Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?

Pociągami za darmo – gdzie i kiedy

Już w najbliższą niedzielę, 22.09.2019 będzie można podróżować Kolejami Śląskimi za darmo (z małym wyjątkiem). Przewoźnik w ten sposób zachęca do wspólnego świętowania Europejskiego Dnia bez Samochodu i przetestowania podróży pociągiem. 22 września dla wszystkich kierowców mamy propozycję bezpłatnych przejazdów.

Bezpłatne przejazdy z okazji Europejskiego Dnia bez Samochodu będą obowiązywać przez cały dzień, na wszystkich naszych liniach – jedyny drobny wyjątek stanowi przygraniczny odcinek Chałupki – Bohumin. Aby skorzystać z powyższej propozycji wystarczy podczas kontroli biletów okazać ważny dowód rejestracyjny. Co istotne, każdy kierowca może zabrać ze sobą w podróż jedną osobę towarzyszącą.

Koleje Śląskie w tym roku już po raz piąty przyłączą się do obchodów Europejskiego Dnia bez Samochodu.


(red./mat.pras.)

źródło: ox.pl
dodał: red

Komentarze

3
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za komentarze internautów. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Zobacz regulamin
2019-09-20 14:32:39
stefanbbn: super pomysl,a co z pasazerami ktorzy nie maja samochodu? przeciez to oni najwiecej robia dla ochrony naszego klimatu-kolej namawia do rezygnacji zsamochodu,jak juz zrezygnujesz to plac za przejazd podczas gdy wlasciciele samochodow maja przejazdy bezplatne
2019-09-21 05:02:32
krzysztof.nn: co racja to racja - ale problem bierze się z tego, że koleje polskie to jeden z paru reliktów PRL-u w tym kraju - firma państwowa, której de facto głównym zadaniem jest dostarczanie etatów i kasiory szerokiemu gronu polityków i politykierów wszystkich szczebli, ich rodzinom, pociotkom, znajomkom - pasażer jest jedynie pretekstem, a zarządzają firmą pod rządami PiS wyłącznie specjaliści z certyfikatem BMW
2019-09-21 23:00:16
donekT: " Wielkie reformy, miliardy z Unii na zrównoważony rozwój, rekordy prędkości pociągów i liczby pasażerów, a tymczasem polskimi kolejami w III RP wciąż jeździ mniej ludzi niż w PRL-u, a najnowszy tabor ma problem z osiągnięciem czasu przejazdów sprzed wojny. Co się stało, że jest tak dobrze, skoro jest tak źle? To nie tylko efekt propagandy kolejnych ministrów, dyrektorów i prezesów spółek kolejowych, ale również skutek celowej polityki polskich rządów, niezależnie od opcji politycznej. Polscy decydenci - wbrew światowym trendom i eksperckiej wiedzy - przyjęli sobie za cel likwidację „nierentownej” infrastruktury, odbierając całym miastom i miasteczkom ich „okno na świat”. Czy zapaść polskiej kolei była niemożliwa do uniknięcia? Karol Trammer nie tylko opisuje kto i jak likwidował polską kolej, ale również wskazuje na polityczne mechanizmy, które sprawiły, że stała się możliwa ta piękna katastrofa polskiego kolejnictwa, a także całkiem naoczne katastrofy jak w Szczekocinach, na stacji Baby, czy w Korzybiu." Polecam // https://wydawnictwo.krytykapolityczna.pl/ostre-ciecie-jak-niszczono-polska-kolej-karol-trammer-762 //.
Musisz się zalogować, aby móc wystawiać komentarze.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.
To również może Ciebie zainteresować: