Logo TP znikło z rynku
Od dzisiaj klienci, którzy do tej pory korzystali z usług Telekomunikacji Polskiej otrzymywać będą faktury opatrzone pomarańczowym logiem Orange. To jednak nie jedyna zmiana...
Telekomunikacja Polska była marką z którą zetknęło się wielu z nas. Jedni chwalili, inni wręcz przeciwnie...Co, by jednak nie mówić to właśnie dzisiaj popularni bohaterowie reklam spakowali swój dobytek na wóz, zabrali ze sobą panią Piloto, Laptopo i Telefono, nie zapominając o myszy i owcy Dolores i... ruszyli do świata Orange.
- Dzisiaj (16.04.20012) oficjalnie ogłosiliśmy, że marką handlową Telekomunikacji Polskiej jest Orange. Od dzisiaj pod tą marką będziemy sprzedawać wszystkie produkty i usługi Telekomunikacji Polskiej. Rachunki za telefon czy internet będą także opatrzone logo Orange – informuje portal ox.pl Maria Piskier z biura prasowego Orange.
Co zmiany te oznaczają dla osób, które do tej pory korzystały z usług Telekomunikacji? - Logo TP znika z rynku, ale nie znika Telekomunikacja Polska, która nadal istnieje w swojej dotychczasowej formie prawnej i nadal świadczy usługi telekomunikacyjne. Zmieni się wygląd salonów sprzedaży TP, które będą wyglądały tak samo, jak salony Orange na całym świecie i będą opatrzone znakiem Orange – wyjaśnia Maria Piskier - Do dyspozycji naszych klientów będzie nowa infolinia 801 505 505 zorganizowana zgodnie ze standardami Orange oraz dotychczasowa infolinia 19393. Obsługa klientów także się zmieni : obowiązywać będzie zasada: jeden klient, jedna sprawa, jeden konsultant. Po każdej zakończonej rozmowie klient będzie otrzymywał sms-a z prośbą o opinie na temat naszych usług oraz jakości obsługi.
Przypomnijmy - Telekomunikacja Polska powstała w grudniu 1991 roku w wyniku podziału przedsiębiorstwa państwowego Polska Poczta, Telegraf i Telefon, 1 stycznia 1992 rozpoczęła działalność pod nazwą TP SA.
Barbara Stelmach-Kubaszczyk
Komentarze
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.
