Nie świeci? Zadzwoń!
Ja informuje Piotr Hanzel, Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg - Na terenie gminy, większość oświetlenia należy do firmy Tauron. Około 30% to są lampy gminne. Jednak musi być jakaś jednostka, która przyjmuje zgłoszenia o uszkodzeniach. Od nowego roku my, jako MZD przejęliśmy ten obowiązek od Wydziału Inwestycji i Rozwoju. Następnie informacje przekazywane są do firm, które zajmują się wymianą uszkodzonych lamp. Od 1 stycznia 2018 roku, Miejski Zarząd Dróg przyjmuje zgłoszenia o usterkach oświetlenia ulicznego. Zgłaszać je można pod numer telefonu 33 487 49 43 wew. 24.
W tym i następnym roku ma natomiast rozpocząć się realizacja dużego projektu związanego z wymianą oświetlenia ulicznego w całej gminie. Stare żarówki mają zostać wymienione na energooszczędne lampy ledowe.
JB
Komentarze
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.