Promocja Cieszyna budzi zastrzeżenia
Promocja miasta Cieszyna była jednym z tematów ostatniej sesji Rady Miejskiej. Na temat materiałów, dotyczących promocji, które zostały przekazane radnym, jako pierwszy wypowiedział się radny Jan Żurek.
- Materiał dotyczący promocji naszego miasta został w wielu wypadkach powielony jeśli chodzi o lata poprzednie. Z pewnością jest bardzo spóźniony, nie została wykorzystana chwila, niesamowicie ważny moment, jakim jest rocznica 1200-lecia legendarnego założenia Cieszyna– podkreślił radny Jan Żurek.
O tym, że w promocji miasta rzeczywiście czegoś zabrakło przekonany był również radny Czesław Banot. - W ramach promocji miasta należałoby raz do roku zorganizować spotkanie biznesowe i promować najlepsze firmy, które tworzą markę naszemu miastu, a tego tutaj zabrakło – zauważył radny Czesław Banot.
Na temat sposobów i form promocji Cieszyna opowiedziała Renata Karpińska Kierownik Biura Promocji Urzędu Miejskiego w Cieszynie przybliżając kwestie realizowanych przedsięwziąć.
O współpracę z miastami partnerskimi w ramach promocji Cieszyna zapytał radny Aleksander Matysiak. - Do miast partnerskich zostały wystosowane zaproszenia, jednak praca z miastami partnerskimi w zakresie promocji miasta nie jest taka prosta. Trzeba zrozumieć, że na Biuro Promocji spadło bardzo dużo obowiązków związanych z realizacją unijnych projektów, które mają swoje procedury. Nie mamy więc czasu na ściślejszą współpracę, jeśli chodzi o miasta partnerskie –wyjaśniła Renata Karpińska Kierownik Biura Promocji.
Swojego rozczarowania nie krył Eugeniusz Raabe Wiceprzewodniczący Rady Miejskiej – Kto, jak kto, ale miasta partnerskie powinny być najlepiej zorientowane, że ich partner, jeden z najstarszych obchodzi tak wielki jubileusz – podkreślił Wiceprzewodniczący, zwracając jednocześnie uwagę na fakt, że na nadrobienie pewnych zaległosci nie jest jeszcze za późno.
(bsk)
Komentarze
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.