniu, skoro juz w dniu wypadku wskazali jako winnego. PiS to partia partaczy i klamcow. Klamali, klamia i beda klamac.
2019-05-24 07:21:33
donekT: cały POPiS... Zatem np. Solidarna Polska i Porozumienie mówią już prawdę?
2019-05-24 10:38:21
jasper: A premier Mateuszek znow klamie - http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,24820677,czego-o-dzialce-nie-mowia-morawieccy.html#S.DT-K.C-B.2-L.1.zw . Ktos madrze napisal - „ No i co z tego, że oszust. Ale wierzący! „
2019-05-24 11:45:11
donekT: Ciekawe w co wierzący? jasper-Q wychodzi, iż Ziobro i Gowin mówią tylko prawdę.
2019-05-24 15:18:38
jasper: Ziobro i Gowin - mowia prawde :) no nie rozsmieszaj mnie. Pisiewicze nie znaja slowa prawda. Jednak nawet jak na sypiacego obietnicami szarego posla zwanego prezesem ta kampania jest wyjatkowa. W ciagu zaledwie kilku tygodni prezes PiS lub jego odzwierni obiecali: * 500 zł na pierwsze dziecko * Trzynastkę dla emerytów * Likwidację podatku PIT dla osób do 26. roku życia * Zwiększenie kwoty wolnej od podatku * Przywrócenie lokalnych połączeń autobusowych I to wszystko w kampanii europejskiej, ktora zupelnie nie dotyczy powyzszych kwestii, bo Parlament Europejski sie nimi nie zajmuje. Ale ciemny lud wszystko kupi, wazne zeby wszystko bylo za „darmo” i zeby nie trzeba bylo myslec, bo to juz za duzo dla wyborcow PiS. Tylko nikt sie nie zastanawia, kto i ile za to wszystko zaplaci.
2019-05-24 15:44:49
jasper: Kolejne oszustwo wsrod „prawych i sprawiedliwych „ http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,24822091,oko-press-szef-kancelarii-premiera-zlozyl-falszywe-oswiadczenia.html Gdyby to byl ktos z innej partii, juz dawno mialby wizyte o 6 rano. No ale skoro szary posel zwany prezesem podzielil spoleczenstwo na lepszy i gorszy sort nie dziwi mnie juz nic. Bo o wszystkim decyduje przychylnosc prezesa, ktory nie ponosi zadnej odpowiedzialnosci ( ale tak maja zwykli tchorze).
2019-05-24 16:57:28
krzysztof.mm: ...za to mocna reprezentacja członków
2019-05-24 22:00:25
donekT: Jaki jest obecnie związek Ziobro i Gowina z prawymi i sprawiedliwymi?
Musisz się zalogować, aby móc wystawiać komentarze.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.
To również może Ciebie zainteresować:
kontakt z redakcją