Apel burmistrza- zamelduj się!
Obecnie meldunek nie wymaga od nas poświęcenia aż tak sporej ilości czasu. -Już nie musicie najpierw wymeldowywać się w jednym urzędzie, aby w drugim móc się zameldować. Przy zameldowaniu nie będziecie podawali informacji o wykształceniu, czy obowiązku wojskowym. Nie będzie również obowiązku przedkładania książeczki wojskowej. Wszystkie te czynności wykonamy w tym samym urzędzie, w którym będziemy dokonywać meldunku. - mówi Anna Grygierek, Burmistrz Strumienia.
Aby się zameldować wystarczy wypełnić wniosek meldunkowy i złożyć go w Urzędzie Gminy. Wymagany jest także dowód osobisty i dokument zaświadczający o tytule prawnym do lokalu. -Ponadto od 1 marca 2015 roku w przypadku zmiany miejsca zameldowania nie ma obowiązku wymiany dowodu osobistego. - dodaje Burmistrz
Zameldowanie niesie ze sobą wiele korzyści, zarówno dla meldujących się mieszkańców, jak i społeczności i zarządu gminy. - Meldując się na terenie gminy Wasz głos będzie słyszalny i będzie się liczył, a podatki które będziecie płacili zostaną przeznaczone na rozwój gminnej infrastruktury. Każdy grosz w gminnym budżecie to lepsza droga, nowy chodnik, lepsze oświetlenie ulicy na której mieszkacie. Chcemy, by żyło Wam się coraz lepiej, a dystans pomiędzy wsią i miastem był coraz mniejszy. - apeluje Anna Grygierek.
To nie pierwszy włodarz, który z takim apelem zwrócił się do mieszkańców. Czytajcie także: Meldujcie się w Gminie Zebrzydowice
Komentarze
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.








Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.
