Zasłużony dla Skoczowa
Do składanie wniosków uprawnieni są, Burmistrz Miasta Skoczowa i Rada Miejska Skoczowa, jednostki organizacyjne i pomocnicze Gminy Skoczów, organizacje społeczne i stowarzyszenia działające na terenie gminy a także co najmniej 25 pełnoletnich mieszkańców gminy Skoczów.
Zgodnie z regulaminem, tytuły mogą być nadane osobom fizycznym, które nie były skazane prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Tytuły przysługują mieszkańcom Gminy Skoczów, osobom pochodzącym z Gminy Skoczów a także osobom, które nie były mieszkańcami gminy, ale są dla niej zasłużone. Tytuł może też być nadawany pośmiertnie i może być nadany tej samej osobie tylko raz.
Kandydatami do tytułów nie mogą być osoby pełniące mandatu radnego rady Miejskiej Skoczowa oraz Burmistrz Miasta Skoczowa - Osoba zgłoszona do nadania tytułu musi w pisemnej formie: wyrazić zgodę na nadanie tytułu, złożyć oświadczenie, że nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymóg ten nie dotyczy osoby zmarłej. – informuje skoczowski urząd.
.Nadanie tytułu następuję na drodze uchwały podejmowanej corocznie przez Radę Miejską Skoczowa. Osoby uhonorowane tytułami zostają wpisane do Księgi Zasłużonych dla Miasta Skoczowa i Sołectw Gminy Skoczów zaznaczając jego imię, nazwisko i miejscowość.
Wniosek o nadanie tytułu dostępny TUTAJ.
(red)
Komentarze
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.