Narada w sprawie Górnego Boru
Domyślnie, ulica Morcinka jest zaprojektowana by mogły po niej jeździć samochody do 3,5 tony. Powstający w tej okolicy zjazd nie został zaprojektowany dla samochodów ciężarowych — Przypominamy, że ul. Morcinka jest w całości zaprojektowana dla samochodów do 3,5 tony i zjazd ten zaprojektowano w ukierunkowaniu na bezpieczeństwo pieszych – wskazują władze miasta.
Zakręt, projektowany dla samochodów do 3,5 tony jest ostrzejszy, niż w przypadku, gdy przewiduje się ruch samochodów ciężarowych. Ostrzejszy zakręt wymusza zmniejszenie prędkości podjazdu, co poprawia bezpieczeństwo przechodniów. Umożliwia to również przejazd autobusu lub ciągnika siodłowego z naczepą. Aktualnie nie wyklucza możliwości lekkiego poszerzenia zakrętu. Temat będzie kontynuowany na kolejnej naradzie, która ma się odbyć w środę 25 lipca br.
JŚ (red)
Komentarze
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.