Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
wiadomości

Pomnik Mieszka umyty

W sobotę (30.03) w samo południe przedstawiciele samorządu miejskiego na czele z Burmistrzem Cieszyna Gabrielą Staszkiewicz spotkali się przy pomniku Mieszka w Lasku Miejskim, by wziąć udział w akcji sprzątania #Trashtag challenge. W najbliższą sobotę (06.04) będzie można posprzątać Banotówkę.

#Trashtag challenge to inicjatywa, które zachęca do posprzątania swojej okolicy. W sobotę (30.03) nie tylko sprzątano teren wokół pomnika Mieszka w Lasku Miejskim w Cieszynie, ale również oczyszczono sam pomnik.

Włączyliśmy się podobnie, jak cała Polska w sprzątanie świata na wiosnę. Mamy trzy tygodnie do świąt. Na Rynku rozpoczyna się od poniedziałku jarmark, a my musimy przygotować na to miasto. Niestety w ramach budżetu obywatelskiego, pomysł umycia pomnika Mieszka I w Lasku Miejskim nie otrzymał wystarczającej ilości głosów, więc postanowiliśmy to zrobić sami – przyznała w rozmowie z naszą redakcją Gabriela Staszkiewicz.

Kolejna akcja już w sobotę (06.04) na osiedlu Banotówka - łąka nad Uniwersytetem Śląskim. Sprzątamy i sprzątajmy. Zachęcajmy do tego wszystkich. Będzie piękniej, jak każdy posprząta swój ogródek. Sukcesem będzie jak wyjdzie poza swoje ogrodzenie – dodała Burmistrz.

 

MSZ

źródło: ox.pl
dodał: MSZ

Komentarze

71
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za komentarze internautów. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Zobacz regulamin
2019-04-01 20:28:26
bronek91: "Niestety w ramach budżetu obywatelskiego, pomysł umycia pomnika Mieszka I w Lasku Miejskim nie otrzymał wystarczającej ilości głosów, więc postanowiliśmy to zrobić sami "- to się docenia!
2019-04-01 23:44:51
Gal: Brawo Pani Burmistrz! To znakomity pomysł z tym myciem zaniedbanego pomnika. Krokiem kolejnym powinno być założenie tam monitoringu. W LM należałoby jeszcze założyć monitoring na patelni koło zespołu szkół na Kraszewskiego oraz na placu rekreacji na przeciw pomnika straconych - pod Wałką.
2019-04-02 06:37:09
rainman: Popieram
2019-04-02 08:49:05
Halos: Pomysł jak najbardziej pozytywny. Jednak szkoda, że mieszkańcy nie wybrali profesjonalnego czyszczenia pomnika i zagospodarowana tego terenu przy okazji budżetu obywatelskiego. To był jeden z najlepszych i najrozsądniejszych projektów wśród zgłoszonych. Mam nadzieję, że uda się za rok albo miasto znajdzie pieniądze w swojej kasie na ten cel.
2019-04-02 14:22:15
tajemnica poliszynela: Mycie pomnika z budżetu obywatelskiego?! A zarząd dróg czy też inny zakład gosp. komunalnej od czego są? Gal - kamer naprzeciw pomnika pod Wałką nie będzie nigdy, bo przy okazji uroczystości pokazałyby parkujące w ciągu Al. J. Łyska samochody miejscowych notabli (na zakazie). Tak, jakby parkingu nie było. Wstyd!
2019-04-02 15:16:25
tom lem: Szanowna Pani koniecznie chce zasłużyć na miano Gosposi, jakby ta funkcja musiała być wybierana podczas wyborów władz samorządowych. Śmiech do trzykilowej torebki to pozowanie ze szmatką w gumowej rękawicy. W ramach oszczędności proponuję zwolnić personel sprzątający Urząd Miejski i podczas wolnego, samej wziąć się za sprzątanie gabinetu burmistrza z przyległymi pomieszczeniami nie zapominając o WC dla mężczyzn jako parytetu równouprawnienia, wówczas pracujący przy tych usługach będą mogli odpocząć.
2019-04-02 16:31:14
Mach: Tomie, hamuj z tą krytyką. Nie kompromituj się. Przyjmij ten gest pani burmistrz jako możliwość uczynienia czegoś dobrego dla nas wszystkich- to jest dbałość o nasze otoczenie. Każdy z nas może coś zrobić dla swojego miasta. Twoja ironia jest płaska i nikczemna. czy nadal chcesz pozostać przy swojej anonimowości?
2019-04-02 16:56:05
tom lem: Mach-u piszesz o nikczemności szantażując ujawnieniem anonimowości? Zastanów się czego bronisz, bo oczywiście "każdy z nas może coś zrobić dla swojego miasta" Pani burmistrz zobowiązała się, że swój czas poświęci na kierowanie urzędem, nie sprzątanie i wyręczanie służb miejskich powołanych do tych zadań. Nie stać miasta , przy 150 mln budżecie na zakup myjki ciśnieniowej i raz czy dwa razy w roku umyć pomniki ( w mieście) włącznie z Florianem na rynku. Dziękuję za takie gesty, które można nazwać POZERSTWEM, z lat słusznie minionych. Jeśli Ci sprawia to przyjemność możesz mnie krytykować i wskazywać paluchem moje potknięcia, chętnie odniosę się do Twoich argumentów, ale moim zdaniem takie zachowanie narusza godność stanowiska burmistrza, które ma inne cele niż mycie kamieni.
2019-04-02 17:32:13
krzysztof.mm: a propos komentarza toma lenia - ten gościu nic więcej z siebie nie wydusi - kto się dzwonem urodził, temu nawet do cymbałów daleko
2019-04-02 17:38:33
tom lem: krzysztof -Q.mm, dopóty dzban wodę nosi, dopóki mu się ucho nie urwie, ty i wodę tracisz i ucho masz urwane, tylko pusto dzwonisz dzbanie o PISie i Kościele Katolickim
2019-04-02 17:44:36
donekT: krzysztof-Q zatem nie tyle dzwonisz, co cymbalisz.
2019-04-02 19:45:18
jasper: A jak poprzedni burmistrz w godzinach pracy biskupow „ po rekach calowal“ i w imprezach koscielnych bral udzial to bylo to w porzadku, tom lem ? takie zachowanie nie naruszalo godnosci funkcji burmistrza ? Jakie to plytkie co piszesz.
2019-04-02 19:51:56
tom lem: jasper-Q, dziwne to twoje uzupełnienie krzysztof-ka.mm w temacie głębokości dzbana. Jakbyście z jednej gliny byli lepieni.
2019-04-02 20:59:59
jasper: tom lem, masz racje. Ja biskupow po rekach nie caluje. Nie to co Ty.
2019-04-02 21:13:08
tom lem: Sorry, jasper-Q, z jednej gliny ale widocznie ktoś w tobie gmeć słomy pozostawił, bo osobliwie dudnisz w temacie kościoła.
2019-04-02 21:53:42
Mach: Cóż Ci bezmyślny Tomie mam napisać??? ..."Ja Pan i nauczyciel,umyłem nogi wasze, i wy winniście sobie nawzajem umywać nogi. Albowiem dałem Wam przykład, byście i wy czynili jak Ja wam uczyniłem...." ten gest Chrystusa, a przecież Tomie jam uważasz się za chrześcijanina, obrońcę wiary i kościoła katolickiego powinieneś widzieć Go w każdym człowieku, także w pani burmistrz. Czy Ty jako chrześcijanin podobnie byś ironizował na ten gest Chrystusa, także wzbudzał by w tobie śmiech do trzy kilowej torebki ,"(powinno być dity) wysłał byś Go do męskiej latryny by ci którzy je wówczas powinni byli uprzątać mogli odpocząć. Zaprawdę powiadam Ci Tomie, krzysztof mm jest bliżej Chrystusa niż Ty.
2019-04-02 21:59:19
krzysztof.mm: świetne zdjęcie burmistrzyni - aż miło popatrzeć po czterech latach klimatów zatęchłej kruchty
2019-04-02 22:26:26
tom lem: No, no Mach-u muszę przyznać, żeś wymyślił - jak to jest z tym myciem, kto(?) do poziomu kogo się uniża(?). Szanowna Pani umywa nam nogi? Niech sama zrobi porządek w strukturach, których kierowania się podjęła w czasie wyborów. Jak chce niech myje nawet nogi prezesom lub kierownikom. Niestety na razie ta akcja jest czysto medialna na potrzeby własnej popularności na fb, żywcem wzięta z czynów społecznych lat minionych. Może podpowiesz do kogo jest ona adresowana do własnych podwładnych czy do mieszkańców, a może ma usprawiedliwić wieloletnie zaniedbania struktur miejskich, których efekty widać na głowie Floriana przez ostatnie lata? Dej se spokój Mach-u z ironizowaniem "Zaprawdę powiadam Ci" bo ani to cytat, ani z Ciebie kaznodzieja, tym bardziej nie Ty Mach-u rozsądzisz kto jest bliżej Chrystusa.
2019-04-02 22:31:51
donekT: Był Syn kościoła, teraz pora na Córę Kościołów.
2019-04-02 22:40:34
Mach: Czyżbyś był człowiekiem opornego serca. Zatwardziałość serca dotyka przede wszystkim przeciwników Boga, Jego świętości, miłości, ale dotykać także może i uczniów Chrystusowych. Przeproś panią burmistrz jako tom lem, a zachowam Twoją anonimowość byś nie spłonął ze wstydu.Lub się ujawnij sam a wtedy powiem ,żeś chłop a jaja...
2019-04-02 22:53:20
tom lem: Mach-u co zrobisz ze swoja wiedzą, jest Twoją sprawą i nic mi do tego.
2019-04-02 22:56:02
donekT: Szantaż!
2019-04-02 23:00:08
tom lem: ...obrońcy "własnej nieomylnej Wiary" posuwają się i do szantażu.
2019-04-02 23:18:57
jasper: Pani burmistrz jest kobieta pracujaca, zadnej pracy sie nie boi. Piekny przyklad dla innych.
2019-04-02 23:27:54
tom lem: ...przekaz z tego taki, że inne Panie nie pracują - potrzebują przykładu i zachęty.
2019-04-02 23:34:02
jasper: tom lem, ulzylo Ci ? Jak nie, to wez nervosal.
2019-04-02 23:37:27
tom lem: ... musisz stosować gdy polecasz, ja znam tylko ze słyszenia, chyba na twoje nervy. Tak nazwa sugeruje.
2019-04-03 00:07:18
jasper: Czysbys kiedys dostal kosza od pani burmistrz? Jakos tak to sygnalizujesz :)
2019-04-03 00:15:28
tom lem: jasper- Q: źle odczytujesz sygnały, chociaż mama i tata porządni a syn koniecznie chce być kolejorz.
2019-04-03 07:30:26
jasper: tom lem - tu Cie boli. A propos , masz cos przeciw kolejorzom ?
2019-04-03 07:34:21
Mach: Tomie, przespałeś, przemyślałeś w czym przekroczyłeś dopuszczalną formę krytyki? Oto te słowa..." samej wziąć się... nie zapominając o WC dla mężczyzn jako parytet równouprawnienia wówczas pracujący przy tych usługach będą mogli odpocząć". Czy to krytyka czy anonimowa z twojej strony próba upokorzenia człowieka- kobiety,żony i matki a potem burmistrzyni, przez ciebie ukrywającego się za nickiem tom lem? Ty wiesz w kogo uderzasz, druga strona nie może się podobnie bronić i pewnie do tego by się nie zniżyła. Więc i z honorem u ciebie kiepsko, a zamiast jaj, widzę ,że masz wiater w miechu- umyłeś swój mieszek?
2019-04-03 07:36:35
tom lem: Nie jasper-Q, nic mnie nie boli, tylko kiedyś aby iść na kolej, też było trzeba mieć przynajmniej trochę oleju w głowie.
2019-04-03 08:20:55
tom lem: Tak przypuszczałem Mach-u, że brak argumentów sprowadzi dyskusję na tory seksualno-moczopędne. Nie krytykuję osoby tylko zachowanie, które muszę Ci przyznać "jest wiatrem w żagle" dla pozerów. Co Pani burmistrz robi w wolnych chwilach - nic mi do tego - jednak wykorzystuje stanowisko do nagłaśniania czynności, z którymi większość nie ma problemów. Odpowiada za sferę publiczną i należy mieć nadzieję, że będzie potrafiła zadbać o np. pomniki, które znajdują się pod jej opieką, jednak niekoniecznie osobiście, bo inne sprawy leżą odłogiem przez lata, których jak widać nie zauważa.
2019-04-03 08:36:17
jasper: tom lem, masz racje na kolejorza by Cie nie przyjeli. Mam tylko pytanie, co robil poprzedni burmistrz, ze jak piszesz - „ inne sprawy leza odlogiem przez lata“ . Wedlug twojej wypowiedzi niewiele zrobil. Dobrze dla Cieszyna, ze nie zostal ponownie wybrany.
2019-04-03 09:08:59
tom lem: jasper- Q ślizgasz się po byłym jakbyś był cały wazeliną wysmarowany. Temat dotyczy wyczynu obecnej Pani. Niektórym nie przeszkadza i nie przeszkadzało, upokorzenie człowieka - męża i ojca a obecnie byłego burmistrza. Dualizm czy dulszczyzna, jasper- Q?
2019-04-03 09:48:47
jasper: To, ze pani burmistrz pokazala, ze potrafi zakasac rekawy i zrobic cos pozytecznego, tak bardzo Cie przeraza ? Chyba sam nie wierzysz w to co piszesz. Bylego burmistrza nikt nie upokarzal, sam zrobil to doskonale swoja hipokryzja.
2019-04-03 11:23:48
torcida2: Jacy przedstawiciele samorządu miejskiego? Na jednym ze zdjęć widać jedynie burmistrza Damiana. Cała akcja jest tyle warta ile ten cały pseudo jarmark na rynku. Niestety to miasto popada w ruinę.
2019-04-03 11:24:11
tom lem: jasper-Q, twoja nadinterpretacja jest porażająca, bo kogo przerażają wiosenne porządki? Są nawet firmy , które parają się tym na co dzień, nie od święta. Widocznie Pani burmistrz chce pokazać, że wszystko zrobi sama lepiej - czy w ten sposób daje coś do zrozumienia(?) tym , którzy powinni zajmować się tym zawodowo, możliwe że to przyczynek do rozwiązania niektórych służb miejskich, mających dbać o porządek w mieście. W ramach oszczędności???
2019-04-03 11:43:39
tom lem: Sorry, to nie oszczędności mogą być powodem, tylko planowane podwyżki, bo nie starcza na wszystkie potrzeby obecnie panujących w mieście.
2019-04-03 12:03:42
rainman: Jasper - z tym zakasaniem rekawow az tak nie przesadzajmy. Byla tez sesja fotograficzna wiec byla nagroda.
2019-04-03 13:49:47
jasper: No panowie, przyznajcie sie brakuje wam panow w sutannach obok pani burmistrz, wtedy byloby ok. To se juz newrati :)
2019-04-03 14:31:13
rainman: Jasper, słabe to i wiesz o tym. Serio tak bawi taplanie sie w rynsztoku tego drugiego mechła? Wymysl cos swojego i oryginalnego.
2019-04-03 14:49:13
jasper: rainman, chcesz to masz. ks. Jarosiewicz , ten od spalania ksiazek i twoj guru, przyznal , ze akcja byla niefortunna. Widzisz a tak go chwaliles. Ludzie inteligentni najpierw mysla a pozniej dzialaja. Niestety mechlo sie wytaplal. Czy mnie to bawi ? Glupota nie bawi ale przeraza, bo wielu uwierzylo.
2019-04-03 15:18:38
Mach: Odnosząc się Tomie do Twojego postu z 8:20:55 to muszę się powtórzyć,że bezmyślność u Ciebie to recydywa. Twoje tłumaczenie się ,że krytykujesz nie osobę ale jej zachowanie nie wytrzymuje rzeczowej krytyki. Z jednej strony twierdzisz cytuję ..."co Pani burmistrz robi w wolnych chwilach- nic ci do tego"... to czemu się czepiasz co Pani Burmistrz właśnie w sobotę bo 30.03 robi w chwilach wolnych biorąc w chwilach wolnych od pracy w akcji międzynarodowej z innymi mieszkańcami miasta o nazwie "#Trashtag challenge". Jej czas ,jej dobra wola i osobisty przykład w sprzątaniu najbliższej okolicy wraz z innymi dla mieszkańców. Pełniąc właśnie to stanowisko ,daje przykład i tak jest znacznie lepiej niż gdyby jej działanie było odwrotne. To jest oczekiwała by takich zachowań od mieszkańców, jednocześnie izolując się od wspomnianej przez redaktorkę tekstu akcji. Co znaczy ,że większość nie ma problemów,z czym? Ze sprzątaniem własnej okolicy? Powiedz mi kto upoważnił cię do wyrażenia opinii większości, bezmyślny Tomie? Pomniki to Twoja specjalność -możesz dać przykład i włączyć się w akcję skoro jak twierdzisz nie widzisz w tym problemu. Jesteś tak obłudnym tchórzliwym człowiekiem, że nie stać cię na przeprosiny pod używanym nickiem? Jakich to dalszych argumentów oczekujesz potwierdzających Twój prostacki styl osobistego krytykowania pani burmistrz- bo przecież takim jest propozycja Twoja skierowana wprost do niej by zajęła się sprzątaniem męskich toalet w urzędzie w celu jak to określiłeś zachowania cyt."parytetu równouprawnienia". -Czy ty już je kiedyś sprzątałeś?
2019-04-03 15:48:58
tom lem: No cóż, Mach zawsze wie lepiej i swoje, po kim kto sprząta i jaką ma specjalność, widocznie lubi wskazywać paluchem, gdzie są granice krytyki. Ciekawe czy z wykształcenia, czy autopsji takie doświadczenie.
2019-04-03 16:36:04
Mach: Tomie, kiedy dyskutowałeś pod nickiem tom lem na fb z panią burmistrz ta przekonana była ,że dyskutuje z Nią J.Swakoń i tak się do ciebie zwróciła podpisując się Gabriela Staszkiewicz, a Ty w sposób kategoryczny tego nie zdementowałeś- wpisując zdanie cyt. "wolałbym byśmy pozostali przy mojej anonimowości," znaczy ,że sprawiało ci satysfakcję ,że przez Ciebie wyrażane poglądy Pani burmistrz przypisuje komuś innemu. Nawet nie było cię stać na dementi.Są powody bym w tej sprawie reagował w obu kierunkach użytkowników bawiących się w dyskusję niczym w "ciuciubabkę naruszając przy tym osoby trzecie. Więc jak to będzie z tymi anonimowymi przeprosinami Tomie?
2019-04-03 17:02:25
donekT: Gdyby akcja toczyła się z wizerunkiem poprzedniego burmistrza, jak wyrażałby się np. krzysztof.mm?
2019-04-03 18:19:59
jasper: donekT - GDYBY babcia miala wasy, toby byla dziadkiem.
2019-04-03 18:20:32
tom lem: Mach-u czytaj do końca i ze zrozumieniem jak na fb. tak i tu umieszczone posty. Oczekujesz przeprosin siebie, czy Pani burmistrz , bo przyznaję , gubię się w Twoich insynuacjach. Oczywiście, Szanowna Pani dopatrywała się kogoś innego pod nickiem tom lem, niż jest w rzeczywistości, ale jeżeli stajesz w obronie Pana Swakonia ( którego poznałem jako byłego radnego i szanowanego cieszyńskiego przedsiębiorcę), bądź łaskaw czytać dementi, które umieszczone jest niżej w kolejnej korespondencji, gdzie ta broniona gospodyni widzi byłego radnego Swakonia. Podejrzewam niestety, że coś komuś uprzejmie doniesiono a zainteresowany nie ( chciał , nie mógł, lub nie miał czasu), sprawdzić odpowiedzi - na domysły Szanownej Pani, że tom lem nigdy nie był np. radnym miejskim. CZY TE WYJAŚNIENIA wystarczą Tobie Mach-u, bo za kim tęskni i dlaczego, Pani burmistrz, tylko ona wie. Każdy ma prawo do anonimowości, włącznie z Tobą Mach-u, zwłaszcza w takim grajdole jak Cieszyn, gdzie jakakolwiek krytyka narażona jest na wytykanie paluchem na łamach małomiasteczkowych portali. Anonimowości nie podlegają publiczne funkcje, ale gdy Pani burmistrz sprząta w zaciszu własnego azylu, też nic mi do tego, lecz jeżeli afiszuje się z tym publicznie staje się śmieszna. Osobiście te nauki otrzymałem od bliskich mi kobiet, i nie baw gloryfikując pozerstwo ze szmatą w ręku, przy okazji obrony burmistrza, później matki, żony i kobiety lub w odwrotnej kolejności, jak komu wygodnie. Na marginesie czy funkcje polityczne mają płeć?
2019-04-03 20:35:56
Mach: Tomie, gdyby chodziło byś mnie przeprosił trafił bym do ciebie na plac na Hażlaską i załatwilibyśmy sprawę po męsku jak Swakoń z Pindórem. Nadal brak ci jaj. Widzę ,że swojego internetowego chamstwa nie potrafisz udźwignąć. Co teraz zrobisz?
2019-04-03 20:52:16
tom lem: Z pewnością mieli rację ci, którzy twój nick czytają wspak.
2019-04-03 21:51:18
Mach: Masz rację Tomie. Na czytaj się wspak tego nicku do woli. Teraz jak już wszystko jasne będziemy mogli się podpisywać swoimi nazwiskami lub dalej nickami, nie będę już sam. Kolejny element pozytywny tej "ambitnej" polemiki jest taki, że panią burmistrz będziesz mógł już przeprosić jako Pan Pindór . Chyba teraz już ci będzie łatwiej.Weź to na klatę tak jak ja biorę swój nick czytany wspak.
2019-04-04 06:49:26
krzysztof.mm: jeśli na Hażlaskiej, to raczej Pindur?...
2019-04-04 06:52:44
tom lem: Mach-u, dopiero pojąłem ból Twojej samotności pod własnym nickiem, oraz koszmar Pani burmistrz, dostrzegania pod każdym krytycznym postem, osoby Pana J. Swakonia. Podpisuj się jak potrafisz i mam nadzieję, będzie jasne co jest twoim przekazem. Niestety Twoja dedukcja jest błędna - nie jestem Pindórem ( którego znam i przekażę twoje podejrzenia). Czy ta metoda, którą przyjąłeś to autorska walka z mową nienawiści(?) czy teraz sprzeciw jest tylko milczeniem? Pani burmistrz nawet na fb. (na dwóch stronach) występuje pod herbem miasta jako - Gabriela Staszkiewicz PIERWSZA BURMISTRZYNI CIESZYNA, co odczytuję jako oficjalne strony burmistrza miasta, gdzie można wyrazić swoje zdanie, na które (co muszę pochwalić) osobiście odpowiada. Niestety roi się od samych pochlebstw jak w "szatach cesarza". Więc idąc Twoją drogą dedukcji przez remont, pomniki, Pindóra - nie kroi się jakiś remoncik ratusza, na którym zależy a wazelina i kadzidło poza godnością własną? Ty przepraszaj kogo chcesz, ja nie będę przepraszał tych, którym się wydaje, że są krzywdzeni.
2019-04-04 07:51:24
Mach: Macie rację. Co tu dalej będziemy "pindorzyć".
2019-04-05 06:55:28
krzysztof.mm: to dobrze, kiedy komentujący - tak jak na przykład tomlem powyżej - napisze kilka zdań tak po prostu, od siebie - w tym konkretnym przypadku objawiła się nam w pełnej krasie mizeria intelektu autora i jego dyslektyczne kuśtykanie po zawiłościach zdań złożonych
2019-04-05 13:04:47
Mach: Myślę, że kiedy tom lem przestał być już anonimowy, zacznie bardziej ważyć słowa krytyki. Szanse krytykowania poczynań osób publicznych, do czego ma prawo, niejako zostały wyrównane. Jego korespondencja na fb z panią burmistrz mam nadzieję będzie dotyczyła spraw nie osoby, której zaproponował ...w ramach równouprawnienia wziąć się za sprzątanie przyległego do gabinetu burmistrza WC męskiego. Co ma męskie WC do równouprawnienie to już tajemnica toma -lema i jego ponad naturalnego intelektu -stąd ta mizeria. - A miałem już nie pindu-rzić.
2019-04-05 13:09:25
tom lem: Morał z tego krzysztof-Q.mm tak, że u innych widoczniejsze drobne przypadłości niż u siebie garb intelektualny. Wierzę, że ty się PoPISzesz literacko i lepiej przerobisz to na źdźbło, porównując z belką ;)
2019-04-05 13:17:19
tom lem: No cóż Mach-u ci napisać - mizeria intelektualna polega i na przerabianiu czyichś nazwisk, co świadczy nie tyle o tchórzostwie co o krótkich majtkach z których senatorska głowa nie wyrosła.
2019-04-05 13:32:31
Mach: Widzisz Tomie- zaczyna ciebie to osobiście dotykać- i reagujesz. Tak samo bolało to panią burmistrz. A ty atakowałeś z ukrycia. Może teraz zrozumiesz co znaczy wobec spraw stanowczo a wobec ludzi łagodnie. Stale chcę ci to uświadomić -jak nie rozumiesz, to przykro musi być , łopatą po tyłku. Przyznaj się do błędu, to nie będziesz się musiał wstydzić. Teraz będziesz się bardziej pilnował. Twoje rzeczowe argumenty zawsze nas mogą rozwijać, te dotyczące WC już nie.
2019-04-05 14:29:58
tom lem: Co bym nie napisał Mach-u, ani argumenty ani łopata Ciebie nie przekona. Więc zamilknę. Czas pokaże co wyniknie z twojego pindrzenia;)
2019-04-05 14:58:42
tom lem: Poprawię ( dodam) tylko: z twojego i Pani burmistrz pindrzenia;)
2019-04-05 15:51:08
Mach: A jaka jest różnica pomiędzy słowami tom lem, a pindo-rzić, żeś uznał, że przerabiam czyjeś nazwisko? Możemy dalej, chciałeś napisać- pindorzić, zamiast postować. Widzisz różnicę?
2019-04-05 16:08:40
tom lem: ...niezrozumiałe wyrazy należy korygować ze słownikiem, niestety słowotwórstwo Mach-a wymyka się już nawet z pod jego kontroli.
2019-04-05 16:22:36
Mach: Poza tym, strasznie się miotasz, łącząc tę wymianę zdań pomiędzy nami z panią burmistrz. Pindo rzić to tylko ty tu możesz. Pani burmistrz jest świadoma ,że kadencja trwa pięć lat i podobnie jak jej poprzednicy podda się kolejnej weryfikacji wyborczej jak kadencja upłynie. Już po wyborach i pogodzić się musisz z ich wynikiem.
2019-04-05 16:41:09
tom lem: ...sprawdź "pindrzenie" w słowniku a ( fonetyczne" rzić") z inną pisownią to już chyba za Olzą. Słowotwórstwo na poziomie 6-latka - Mach-u, dej se spokój. Pozostaw trochę szacunku, do Ciebie. O jakich wyborach Ty piszesz, tu się trzeba wziąć do roboty w papierach, nie ze szmatą w ręku, wszak chyba jeszcze istnieją służby miejskie od "szmaty i miotły".
2019-04-05 18:01:42
Mach: Dlaczego, idziesz w zaparte i nie chcesz uznać ,że przekroczyłeś, przyzwoitość w krytyce pani burmistrz. ?
2019-04-05 18:17:17
Mach: Za każdym razem świadomie piszę, pindo-rzić. Nie myl z pindrzyć. Chodzi o ciebie i ty o tym wiesz. Reagujesz impulsywnie i każdy kto poczyta nieomylnie wskaże ,że chodzi właśnie o ciebie. Miałeś możliwość zachowania anonimowości. Wystarczyło tylko uznać, żeś przekroczył próg przyzwoitości w krytyce pani burmistrz. Ty piszesz o szacunku- przecież każdy kolejny wpis cię kompromituje -czepiasz się pani burmistrz ,że w wolnym czasie od obowiązków zawodowych myje pomnik- odsyłasz ją do mycia męskiego WC w ramach równouprawnienia. Prostaku!
2019-04-05 19:21:26
tom lem: Mach-u, przyznaję , że oczekuję szacunku do Pani burmistrz za wyprowadzenie miasta z zapaści, nie szacunku za sprzątanie szmatą, które też się należy wszystkim którzy to robią. Co napisałem o WC, możesz uznaj za moje " wobec spraw stanowczo..." przy całym braku delikatności. "Niestety w ramach budżetu obywatelskiego, pomysł umycia pomnika Mieszka I w Lasku Miejskim nie otrzymał wystarczającej ilości głosów, więc postanowiliśmy to zrobić sami – przyznała w rozmowie z naszą redakcją Gabriela Staszkiewicz." Ty jesteś specjalistą od miejskiego budżetu- AŻ TAK ŹLE, że brakuje na umycie pomnika a mieszkańcy odwracają się plecami do zdjęcia, gdy Pani burmistrz z uśmiechem ( godnym lepszej sprawy ) zachęca? Śmiać się czy płakać?
2019-04-05 20:13:58
Mach: Idź się wypindrzić , usiądź w gospodzie, walnij kielicha, przestań pindorzić bo wpadniesz w depresję.
2019-04-05 23:41:09
krzysztof.mm: zaiste, argumentacja na poziomie glinianego d z b a n a - kubeł pomyj na panią burmistrz za to, że wzięła się za czyszczenie pomnika - " bo są inne służby"... temu gościowi najwyraźniej potrzebne służby medyczne - i moja rada, lepiej już od siebie więcej nic nie pisz, wyjdziesz na tym lepiej jeśli będzieszjedynie przekazy dnia z nowogrodzkiej powielał
Musisz się zalogować, aby móc wystawiać komentarze.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.
To również może Ciebie zainteresować:
Ostatnio dodane artykuły: