Braki kadrowe: zawieszona obsługa.
– Od wtorku 27 października do poniedziałku 2 listopada czasowo zawiesza się bezpośrednią obsługę klientów w Wydziale Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Cieszynie- informuje Mieczysław Szczurek, Starosta Cieszyński. - Wnioski kierowane do Wydziału Architektury i Budownictwa należy przesyłać pocztą lub składać w Kancelarii Ogólnej Starostwa, dodaje Starosta.
Z pracownikami Wydziału można kontaktować się: telefonicznie (od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu) – pracownicy udzielą wszelkich niezbędnych informacji w zakresie poszczególnych spraw oraz pomogą ustalić, jakie sprawy można załatwić zdalnie, wykaz numerów telefonów: https://bip.powiat.cieszyn.pl/artykul/128/706/wydzialy
mailowo poprzez adres wb@powiat.cieszyn.pl
Ze względy na szybko zmieniającą się sytuację petenci proszeni są o bieżące śledzenie komunikatów pojawiających się na stronie internetowej naszego urzędu (www.powiat.cieszyn.pl). Dziękuję za zrozumienie i liczę na współpracę, kończy Włodarz Powiatu.
Obostrzenia również w biurze Powiatowego Rzecznika Konsumentów
W związku z wprowadzonymi obostrzeniami na czas pandemii SARS-CoV2 zostają wprowadzone ograniczenia w bezpośredniej obsłudze klientów Biura Powiatowego Rzecznika Konsumentów. - Prosimy, aby do biura przychodzić wyłącznie w sprawach pilnych, które wymagają osobistego stawiennictwa. Wewnątrz biura może przebywać tylko jeden klient (ograniczenie dotyczy także rodzin i bliskich), mówi Klaudia Bohucka, Powiatowy Rzecznik Konsumentów. - Sugerujemy, by przed przyjściem do Urzędu umówić się na wizytę telefonicznie, co pozwoli na uniknięcie kolejek i sprawniejszą obsługę. Pierwszeństwo wejścia do biura mają osoby, które umówiły się telefonicznie na określoną godzinę, dodaje Bohucka.
red.
Komentarze
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.