Wydział komunikacji znowu otwarty
- Wprowadzamy następujące zmiany organizacyjne, które dostosowaliśmy do aktualnie panującej w naszym kraju sytuacji pandemicznej. Będziemy obsługiwali wyłącznie osoby legitymujące się potwierdzeniem rezerwacji terminu. Można tego dokonać na dwa sposoby - internetowo lub telefonicznie pod numerem 33 47 09 500- mówi Sylwia Pieczonka, pełniąca funkcję rzeczniczki Starosty Cieszyńskiego. - Do odwołania wyłączyliśmy z używania poczekalnię Wydziału, ponieważ chcemy zapobiec tworzeniu się skupiska oczekujących na załatwienie sprawy - dodaje Pieczonka.
Każdy klient po rozpatrzeniu sprawy zostanie powiadomiony telefonicznie przez pracowników Wydziału o możliwości odbioru dokumentów - dlatego prosimy wszystkich zainteresowanych o podanie numeru kontaktowego we wniosku . Wszystkich, niezależnie od charakteru załatwianej sprawy, prosimy również o zastosowanie się do wskazówek osoby pilnującej porządku przy wejściu do budynku, co realnie przełoży się na sprawniejszą obsługę – apeluje rzeczniczka
Wszystkie potrzebne dokumenty można wypełnić wcześniej przed planowaną wizytą w Wydziale Komunikacji! Przypominamy, że informacje dotyczące sposobów załatwiania spraw należących do właściwości Wydziału znajdują się na stronach internetowych: Starostwa Powiatowego w Cieszynie, jak również Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Cieszynie
Wszystkie osoby, których rezerwacja wizyty nie doszła do skutku ze względu na czasowe zamknięcie Wydziału Komunikacji, są informowane drogą telefoniczną przez pracowników o dostępności nowego terminu.
Red./mat.pras.
Komentarze
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.