Ruszył SEKAP
W Urzędzie Miejskim w Skoczowie 2 stycznia 2008 r. ruszył SEKAP, czyli System Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej. Jest to wspólny projekt 54 samorządów województwa śląskiego. Uczestniczy w nim dziesięć powiatów grodzkich, siedem powiatów ziemskich oraz trzydzieści sześć gmin. Jedną z nich z jest gmina Skoczów. Liderem projektu jest województwo śląskie.
Przypomnijmy, że jest to pilotażowy projekt realizowany tylko w województwie śląskim. Jego główne cele to: obniżenie kosztów świadczenia usług publicznych, podniesienie ich jakości, a ponadto poszerzenie oferty usług, które można świadczyć drogą elektroniczną. Ułatwi także życie mieszkańcom gminy, którzy wkrótce większość formalności załatwią drogą elektroniczną bez wizyty w urzędzie i pośrednictwa poczty. Dzięki tym nowoczesnym rozwiązaniom nasz region i nasza gmina staną się bardziej konkurencyjne nie tylko w skali kraju.
Komentarze
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.