Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość. Kampania profilaktyczna
„Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość” to ogólnopolska kampania realizowana przez Główny Inspektorat Sanitarny w ramach Projektu „Profilaktyczny program w zakresie przeciwdziałania uzależnieniu od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych” (www.zdrowiewciazy.pl). Jej głównym celem jest zwrócenie uwagi młodzieży na negatywne skutki korzystania z używek. Kampania potrwa do końca marca 2017 r.
W jej ramach powstało 10 spotów wideo, które pokazują, jak w rzeczywistości postrzegane są osoby nadużywające alkoholu, palacze i osoby zażywające narkotyki
Zobacz:
LSD – oczekiwania vs. rzeczywistość
Zobacz:
Amfa – oczekiwania vs. rzeczywistość
Uruchomiona została ponadto strona internetowa : www.melanz.tv na której można wykonać test „Jakim typem melanżowicza jesteś?” utrzymany w konwencji popularnych quizów rozrywkowych.
Kampania adresowana jest także do rodziców, opiekunów i pedagogów, dla których przygotowano serię artykułów pomagających m.in. zrozumieć, jak rozmawiać z nastolatkami o używkach oraz jak rozpoznać pierwsze oznaki uzależnienia.
Dodatkowo na stronie kampanii młodzież znajdzie rozszerzone informacje na temat alkoholu i substancji psychoaktywnych oraz listę kontaktów do organizacji zajmujących się profilaktyką uzależnień.
red.
Komentarze
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.