Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
wiadomości

Nowe romanse i wielkie rozstania w świecie bukmacherskiego sponsoringu

Sponsoring sportowy otwiera bukmacherom wiele możliwości reklamowych. Mimo, że reklamy zakładów bukmacherskich nie mogą pojawiać się w telewizji i radiu w godzinach 6:00 a 22:00 to wyjątkiem są reklamy prowadzone w trakcie transmisji z imprez sportowych, których firma bukmacherska jest sponsorem lub jeśli jest sponsorem drużyny lub zawodników biorących udział w danej imprezie sportowej.

Nic dziwnego, że lista bukmacherów, którzy szukają najbardziej medialnych umów sponsorskich w polskim sporcie jest długa i właściwie każdy legalnie działający bukmacher dąży do nawiązania współpracy w zakresie sponsoringu sportu.

Jako sponsor, bukmacher może umieścić swoje logo na bandach reklamowych podczas meczów, na rozmaitych materiałach promocyjnych, odzieży sportowej.  Bukmacherzy często tworzą całe akcje marketingowe, dodając specjalną ofertą bonusową i całą oprawę marketingową. Wszystko to ma wpłynąć na podniesienie wiarygodności i zaufania potencjalnych klientów ale też zbudować pozytywny wizerunek.

 

Najnowsze kontrakty sponsoringowe

Podczas letniego okresu sporo się pozmieniało na mapie sponsoringu bukmacherskiego. Pojawily się nowe kontrakty, a część z dotychczasowych umów wygasła. Nie milkną też echa zakończonej w atmosferze skandalu umowy pomiędzy Betclic a Gromadą.

GO+Bet i Puszcza Niepołomice.GO+Bet tuż po niedawnym ogłoszeniu współpracy z Koroną Kielce ogłosił kolejna wspołpracę. Nowy na polskim rynku bukmacher został sponsorem Puszczy Niepołomice. Partnerstwo między klubem a zakładami sportowymi ma obowiązywać przez dwa najbliższe sezony. Puszcza tym samym pozyskała nowego sponsora tuż przed startem 1. Ligi. Logo GO+Bet znajdzie się na strojach piłkarzy. Bukmacher będzie posiadał również ekspozycję na stadionie w Niepołomicach. Ponadto bukmacher przewidział też bonusy dla kibiców drużyny.

Fortuna  zostaje z  Legia Warszawa

Tuż przed startem sezonu 2022/23 doszło do podpisania nowej umowy sponsorskiej pomiędzy Legią Warszawa a czołową firmą bukmacherską działającą na polskim rynku. Kontrakt parafowano z Fortuną Zakłady Bukmacherskie.

Porozumienie będzie ważne przez całe kampanie 2022/23 oraz 2023/24. To już kolejne odnowienie kooperacji między stronami. Legia i Fortuna współpracują ze sobą od listopada 2013 roku.Fortuna pozostanie ze statusem oficjalnego sponsora. Jej logo będzie nadal widniało m.in. na strojach meczowych zespołu.

 

ForBET dalej z Rakowem Częstochowa

Firma forBET przedłużyła umowę z Rakowem Częstochowa i pozostanie Sponsorem Strategicznym Klubu w nadchodzącym sezonie.

Bukmacher pozostanie Sponsorem Strategicznym jeszcze przynajmniej przez rok. Logo forBET znajdzie się na froncie koszulek meczowych i w stałej ekspozycji na stadionie.

 

Definytywne zerwania

 Niektóre z umów sponsoringowych jednak definitywnie się zakończyły. LV BET nie przedłużył współpracy z Garbarnią Kraków.

 Noblebet tymczasem zakończył kontrakt z Widzewem.  Umowa Widzewa Łódź z Noblebet obowiązywała do końca sezonu 2021/2022 i nie została przedłużona.

 Z hukiem zakończyła się też współpraca sponsoringowa pomiędzy Betclic a organizacją Gromda. Po wybuchu skandalu z wulgarnym spotem promocyjnym Gromdy 8 oraz doniesieniach o  kryminalnej przeszłości twórcy Gromdy, Mariusza Grabowskiego, Betclic jednoznacznie odciął się od współpracy i zakończył kontrakt przed jego wygaśnięciem.

 

Czego jeszcze możemy się spodziewać?

Raczej w najbliższym czasie nie pojawią się kolejne zmiany. Bukmacherzy powoli zaczynają przygotować się na wielkie piłkarskie święto jakim będa Mistrzostwa Świata w Katarze.

 

Artykuł sponsorowany

źródło: ox.pl
dodał: NG
To również może Ciebie zainteresować:
Ostatnio dodane artykuły: