Nasza ekspresówka to nie wszysstko
24.09.2004 0:00
Drogowcy z Polski, Czech i Słowacji skontrolowali zaawansowanie inwestycji na terenach przygranicznych.
Najwięcej uwagi poświęcono budowie ekspresówki z Cieszyna do Bieiska-Białej. W związku z tym, że w inwestycje są zaangażowane pieniądze europejskiego funduszu ISPA, terminowość prac znajduje się pod stałą kontrolą. Przekazanie inwestycji do użytku nastąpi w przyszłym roku. Gorzej mają się sprawy z nawiązującą do naszej ekspresówki trasą R 48 prowadzącą z Kocobędza do Frydka Mistka. Wiele zdaje się wskazywać na to, że budowa nie zakończy się nawet w 2006 r.
Modernizowana jest także trasa z Bielska do Żywca i Zwardonia. Zdaniem drogowców, z uwagi na jej profil i górzysty charakter, droga ta nie będzie jednak dla międzynarodowego transportu zbyt atrakcyjna.
Najwięcej uwagi poświęcono budowie ekspresówki z Cieszyna do Bieiska-Białej. W związku z tym, że w inwestycje są zaangażowane pieniądze europejskiego funduszu ISPA, terminowość prac znajduje się pod stałą kontrolą. Przekazanie inwestycji do użytku nastąpi w przyszłym roku. Gorzej mają się sprawy z nawiązującą do naszej ekspresówki trasą R 48 prowadzącą z Kocobędza do Frydka Mistka. Wiele zdaje się wskazywać na to, że budowa nie zakończy się nawet w 2006 r.
Modernizowana jest także trasa z Bielska do Żywca i Zwardonia. Zdaniem drogowców, z uwagi na jej profil i górzysty charakter, droga ta nie będzie jednak dla międzynarodowego transportu zbyt atrakcyjna.
Komentarze
0
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za komentarze internautów.
Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Zobacz
regulamin
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Musisz się zalogować, aby móc wystawiać komentarze.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.
To również może Ciebie zainteresować:
Ostatnio dodane artykuły: