Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
wiadomości

Od pomysłu do sukcesu - rozwój nowego produktu

Rosnąca konkurencja oraz rozwój nowych technologii nieustannie skracają cykl życia produktu, a w efekcie zyski producentów. Unikalny pomysł na produkt czy usługę połączony z innowacyjną technologią tworzą pionierski projekt nowego produktu. By odnieść sukces, należy również pamiętać o właściwej strategii marketingowej i skutecznej komunikacji z klientem, czyli efektywnie zarządzać produktem.

Celem przedsięwzięcia organizowanego przez Śląski Zamek Sztuki i Przedsiębiorczości w Cieszynie jest przygotowanie uczestników szkoleń do samodzielnej realizacji rozwoju nowego produktu, poprzez nabycie specjalistycznej wiedzy oraz cennych umiejętności. Zajęcia mają charakter wykładów teoretycznych połączonych z warsztatami, w czasie których uczestnicy będą mieli możliwość zastosowania nabytej wiedzy w praktyce. Mają one charakter otwarty i skierowane są przede wszystkim do przedsiębiorców, pracowników działu marketingu, producentów oraz projektantów. Szkolenia prowadzone są przez wykwalifikowanych ekspertów w poszczególnych dziedzinach, którzy na co dzień zajmują się problematyką związaną z procesem rozwoju nowego produktu. Program szkolenia:

28 luty 2006
godz. 9-17 
Jak skutecznie szukać pomysłu na nowy produkt i współpracować z projektantem
• Analiza rynku i wybór docelowych rynków działania oraz metody badania rynku
• Metody testowania koncepcji produktu i funkcjonalności produktu na rynku
• Etapy procesu rozwoju nowego produktu – tworzenie pomysłów i ich selekcja
• Zrozumieć proces projektowania, czyli efektywna współpraca producenta z projektantem

7 marzec 2006 
godz. 9-17  
Zarządzanie produktem i przygotowanie planu marketingowego
• Plan strategii marketingowej
• Polityka cenowa w odniesieniu do nowego produktu
• Wybór i zarządzanie kanałami dystrybucji
• Strategia promocji i komunikacji (promotion mix)

14 marzec 2006
godz. 9-17 
Efektywne zarządzanie projektem i rozwój produktu
• Zarządzanie projektem
• Marketing mix, siły Portera i inne zasady marketingowe
• Zarządzanie produktem w poszczególnych fazach jego życia, czyli cykl życia produktu a strategie marketingowe
• Rola jakości i wpływ tej cechy na postrzeganie produktu
• Opakowanie i inne elementy rynkowe produktu
• Zarządzanie liniami produktów
• Rola innowacji i technologii w procesie rozwoju nowego produktu
 
21 marzec 2006
godz. 9-15  
Controlling w procesie rozwoju nowego produktu
• Analiza ekonomiczna – finansowa część biznes planu oraz cash flow
• Kontrola planu rocznego
• Kontrola rentowności i efektywności
• Kontrola strategiczna – ocena doskonałości marketingowej


Osoby zainteresowane szkoleniami prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na www.zamekcieszyn.pl dział Przedsiębiorczość oraz www.wzornictwo.net dział Edukacja i przesłanie go faksem (033-851 08 21 w.16) lub e-mailem (ntomica@zamekcieszyn.pl) do 3 dni roboczych przed datą rozpoczęcia danego modułu szkolenia.

Szczegółowych informacji udziela Natalia Tomica (tel. 033-851 08 21 w.18) w godz.9-15.

Informacje o szkoleniu oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są również w:
- Biurze Projektów UE Śląskiego Zamku Sztuki i Przedsiębiorczości w Cieszynie, ul. Zamkowa 3 a
- Urzędzie Miejskim w Cieszynie, Rynek 1
- Urzędzie Skarbowym w Cieszynie, Plac Wolności 6
- Starostwie Powiatowym w Cieszynie, ul. Bobrecka 29
- Stowarzyszeniu Rozwoju i Współpracy Regionalnej „Olza”, Rynek 18
źródło: organizatorzy
dodał: AK

Komentarze

0
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za komentarze internautów. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Zobacz regulamin
Musisz się zalogować, aby móc wystawiać komentarze.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.
To również może Ciebie zainteresować:
Ostatnio dodane artykuły: