Piękne to też użytkowe
Kocioł R-eco Pellet oraz Identyfikacja wizualna kampanii promocyjnej turystyki województwa śląskiego w Nadrenii Północnej-Westfalii w 2010 roku „Guck mal! Schlesien” to zwycięskie projekty konkursu „Śląska Rzecz”, organizowanego przez Zamek Cieszyn.
Konkurs odbył się już szósty raz. „Śląska Rzecz” to jedyny regionalny konkurs designu, którego zadaniem jest docenić firmy i organizacje, które tworzą nową jakość śląskich wzorów. Konkurs podzielony jest na dwie kategorie, w kategorii „produkt” kocioł grzewczy pokonał 21 innych produktów.
POSŁUCHAJ
Mówiła Urszula Kałuża kierownik działu handlu firmy MCI sp. z o.o z Cieszyna. W kategorii grafika, jury Śląską Rzecz przyznało „Identyfikacji wizualnej kampanii promocyjnej województwa śląskiego w Nadrenii – Westfalii. Wbrew pozorom kryzys pomógł nam w dotarciu do mediów – i to za darmo mówi Tomasz Stęplewski dyrektor Wydziału Promocji i Współpracy Międzynarodowej Urzędu Marszałkowskiego. Firmie, której zleciliśmy zorganizowanie promocji województwa udało się to znakomicie i z sukcecem – dodaje Stęplewski
Nie ocenialiśmy tylko ‘urody’ danego produktu czy grafiki - mówi przewodniczący jury konkursowego - Wojciech Małolepszy.
W tym roku do konkursu zgłoszono 22 produkty i 33 projekty graficzne.
Jan Bacza
Komentarze
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.