Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?

Spotkanie premierów w Wiśle

Centrum Informacyjne Rządu poinformowało, że 12 grudnia br. w Wiśle prezes Rady Ministrów Beata Szydło spotka się z premierem Republiki Czeskiej Bohuslavem Sobotką.

Premierzy podczas spotkania mają rozmawiać o polsko-czeskiej współpracy m.in.  w dziedzinie infrastruktury drogowej, współpracy transgranicznej, energetyki, środowiska naturalnego. Politycy z pewnością poruszą także  kwestie europejskie.

W godzinach popołudniowych zaplanowano wizytę w  Czeskim Cieszynie, gdzie ok godz. 14.30 w kawiarni Avion spotkają się z przedstawicielami polskich organizacji działających na Zaolziu.

(red)
 

źródło: ox.pl
dodał: CR

Komentarze

12
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za komentarze internautów. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Zobacz regulamin
2016-12-08 18:10:59
koszor: Przepierón, dajesz. Czekamy na mocne intro!
2016-12-08 18:21:04
krokusik: Jak się wszyscy cieszymy z tego przyjazdu :) Mam małe pytanko: Będzie można zadawać pytania, czy to tylko na pokaz?
2016-12-08 19:30:03
cd minerwa: Czeski film - szidlo straszidlo z bazin ....
2016-12-08 21:00:41
Przepierón: Koszor / mircio / wódz dziewięciu niedźwiedzi - czekam na twój pierwszy komentarz tematu a nie komentarza :d<br />Skup sie i sterej sie :D
2016-12-08 22:25:37
krzysztof.mm: Szydło w Avion?..<br />Aż się prosi, by jej powiedzieć, co o niej myślimy.
2016-12-08 22:59:23
jadeitowy: Jest okazja,,hetnie tez bede uczestniczyc,,,,..moze Farna zaspiewa,,<br /><br /><br />
2016-12-08 23:06:31
yamah: Ciekawe o czym w tym Avion tak debatują, może chcą przyłączyć Zaolzie???<br />Ja jestem ZA...
2016-12-09 07:37:16
cd minerwa: Ja bym na miejscu Wisly i premiera Czech bardzo uwazala. Dobra zmiana daje rade ale w niszczeniu (patrz Ustron i okolice -szpitale i nie tylko). Moze gornicy sie pojawia- znaja dzien i godzine. Oj bedzie sie dzialo pod Avionem.
2016-12-09 08:44:07
Przepierón: @yamah, zanim coś napiszesz to mocno puknij się w głowe i zacznij myśleć imbecylu. Nie życz nikomu co tobie niemiłe.
2016-12-10 09:34:01
bolo 5064: Beatko nie męcz się.Wszystkie kluczowe decyzje podejmuje WÓDZ NACZELNY z Żoliborza.Nas Ślązaków nie lubi /zakamuflowana opcja niemiecka/. Nie spodziewam się z Jego strony nic dobrego.Lepiej zrobisz
2016-12-10 09:35:07
bolo 5064: Beatko nie męcz się.Wszystkie kluczowe decyzje podejmuje WÓDZ NACZELNY z Żoliborza.Nas Ślązaków nie lubi /zakamuflowana opcja niemiecka/. Nie spodziewam się z Jego strony nic dobrego.Lepiej zrobisz jak pójdziesz na narty.
2016-12-11 15:59:25
yamah: Drogi Przepierónie, nim znów zechcesz zaatakować mnie w swoim rynsztokowym stylu to najpierw przypomnij sobie swoje własne słowa: (cyt.) \&quot;Nikt mi nie zabroni komentować napisanego artykułu a ty prostaku naucz się komentować artykuł a nie komentarze\&quot;.
Musisz się zalogować, aby móc wystawiać komentarze.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.
To również może Ciebie zainteresować:
Ostatnio dodane artykuły: