Plastycznie i razem
15.05.2012 15:00
Artystyczne zajęcia mogą integrować. Dowodem może być plener integrujący, który już jutro odbędzie się na skoczowskim Rynku.
Stowarzyszenie „Zobaczyć marzenia”, działające przy Zespole Szkół Specjalnych w Skoczowie zaprasza na plener integrujący osoby niepełnosprawne ze środowiskiem lokalnym. W ruch pójdzie wszystko to co potrzebne do powstania plastycznych prac, a przez wspólną twórczość osoby niepełnosprawne mają szansę zintegrować się ze społeczeństwem. - Organizacja integracyjnego pleneru plastycznego połączonego z obchodami Dnia Godności Osób Niepełnosprawnych Intelektualnie dla młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną mieszkającej na terenie gminy Skoczów, przy współudziale uczniów Gimnazjum nr 4 w Skoczowie, studentów Instytutu Sztuki Uniwersytetu Śląskiego w Cieszynie oraz artystów plastyków środowiska lokalnego to podsumowująca działania w ramach realizowanego w roku szkolnym 2011/2012 projektu integracyjnego „Program rozwoju idei wolontariatu i aktywizacji społecznej”. Projekt zakończony zostanie wystawą prac w galerii ArtAdres w Skoczowie –mówi Teresa Krusze-Kusińska z Zespołu Szkół Specjalnych w Skoczowie.
Już jutro 16 maja skoczowski Rynek zmieni się w wielką pracownię plastyczną. Młodzież gimnazjalna oraz niepełnosprawna intelektualnie ze wsparciem artystów plastyków, studentów UŚ i opiekunów będzie się starała uwiecznić w swoich pracach architekturę miasta. Plener rozpocznie się o godz. 10.00. Kwadrans przed rozpoczęciem będzie można zapisać się, aby wziąć udział w plenerze.
KOD
Komentarze
0
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za komentarze internautów.
Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Zobacz
regulamin
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Musisz się zalogować, aby móc wystawiać komentarze.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.
To również może Ciebie zainteresować:
Ostatnio dodane artykuły: