Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?

Innowacyjne studio fitness od 10 września w Cieszynie

Trenuje go NASA, armia USA, a także sportowcy - między innymi polscy piłkarze ręczni, Usain Bolt i bracia Klitschko, ale możesz i Ty! Trening EMS to elektrostymulacja mięśni. Wystarczy ćwiczyć 2 razy w tygodniu po 30 minut, by już po 4. treningu zauważyć efekty. Każdy taki trening zastępuje 3 godziny spędzone na siłowni. Już wkrótce EMS trenować będzie można także w Cieszynie - 10 września startuje studio ProjektBodyFit na Stawowej 19. Zacznij trenować i zdobądź ciało, o jakim zawsze marzyłeś!

Jak to działa?
Kiedy ćwiczymy przykładowo na siłowni, nasz mózg wysyła impulsy do neuronów, a to powoduje skurcze mięśni, sprawiające że mięśnie są coraz to większe i silniejsze. W EMS praca mózgu zastąpiona jest impulsami elektrycznymi wysyłanymi z urządzenia Miha Bodytec. Impulsy stymulują jednocześnie agonistów i antagonistów, a także mięśnie w głębszych warstwach naszego ciała, zapewniając do 5 razy szybszy przyrost mięśni głębokich, które odpowiadają za stabilizację kręgosłupa, koordynację i motorykę.

Dzięki EMS możemy wymodelować sylwetkę, spalić zbędne kilogramy czy poprawić siłę, wytrzymałość  i wydolność mięśni. EMS pomoże także w rehabilitacji. W ciągu każdego treningu spalimy od 800 do 1200 kcal.

Podstawą treningu EMS jest urządzenie Miha Bodytec. Uzupełnieniem aparatury jest specjalna bielizna treningowa (koszulka i spodenki), elektrody na ręce, nogi i pośladki oraz kamizela z elektrostymulatorami, pozwalającymi na styulację jednocześnie wszystkich grup mięśniowych. 

Trening EMS czy siłownia?
Regularne ćwiczenie na siłowni z czasem przynosi upragnione efekty, jednak wiąże się z olbrzymim poświęceniem, zarówno czasu, jak i siły. Jak tradycyjny trening na siłowni wypada w porównaniu z EMS? Przede wszystkim jest 3 razy dłuższy – podczas gdy w EMS wystarczy ćwiczyć zaledwie 30 minut, na siłowni spędzamy zwykle około 90 minut, by wykonać wszystkie ćwiczenia wyznaczone w planie treningowym. Także ilość treningów w tygodniu jest mniejsza w przypadku EMS – wystarczy trenować 1-2 razy, podczas gdy na siłowni 3 treningi to minimum, a najlepiej pojawiać się tam 5 razy w tygodniu. Podsumujmy: aby być w formie i wypracować sportową sylwetkę na siłowni trzeba spędzić od 4,5 do 7,5 godziny tygodniowo, podczas gdy EMS zapewnia ten efekt już przy 0,5-1 h ćwiczeń tygodniowo! Upragniony efekt nawet 7,5 razy szybciej – tak to możliwe, o czym przekonało się już wielu Europejczyków. W Niemczech, Austrii i Szwajcarii z treningu EMS już od 8 lat można skorzystać w większości klubów fitness. 

W przypadku EMS efekty treningu widoczne będą już po 4-5 sesjach. Ćwicząc na siłowni natomiast, pierwszych zmian w wyglądzie, wymiarach i wadze możemy spodziewać się dopiero po 15-20 sesjach, czyli zakładając, że ćwiczymy 3 razy w tygodniu, po miesiącu czy dwóch. 

Z EMS wszystko dzieje się szybciej – tkankę tłuszczową spalamy 3x szybciej, kilogramy gubimy 3x szybciej, dodatkowo zapewniamy sobie redukcję cellulitu i poprawę napięcia i jędrności skóry oraz przyspieszamy metabolizn, jednocześnie przy każdym ćwiczeniu trenujemy szkielet mięśniowy.

Trening EMS nie tylko gwarantuje efekt, ale jest też całkowicie bezpieczny i wolny od ryzyka kontuzji. Jakby tego było mało, obciążenie stawów jest przy EMS minimalne, bo nie używa się ciężarów zewnętrznych, dzięki czemu EMS jest idealnym treningiem dla osób skarżących się na problemy ze stawami.  

Treningi EMS w Polsce

EMS stopniowo podbija świat, a rok 2016 jest dla tego treningu przełomem – największe na świecie Targi Fitness&Wellness FIBO 2016 należały w tym roku do Miha Bodytec, niemieckiego producenta, lidera branży EMS. 

W ciągu ostatniego roku, także w Polsce pojawiło się wiele miejsc, w których trenować można z aparatem Miha Bodytec – urządzenie to stoi już w niejednym klubie fitness, studiu treningu personalnego, czy ośrodku rehabilitacyjnym. Przybywa także tzw. mikrostudiów EMS. Po Wrocławiu, Kielcach, Płocku, Gdańsku czy Krakowie czas na Cieszyn

Dla kogo? 
Treningi EMS przeznaczone są dla każdego – dla kobiet i mężczyzn w wieku od 18 do nawet 80 lat. Trening ten wybrało już wielu sportowców na cały świecie – niektórzy jako element cyklu treningowego, inni w procesie rehabilitacji po urazie, ale ćwiczyć może zarówno sportowiec, jak i amator, czy ktoś, kto dotychczas nie miał nic wspólnego z aktywnością fizyczną. Trening może zostać dostosowany do potrzeb i możliwośći ćwiczącego. 

Jak wygląda trening EMS?
Każdy trening prowadzony jest pod nadzorem Trenera Personalnego z certyfikatem MIHA Bodytec Germany. Sesje treningowe trwają po 30 minut i składają się z rozgrzewki, części głównej opartej na wybranym planie treningowym oraz części końcowej, mającej na celu rozluźnienie i uspokojenie organizmu. Wszystkie dane treningowe zapisują się na karcie teningowej i są punktem wyjścia dla kolejnej sesji treningowej. Jeśli uważasz, że 30 minut to za mało, aby się zmęczyć, zdziwisz się intensywnością treningu EMS, który zastępuje 3 godziny standardowego treningu.  

Każdy trening . 

EMS teraz także w Cieszynie!
10 września w Cieszynie startuje studio ProjektBodyFit. 
Przyjdź i sprawdź, czym jest trening EMS – Cieszyn, ul. Stawowa 19.
Chcesz wiedzieć więcej?  Zadzwoń: 883 174 040 lub doczytaj na stronie internetowej www.bodyfit.cieszyn.pl oraz na fanpage „Projektbodyfit”

Godziny otwarcia:
poniedziałek-piątek: 10:00 – 20:00
sobota: 09:00 – 15:00

artykuł sponsorowany

źródło: ox.pl
dodał:
To również może Ciebie zainteresować:
Ostatnio dodane artykuły: