PKW przeliczyła głosy Karol Nawrocki nowym prezydentem
2.06.2025 6:20
Nowym prezydentem Polski będzie Karol Nawrocki.
Znamy wyniki wyborów prezydenckich w Polsce.
Karol Nawrocki, kandydat Prawa i Sprawiedliwości, zdobył 50,89 procent głosów (10 606 682).
Rafał Trzaskowski, kandydat Koalicji Obywatelskiej, zdobył 49,11 procent głosów (10 237 177).
Sondaże początkowo wskazywały na wygraną Rafała Trzaskowskiego. Teraz wiadomo już, że wygrał oficjalnie Karol Nawrocki.
Komentarze
54
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za komentarze internautów.
Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Zobacz
regulamin
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.

2025-06-02 06:25:08
ondraszek2013:
GRATULACJE !!!
20
22

2025-06-02 06:26:00
ondraszek2013:
I co - PO ? a nie mowilem ! Tusk do dymisji !
19
27

2025-06-02 06:26:31
akbyr:
BRAWO !!!!!
15
24

2025-06-02 06:31:02
akbyr:
Wiadomo na kogo głosowało Podbeskidzie cieszyńskie , ale dobre wygrało !! BRAWO !!!
17
25
2025-06-02 06:31:29
Dziedzina Kowale:
Gratulacje .
14
22

2025-06-02 06:47:04
one:
Przegrałeś.
9
22

2025-06-02 06:49:57
kwiatek70:
Brawo Polska Prawica ! Nie bać Tuska !
14
28

2025-06-02 06:58:07
gocha72:
Niech żyje Polska:)
Gratulacje.
14
25

2025-06-02 07:05:06
Mach:
Wszystkim współczuje i nie gratuluje.
12
17

2025-06-02 07:07:44
miminko11:
Bardzo współczuję wiślaninom, cieszyniokóm, ustróniokom. Nie! Nie będziecie mieć toy toya na rynku obok fontanny za 700 tysięcy, było blisko ale niestety... :)
10
28

2025-06-02 07:29:13
aleks.:
Brawo ! Dziękuję Wam Rodacy Patrioci Mamy Prezydenta na miarę Polski Dumnej ! Pan dr. Karol Nawrocki
16
24

2025-06-02 07:53:55
nietrzask:
i PO trzasku :)
15
9

2025-06-02 08:12:04
nietrzask:
"Już był w ogródku, już witał się z gąską"
13
7

2025-06-02 08:41:09
Pogromca pogromców i cwaniaczków:
Lepiej odczekać kilka godzin niż się wygłupić. Reakcje protuskowych mediów po 21 pokazały dobitnie brak profesjonalizmu, stronniczość i skundlenie propagandowej tuby. "Jeśłi wynik się utrzyma, będzie to wielkie zwycięstwo szefa partii Trzaskowskiego, premiera Donalda Tuska" - podawała np Wybiórcza. Teraz pewnie będą głosić że mała, minimalna wygrana K.N.
13
18

2025-06-02 08:43:41
Mach:
Na ok 30 mln uprawnionych,10 mln,za, 10 mln, przeciw, prawie 10 mln zostało w domach -oto Polska właśnie. Destrukcja totalna i tym większe moje współczucie dla nas wszystkich -"cieszmy się demokracją", bo na rozum Polaków nie mamy co liczyć.
8
15

2025-06-02 09:28:15
Pogromca pogromców i cwaniaczków:
Tak trzaskowskiego i jego poglądy też doskonale poznaliśmy...
14
19

2025-06-02 09:33:33
Bugs:
poMACHajmy uśmiechniętym, mieli swoje dwie godziny ale stare przysłowie pszczół mówi: kto się śmieje pierwszy...
12
19

2025-06-02 10:25:38
Mach:
Bugs, przysłowia są mądrością narodów- i w wypadku tych wyborów nie jest mi do smiechu w przeciwieństwie do ciebie Bugs. Naród otrzyma za swoje, po dwóch godzinach niepewnego entuzjazmu czeka nas 5 lat destrukcji. Zapłacimy za to my wszyscy. Już widzę Kaczyńskiego z Nawrockim jak podpisują Putinowi akt kapitulacji - przypomnę ci o tym Bugs.
7
16

2025-06-02 11:34:02
Bugs:
Mach: może zamiast stękać czas wreszcie zrozumieć proste przesłanie, "Nie realizowaliśmy tego, za co ludzie nas wczoraj bardzo boleśnie rozliczyli — powiedział w programie "Onet Rano." wicemarszałek Sejmu i polityk Lewicy Włodzimierz Czarzasty, komentując wynik II tury wyborów prezydenckich. — Myślę, że jako rząd wiele rzeczy spiep*****śmy po prostu — przyznał wprost." I TYLE!
11
16

2025-06-02 11:40:10
PółCieszyna:
Bugs - dopisz jeszcze Aleksandra Kwaśniewskiego: " Musimy pamiętać, że 0,7 to jest naprawdę mało "
7
14

2025-06-02 12:05:15
Mach:
Jeżeli ktoś coś spieprzył ,to głównie lewica z Czarzastym na czele i pozostałymi lewicowymi partyjkami kanapowymi ,Zandberga, Senyszyn czy Bjejat. Już im się wydawało podobnie jak Ziobrze w PiS, że pokierują koalicją partią większościową a głosow im starczy na wszystkich kandydatów na prezydenta. Najpierw rozrobili się wewnętrznie trajlując społeczeństwu rózne pierdoły byle by na łapać głosów a jak się przekonali że głosami podzielili się po 5% a i Hołownia się dołożył i to że destrukcyjnie obrzydzili całą kampanię prezydencką w drugiej turze postanowili poprzeć Trzaskowskiego po całej wcześniejszej rozrubie gdy uświadomili sobie ,że zwycięzca może być tylko jeden. Za późno- naród tego nie chce. Ta bezprzykładna tyrada 13 kandydatów w mediach pozostawiła spustoszenie tylko w głowach wyborców i dezorientacje. na koniec całą winą postanowili obciążyć Tuska, który KO zmątował i doprowadził do odsunięcia destruktywny PiS od władzy. Już im się wydawało ,że diabła już nie ma i tu taki numer ,za który właśnie Czarzasty odpowiada i cała lewica- którą najlepiej podsymował Leszek Miller. Oczywiście wynik wyborów jest taki jaki wszyscy widzą. Kaczyński, Nawrockim posłużył się by nie obciążaono go za błedy rządzenia przez PiS. Teraz konsumuje zwycięstwo Nawrockiego na rzecz swojej partii a naród i tak nic nadal nie będzie znaczył. Z czym Nawrocki uda się do UE- zostaje mu podróż jeno do Orbana a stamtąd już niedaleko do Putina. Wybór wam się "udał" 'patrioci". "Miałeś chamie zloty róg ostał ci się jeno sznur".
4
11

2025-06-02 12:34:44
Bugs:
Mach: bo ta "koalicja" to kupa śmiechu była od początku, chodziło tylko o dostęp do koryta i stołków o czym teraz się przekonała bo ludzie oczekiwali tego co im obiecano, a nie np. kilkunastu komisji śledczych które nic nie wniosły oprócz kosztów. Szkoda strzępić na nich języka i klepać w klawiaturę. Mają dokładnie to na co zasłużyli.
9
14

2025-06-02 12:37:16
Bugs:
Wyborcy Mach dokładnie potraktowali tak rząd, jak rząd ich. Za 2,5 roku dostaną kopa w rzyć i skończy się Tuska kariera w polityce. (tyle tylko że on to ma gdzieś bo na kasie śpi)
11
14

2025-06-02 12:43:56
Mach:
Bugs, wybór prezydenta, nie ma żadnego przełożenia na odsunięcie rządzących od koryta- tu się nic nie zmieni i myślę ,że tyle rozumiesz z polityki. Destrukcję w rządzeniu państwem za Dudę będzie kontynuuował Nawrocki, na złość Polakom a za aprobatą "patriotów" i tylko tyle wam z tego pozostało i jeżeli do tej pory złodziei nie rozliczono , to oznacza ,że nikt ich już nie rozliczy i za to zołodzieje z PiS mogą być wdzięczni "patriotom"- Bugs tylo przyczyniłeś się do ich bezkarności.- -wg . ciebie na to zasłużyli?
4
11

2025-06-02 12:53:23
Mach:
Onośnie twojego drugiego wPiSu, to Bugs, powterzam ci poraz drugi, że wyborcy nie głosowali na rząd ale na prezydenta. Wyborcy "patrioci" wybrali kogo? Bugs? Jakieś wybitne CV głowy panstwa? Za 2,5 roku to pewnie wyborcy ,Polacy i tzw"patrioci" dostaną w rzić od Putina a Kaczyński z Nawrockim podpiszą akt kapitulacji, przypieczętowując ,że zarówno Polaków jak i "patriotów " mają jak to napisałeś- w rzici?
4
10

2025-06-02 13:17:39
Bugs:
Nawet w tefałenach gadające głowy mówią, że to był protest przeciw poczynaniom obecnego rządu i jak się nie ockną to w wyborach parlamentarnych skończą w oślej ławce. (o ile do nich dociągną) Więc weź Mach przestań zaklinać rzeczywistość.
10
14

2025-06-02 13:30:34
Bugs:
I jeszcze jedno Mach, zamiast straszyć tymi swoimi urojeniami z putinem weź posłuchaj/poczytaj co dziś mówią media sprzyjające rządowi np. "Błędem było rozpętanie wojny z Andrzejem Dudą, z nim można było pragmatycznie dogadać się na pewne rzeczy — mówił Andrzej Stankiewicz. — Tusk potrzebował wojny z Dudą, potrzebował się od niego odbijać. W wyniku tej wojny rząd nie był w stanie wielu rzeczy zrealizować". I tak już od wczoraj mięknie im rura bo byli przekonani, że Trzaskowski to wygra i będą mogli robić co im się podoba, a tu kibel.
8
13

2025-06-02 13:37:18
Bugs:
I jeszcze "mecenas" - "Trzaskowski nie przegrał wyborów dlatego, że udawał, iż nie jest sobą, jak będzie głosić lewica (która z tych wyborów wychodzi zupełnie potrzaskana). Trzaskowski przegrał, bo Polacy nie chcą tej agendy, którą ma do zaproponowania warszawska progresywna elita. I im prędzej to zrozumiemy, tym lepiej" - stwierdził Roman Giertych.
8
13

2025-06-02 13:42:29
Pogromca pogromców i cwaniaczków:
Do nich nic nie dociera. Dotrze do nich znowu PO kolejnych wyborach. Całe peło z trzaskiem i Tuskiem szczuło i szczuje dalej. Wyborcy Brauna, Mentzena a zwłaszcza młodzi nie zapomną porównywania do faszystów, nazistów, przyjaciół Putina tak jak ten tu frustrant . Ba jeszcze bardziej się zbetonują i wykopią śmieszną kolorową koalicję. Straszenie Rosją i włażenie w d... niemiaszkom to wam najlepiej wychodzi. Pamiętamy dobrze jak donosili na swój kraj w Brukseli, jak trzaskuś popierał sankcje za brak zgody na relokacje nachodzców, domagał się zamknięcia Turowa, ściągał krzyże i promował marsze dewiantòw. Polskość to nienormalność dla Tuska. Co szkodzi obiecac? Obietnice nie spełnione, delaracje zmieniane jak skrpetki. Przez 2 lata pokazali że chcą dzielić i z pewnością trzaskuś dalej by to robił. Tego Polacy nie chcą.
8
15

2025-06-02 14:38:07
Mach:
Bugs, ogarnij się, z faktu ,że będziesz mnie zasypywał kolejnymi wPiSami nie wynika ,że masz rację, tylko ,że dużo paplesz i to bez sensu. Realia są takie ,że to 343 tys. głosów przesądziło o wygranej prezydenta o "wysokim morale" i "bogatym i ambitnymi patriotycznym kubolskim i sutenerskim doświadczeniu" w jego CV a "patrioci" w przeciwieństwie do Polaków róznicą 1,78% tego kandydata nie poparli. Rzeczywistość jest taka ,że przy kolejnych wyborach, tym razem parlamentarnych, wystarczy ,że tylko o te 400 tys. osób więcej się z aktywizuje i cała wasza narracja (twoja Bugs, i Ppic, a w mediach PiS i Kaczyńskiego pada na zbity pysk zwłaszcza ,że ponad 9 mln wyborców pozostało w domach. Wystarczy kilka występów politycznych Kaczyńskiego szeroko publikowanych w mediach a ludzie szybko się ockną kogo tak właściwie wybrali- Nawrockiego, który mógł się w kampanii wyborczej odciąć od przekrętów PiS, czy na powrót Kaczyńskiego i PiS z całym bagażem jego nieudolnej polityki, niechęci do UE i skłócanie nas ze wszystkimi wokół. Ponieważ tą agresję Kaczyński ma zakodowaną w sobie więc to tylko kwestia czasu aby to wyborcy zrozumieli. Odejście Dudy i zamiana na Nawrockiego w układzie politycznym państwa niczego nie zmieni -destrukcja będzie się miała dobrze i na tym straci głównie Polska i jej rola w Europie się znacznie osłabi na co niewątpliwy wpływ mieli "patriotyczni" wyborcy ze szkodą dla Polaków. Ppic, Niemcy nas nie potrzebują do rozwoju swojego państwa, to raczej my potrzebujemy u siebie niemieckich inwestycji i kooperacji z ich gospodarką.
Jabłka i borówki amerykańskie wysyłane do Chin nie przyczynią się do naszego rozwoju a co najwyżej pozwolą przetrwać rolnikom do końca sezonu ich zbioru. PiS z nawrockim nic Polsce nie mają do zaoferowania poza awanturnictwem. Szybko się o tym przekonacie.
2
5

2025-06-02 15:35:45
Pogromca pogromców i cwaniaczków:
Polsce szkodzą przede wszystkim szkodniki z Peło. Jasne niemiaszkom nie jesteśmy potrzebni do rozwoju ich państwa, ale nasz wzrost gospodarczy już nie jest im na rękę. Po co nam lotnisko (CPK) skoro jest w Berlinie dobitnie obmaża uległość szkodników. Relokacja niechcianych nachodzcow których makrela zaprosiła też nie jest im potrzebna? Reparacje? No może jeszcze im zapłaćmy za wysiedlenia?
5
11

2025-06-02 15:40:21
Oko:
Ile zostało Dudzie dni?
0
5

2025-06-02 15:54:19
Mach:
Ppic, aleś ty głupi. Najpierw pomyśl zanim coś napiszesz. Zajrzyj do statystyk. A potem pisz- byle logicznie i nie powterzaj propagandy PiS. Niemcy są naszym głownym partnerem handlowym. Wysyłamy do nich towaru-2024 r. za 89 mld euro, a pozostałym krajom UE za 101 mld euro. Więc to oni odpowiadają za nasz wzrost gospodarczy ,a potem długo długo nikt, następna Francja 19 mld euro. Więc walnij się w ten swój czereb- jakby im to nie było na rękę położą nas w przeciągu kwartału. Polska wybuduje CPK, i to jest pewne- ale najpierw musi wyjść z głębokiego deficytu budżetowego powodowanym kompulsywnym zakupem broni przez PiS na co nie mieliśmy środków. całe zamieszanie z CPK bierze się stąd ,że jak w komuniżmie jeden snuje plany i obiecuje(PiS) łudzi wyborców sukcesem na kredyt a następnym każe za to płacić (KO) i wykazuje ,żexle gospodarują bo mają deficyt - dodajmy z zobowiązań zawartych przez poprzedników.
3
7

2025-06-02 16:04:55
Bugs:
Mach: najwięcej na razie to "paplają" koalicjanci, jak tak dalej pójdzie to sami się zorają, Hołownia właśnie publicznie okopał Tuskowi wydmuszki. Całą naprzód, tylko tak dalej! Popcornu mi wystarczy.
4
10

2025-06-02 16:10:45
"tom":
... że też wam się chce dyskutować z tym chaM'owatym bucem, który nie może zdzierżyć przegranej swojego kandydata na prezydenta. Ten buc nie potrafi zacząć zdania bez obrażania, lecz uzurpuje sobie prawo do osądzania adwersarzy. Dajcie spokój chaM'owi myślącemu "inaczej"
12
2

2025-06-02 17:37:35
Mach:
Kamieniarzu, Bugs ,to które twoje wcielenie? Wirtualnie nie da się nikogo obrazić, twój kolejny awatar zawsze prowadzi na Hażlaską- do widać i czuć ,niezależnie pod jaką ksywą się tu schowasz-"patrioto" głupoty nie schowasz. A tak nawiasem mówiąc to może zacytujesz jakieś moje obraźliwe słowo (u ciebie przeczytałem chamowaty, buc). Nie da się bardziej Polaków obrazić przez "patriotów" dokonanym przez nich wyborem głowy państwa.
1
8

2025-06-02 17:45:49
Pogromca pogromców i cwaniaczków:
No i co z tego Mach. Nie znaczy to że mamy lezc do d... godzić się na wszystko, wyprzedaż majątku, zielony ład, nachodzców, oddawać wszystkie kompetencje itp.
Przekop Mierzeji to był dopięto początek całej inwestycji. Wy od początku krytykowaliście, manipulowaliscie, że nic tam nie przepłynie. Gdyby natura chciała... Tak natura inne kanały też stworzyła :))) Od początku mówili i wiadomo było że trzeba też pogłębić Zalew i rozbudować port. Ale z was nikt na to nie wpadł sam.
Zakup broni taki sam przykład. Mach chyba szkoły kończył za kurę i wieprzka skoro nie potrafi sam wpaść na to że to początek a kolejne etapy są później. Sukces na kredyt powiadasz? Lepiej taki sukces niż płacić na "inżynierów", dewiantów i wysokie emeryturki SBków, UBeków. Nie kompromituj się już ćwoku.
5
12

2025-06-02 18:00:10
Mach:
Ano to ,że piszesz nieprawdę. myslę ,że sięgając do statystyk jasno ci wytłmaczyłem ,że nie masz racji podnosząc nieprawdziwą tezę, że cyt..."to niemaszką nasz wzrost gospodarczy nie jest na rękę".- jest twierdzeniem nieprawdziwym ponieważ to Niemcy do naszego wzrostu gospodarczego głownie się przyczyniają- czy to jest jasne.
2
5

2025-06-02 18:08:28
Pogromca pogromców i cwaniaczków:
Dziadku wzrost gospodarczy to nie tylko handel i inwestycje obcego kapitału. Mamy władne bogactwa naturalne, które przez decyzje z zachodu pełowskie sługusy
3
11

2025-06-02 18:12:43
Oko:
,@ jakbyś Machu nie wiedział, czemu to taki a nie inny wybór Narodu, przeczytaj uważnie swoje wpisu z ostatnich lat. Jesteś lustrzanym odbiciem tzw. demokratycznej strony Polaków. Pozdrawiam w ten piękny, biało - czerwony dzień.
4
11

2025-06-02 18:14:36
Pogromca pogromców i cwaniaczków:
Dziadku wzrost gospodarczy to nie tylko handel i inwestycje obcego kapitału. Mamy władne bogactwa naturalne, które przez decyzje z zachodu pełowskie sługusy są gotowe pozamykać, zepsuć. Rolnictwo, turystyka, terminale gazowe, transport. Ja o czym innym a ten o czym innym.
5
11

2025-06-02 18:15:23
Pogromca pogromców i cwaniaczków:
Najpierw musi wytrzeźwieć...
3
12

2025-06-02 18:18:04
Mach:
Ppic, jaki ty jesteś bezmyślny, nie dyskutujemy o tym co składa się na wzrost gospodarczy danego kraju ale o nieprawdziwej twojej tezie, że to Niemcom nie jest na ręke nasz wzrost gospodarczy- skoro udowadniłem ci ,że w pierwszym rzędzie się do tego przyczyniają- np. i tu cię zaskoczę -także poprzez eksport naszych bogactw naturalnych do Niemiec- widać ,żeś ciemny jak węgiel. Poza tym jesteś jeszcze trzeźwy-poczytaj to ostatnie zdanie- niedokończyłeś- masz alkoholową czkawkę?
2
8

2025-06-02 18:23:06
Mach:
Wiem ,Oko naród to My Polacy, nie mylić z "patriotami" to oni wybrali takiego prezydenta- proszę nas do tego nie mieszać.
2
8

2025-06-02 18:39:41
"tom":
,....najwyraźniej głodnemu jedno na myśli. Aby zaspokoić twój głód chaM'ie - Buc to ktoś, kto jest bardzo zarozumiały, zbyt pewny siebie. Przeświadczenie buca o swoim geniuszu bywa niewspółmierne do jego rzeczywistych umiejętności, Buc to człowiek niesympatyczny, nieżyczliwy, mało przyjazny. Warto dodać, że Słownik współczesnego języka polskiego wydawnictwa Reader’s Digest Przegląd z lat 90., podaje jeszcze dwie inne definicje słowa buc: Potocznie ktoś otyły i niemrawy (szczególnie o mężczyźnie);
Wulgarne określenie męskiego narządu płciowego.
Objaśnienie z podpunktu 2. jest nawiązaniem do słowa bucek (penis), które występuje w Słowniku języka polskiego Jana Karłowicza, Adama Kryńskiego i Władysława Niedźwieckiego z 1900 roku. Obecnie w polszczyźnie najczęściej kojarzymy słowo buc z człowiekiem zarozumiałym. Natomiast chaM zawsze kojarzy buca ze swoim małym buckiem.
11
2

2025-06-02 18:46:35
Bugs:
Mach, Ty to masz jednak zryty beret, po pierwsze zapamiętaj to sobie, ja mam tylko jedno jedyne konto, po drugie skoro wafel samozwańczy prezydent panujący aż dwie godziny powiedział, że "będzie prezydentem wszystkich Polaków", zapewne myślał również o wyborcach którzy głosowali na kontrkandydata więc albo znowu kłamał albo tobie się coś odkleiło z tymi "patriotami". Pomyśl nad tym bo w tym swoim szaleństwie najwyraźniej już tego nie ogarniasz.
8
12

2025-06-02 19:57:42
"tom":
Patriotyzm chaM'ie to miłość i oddanie wobec ojczyzny, a także gotowość do jej obrony i dbałość o jej dobro. Oznacza stawianie dobra kraju i społeczności ponad interesy osobiste, co może wymagać osobistego poświęcenia. Patriotyzm jest często przeciwstawiany nacjonalizmowi, ponieważ nie wiąże się z wrogością wobec innych narodów. Kluczowe jest zachowanie równowagi między dumą narodową a otwartością na różnorodność kulturową. W tradycyjnym ujęciu patriotyzm to postawa szacunku i umiłowania własnej ojczyzny, a także gotowość do ponoszenia za nią ofiar. Ty zaś chaM'ie wybrałeś, ( jak przyznajesz) pełniącego funkcję prezydenta miasta Warszawy, który stawia wyżej UE jako państwo federalne i jego uzurpację nad ojczyzną oraz brednie zielono klimatyczne, mieniąc się Polakiem. W tej swojej bufonadzie jesteś chaM'ie śmieszny/straszny.
7
3

2025-06-02 20:14:17
Mach:
Toś pojechał tomie. Może byś tak prostaku zacytował skąd ,żeś wyrwał ten tekst a nie podpisywał go swoją ksywą. Wiem ,że masz zero pomyślunku, ale przynajmniej autorstwo zaznacz. ktoś pomyśli ,żeś taki uczony.To wykipedia. Ten wybrany przez obóz patriotyczny prezydent też uważa się za jedynego oświeconego patriotę, oczywiście nie złą zgraję sobie dobral. Ci co inaczej myślą już nimi nie są. Uzurpujesz sobie prawo do definiowania kto jest a kto nie jest patriotą jak Nawrocki. ? Oczywiście taki tempak nie rozumie co znaczy oddać głos a co znaczy dokonać wyboru. O wyborze decyduje większość, co mogę przyjąć do wiadomości, ale tego wyboru nie będę podzielał i tyle w temacie.
1
8

2025-06-02 21:22:40
Mach:
Załosny ,tomie towarzyszy ci tępactwo i plagiat. Póki co rządzi jeszcze Tusk i to rząd Tuska będzie decydował o budżecie kancelarii prezydenta, więc jakie ma znaczenie prezydent bez kasy?
1
9

2025-06-02 21:28:02
Pogromca pogromców i cwaniaczków:
Najpierw żałosny podszywaczu srandek udowodnij to co napisałeś. Alfonsa to masz chyba w rodzinie.
Spacja przed takim samym nickiem jak mój to nie mój profil, nie moje wpisy.
6
7

2025-06-02 22:26:34
Pogromca pogromców i cwaniaczków:
A ten drugi na farę do Marii Magdaleny, ponoć jakiś wykup niewolników tam mocie. Uwolnią cie od procentów, tęczy i głupich wpisów.
3
12

2025-06-02 22:33:05
Gif:
Niemieckiego stosunku do Polaków nie wyplewisz, dla ich Polskość to nienormalność rzekł nijaki Tusk, olać chamowatych oszustów PO. Dobrze chociaż, że przynajmniej wrócił zdrowy rozsądek na krzesło prezydenta
7
8

2025-06-02 22:47:26
Pogromca pogromców i cwaniaczków:
No i mamy, tęczowa śmieszna koalicja się sypie. Wotum zaufania, szarpanina o stołki, obwinianie, dymisje i PO Tusku. Samobój do własnej bramki!
6
9

2025-06-03 10:41:30
nietrzask:
A gdzie jest ten co odliczał tu dni do końca prezydentury Dudy? Licznik przestawił? :)
2
1
Musisz się zalogować, aby móc wystawiać komentarze.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.

To również może Ciebie zainteresować:
Ostatnio dodane artykuły: