Promocja Pełną Parą
Promocja Wisły w bieżącym roku nabrała dużego rozmachu i skutecznego działania. Nowy referat Promocji, Turystyki i Sportu skupił się na kluczowych działaniach promocyjnych. Tylko w tym roku Wisła wydała 10 nowych publikacji (do końca roku ukażą się jeszcze 4 kolejne materiały), porównując do lat poprzednich ukazywały się 3 publikacje w ciągu roku o nakładzie łącznym 30 tys. egz. Łączny nakład wiślańskich materiałów promocyjnych wydanych w tym roku przekroczy 220.000 egz. dla porównania Dolnośląska Organizacja Turystyczna (jednostka na poziomie regionalnym) wydaje 300.000 egz. rocznie.
W Wiśle wydaję się już bardzo specjalistyczne materiały: ukierunkowane na konkretnego turystę „Wisła od kuchni”, Wisła na szlaku”, nie zapomina się także o turystach który na miejscu szukają już bardziej szczegółowych informacji o mieście to dla nich wydano „Wiślański Niezbędnik. Pamięta się także o turystach zagranicznych z myślą o nich wydano folder „Wisła dla aktywnych” w języku angielskim, niemieckim, rosyjskim i czeskim. Dla przyciągnięcia i zainteresowania Wisła wydano wysoko nakładowy folder „Wisła podróż do źródeł”. Warto zauważyć że wszystkie materiały promocyjne są spójne graficznie i zawieraj ten sam motyw przewodni z elementami charakterystyczne dla danej zawartości. W wydawanych materiałach nie zapomina się o sąsiadach i okolicy zachęca się do odwiedzenia: Bielska-Białej, Cieszyn, Żywca czy czeskiego Jablonkowa.
Na ostatnim IX Międzynarodowym Festiwalu Filmów Turystycznych podczas targów turystycznych Tour Salon 2006. Paweł Brągiel oraz Michał Jasiński zajęli II miejsce za Prezentacja multimedialna Wisły. W konkursie zgłoszono ponad 60 prac.
Do końca roku jeszcze 1,5 miesiąca a w referacie nadal trwają prace nad kolejnymi 4 nowymi materiami, które ukażą się jeszcze w tym roku: „Wisła foto”, „Wisła narciarska”, „Informator Wisły” oraz „Wisła kuchnia regionalna”.
Obecnie trwa dystrybucja nowych materiałów, po targach w Warszawie i Poznaniu przyszedł czas na rozesłanie materiałów do krajowych biur podróży, organizatorów przyjazdów zagranicznych i Informacji Turystycznych w kraju. W najbliższych tygodnia materiały z Wisły zostaną rozesłane po całym świecie do wszystkich przedstawicielstw Polskiej Organizacji Turystycznej (na wszystkich kontynentach w sumie 13 przedstawicielstw). Ważnym odbiorcą wiślańskich materiałów będą również krajowi dziennikarze prasy, radia i telewizji.
Komentarze
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.