Telewizyjna promocja Ustronia
W najbliższy poniedziałek (7 czerwca), dziennikarze TVP Paulina Chylewska i Radek Brzózka staną na ustrońskim Rynku. Na żywo - między godziną 6:00 a 8:00 - poprowadzą z Ustronia odcinek popularnego programu „Kawa czy Herbata”. – W minioną środę przez cały dzień reporterzy z katowickiego oddziału TVP przebywali w Ustroniu i kręcili felietony filmowe, w których przedstawiali walory naszego miasta i uzdrowiska. Rozmawiali z naszymi kuracjuszami, rehabilitantami i lekarzami. Filmowali naszą bazę wypoczynkową i lecznicą. Fragmenty tego materiału zobaczymy w poniedziałek - opowiada Katarzyna Perkowska-Kruczak, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Przedsiębiorstwa Uzdrowiskowego „Ustroń”, pomysłodawczyni tego wydarzenia.
Promocja za 35 tysięcy
- Inicjatywa wyszła ze strony Przedsiębiorstwa Uzdrowiskowego „Ustroń”. Od dłuższego czasu zastanawialiśmy się nad kampania promocyjną ukazującą walory naszego miasta jako uzdrowiska. Naturalnie chcieliśmy dotrzeć z naszą ofertą do osób starszych, w wieku emerytalnym, którzy często oglądają poranne programy telewizyjne – tłumaczy Ireneusz Szarzec, burmistrz Ustronia. - Po analizie ofert wybraliśmy propozycję TVP jako najkorzystniejszą dla naszej grupy docelowej – dodaje Ireneusz Szarzec. Ustroń partycypuje w kosztach nadawania na żywo programu „Kawa czy herbata”, które wynoszą 35 tysięcy. Tą kwotą dzielą się Przedsiębiorstwo Uzdrowiskowe „Ustroń” oraz Urząd Miasta, obie strony zapłacą po 17,5 tysiąca złotych.
Wisła dwa lata temu miała i też by chciała
Taka promocja miasta to nie nowość w naszym regionie. Dwa lata temu Wisła skorzystała z tej samej reklamy –„Kawę czy herbatę” nadawano z tego miasta. – To bardzo fajny pomysł. Niestety ograniczenia budżetu nie pozwalają nam, by promować się tak w tym roku, ale mam nadzieję, że w przyszłym będzie to możliwe – mówi Katarzyna Czyż-Kaźmierczak z Urzędu Miasta w Wiśle. - W tym, jako Beskidzka Piątka, promowaliśmy się w Dzień Dobry TVN. Nie ma w tym nic dziwnego, gdyż telewizje śniadaniowe cieszą się ogromną popularnością i w krótkim czasie potrafią pokazać wszystkie atrakcje miasta – dodaje urzędniczka.
Poczekamy, policzymy …
- Chcemy trafić z informacją z naszym miastem do szerszej grupy osób. Ustroń jest znanym uzdrowiskiem, przede wszystkich, wśród kuracjuszy z województwa śląskiego – mówi Katarzyna Perkowska–Kruczak. Wtóruje jej burmistrz Ustronia. – Często słyszę narzekania, że nie ma nas w ogólnopolskich mediach. Jestem pewien, że warto to zmienić – mówi Ireneusz Szarzec. Czy to dobrze wydane pieniądze? - Trudno jest zweryfikować skuteczność naszej akcji sprzed dwóch lat – nie robiliśmy dokładnych badań – jednak często słyszymy od gości, że wybrali nasze miasto między innymi, dzięki zainteresowaniu, które pojawiło się po obejrzeniu materiałów o Wiśle w ogólnopolskiej telewizji – mówi - mówi Katarzyna Czyż-Kaźmierczak. - Na pana pytanie, czy to dobrze wydane pieniądze, odpowiem za kilka miesięcy, kiedy przeprowadzimy badania wśród naszych przyszłych gości – mówi Katarzyna Perkowska-Kruczak z Przedsiębiorstwa Uzdrowiskowego „Ustroń”.
Komentarze
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.