Jak promować miejsce i organizację. Szkolenie online
W szkoleniu udział wzięli przedstawiciele organizacji pozarządowych z obszaru pogranicza z Polski i Słowacji, najliczniej reprezentowane było Miasto Bielsko Biała i Mesto Rajec.
Szkolenie prowadziła Pani Katarzyna Khanna właścicielka firmy Refocus z Bielska-Białej, tłumaczem ustnym na szkoleniu była Magdalena Domaradzka, właścicielka firmy Restart.
Szkolenie pod nazwą Promocja miejsca oraz kształtowanie wizerunku organizacji działającej na rzecz dziedzictwa kulturowego i współpracy transgranicznej – było bezpłatne i trwało sześć godzin w trybie online.
W ramach szkolenia poruszono następujące tematy:
1.Czym jest promocja miejsca i dlaczego wizerunek organizacji ma znaczenie?
2.Narzędzia diagnozowania aktualnego wizerunku oraz metody wspomagające pracę nad promocją organizacji.
3.Podstawy kształtowania wizerunku organizacji.
4.Media społecznościowe w promowaniu miejsca i budowaniu pozytywnego wizerunku organizacji.
5.Wykorzystywanie wizerunku organizacji do promowania miejsca.
Szkolenie zrealizowana w ramach Mikroprojektu „Promowanie dziedzictwa kulturowego i współpracy transgranicznej regionu dzięki zwiększeniu kompetencji kadry organizacji pozarządowych” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej INTERREG V-A Polska-Słowacja 2014- 2020 oraz z budżetu państwa za pośrednictwem Euroregionu Beskidy.
Więcej o projekcie na stronie: https://bielsko-biala.pl/interreg
Čo je propagácia miesta a prečo záleží na imidži organizácie? Ako používať sociálne médiá na propagáciu pozitívneho obrazu miesta a organizácie? Na tieto a ďalšie otázky odpovedali účastníci včerajšieho online školenia (18.10.2022) organizovaného v rámci mikroprojektu Bielsko-Biała.
Na školení sa zúčastnili zástupcovia mimovládnych organizácií z pohraničnej oblasti Poľska a Slovenska, najpočetnejších boli mesto Bielsko Biała a Mesto Rajec.
Školenie viedla pani Katarzyna Khanna, majiteľka refocusu z Bielsko-Biała, tlmočníčkou na školení bola Magdalena Domaradzka, majiteľka Restartu.
Školenie s názvom Propagácia miesta a formovanie imidžu organizácie pracujúcej pre kultúrne dedičstvo a cezhraničnú spoluprácu – bolo bezplatné a trvalo časť hodín online.
V rámci školenia sa diskutovalo o týchto témach:
1.Čo je to propagácia miesta a prečo je imidž organizácie dôležitý?
2.Nástroje na diagnostikovanie súčasného imidžu a metódy, ktoré pomáhajú pracovať na propagácii organizácie.
3.Základy organizačného brandingu.
4.Sociálne siete pri propagácii miesta a budovaní pozitívneho imidžu organizácie.
5.Používanie imidžu organizácie na propagáciu miesta.
Mikroprojekt "Podpora kultúrneho dedičstva a cezhraničnej spolupráce regiónu prostredníctvom zvyšovanie kompetencií pracovníkov mimovládnych organizácií spolufinancovaných Európskym fondom regionálneho rozvoja v rámci Programu cezhraničnej spolupráce INTERREG V-A Poľsko-Slovensko 2014-2020 a zo štátneho rozpočtu prostredníctvom beskydského euroregiónu.
Viac o projekte na: https://bielsko-biala.pl/interreg
Artykuł sponsorowany