Prezentacja nowego modelu Clio R3 Access
Bartek Boruta (zawodnik AK-Cieszyńskiego) : - To prawda, że właściwie zamówiliśmy kit Access. Problem jest z dostępnością ale damy radę tak jak z Maxi. Co do samego, nowego modelu to Access jest podstawowym modelem Clio R3 opartym w dużej mierze na rozwiązaniach modelu seryjnego. W założeniach ma to na celu zmniejszenie kosztu inwestycji i eksploatacji o jedną trzecią w porównaniu z wersją Maxi.
- Z najwyższej specyfikacji Access przejmuje nadwozie z klatką, sześciobiegową sekwencję, przekładnię kierowniczą, układ elektryczny i komputer Magnetti Marelli z możliwością odczytu danych. Clio Renault Sport R3 Access korzystająca z najnowszych rozwiązań technicznych, posiada seryjne zawieszenie oparte na amortyzatorach Bilstein. Seryjny pozostaje również silnik i hamulce. Podobnie jak wersja Maxi nowy Access homologowany jest na kołach 17"x7". Niestety Clio R3 Access przeznaczone jest wyłącznie do rajdów na nawierzchniach asfaltowych co w pewnym sensie wyklucza go z możliwości walki w pełnym cyklu Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski. Zestaw taki zawierający wszystkie specjalne części potrzebne do montażu samochodu, jest oferowany za cenę 32 600 euro netto. Więc gotowy egzemplarz zbudowany na nowym cywilu z salonu oceniamy na ok. 62 000 eur netto.
- Na 100% dojdzie trochę niespodziewanych kosztów o których już wiemy. Wrażenia z jazdy pozytywne choć po krótkich doświadczeniach z R3 Maxi trudno się zachwycać. Z drugiej strony w porównaniu z poprzednimi modelami PH2 lub Ragnotti to inna bajka i z pewnością jest interesującą alternatywą.
Komentarze
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.