Powinno być sprawniej
25.03.2007 0:00
Kolejki powinny być mniejsze a obsługa szybsza i bez chodzenia od biura do biura. W skoczowskim ratuszu uruchomiono punkt obsługi klienta. Na parter przeniesiono kasę i biuro podawcze, w razie konieczności urzędnik powinien pomóc nam także napisać pismo.
POSŁUCHAJ RELACJI
Relacjonowała burmistrz Skoczowa Janina Żagan.
Jan Bacza
Komentarze
0
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za komentarze internautów.
Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Zobacz
regulamin
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Musisz się zalogować, aby móc wystawiać komentarze.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.

To również może Ciebie zainteresować:
Ostatnio dodane artykuły: