Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
wiadomości

Konferencja prasowa premiera Mateusza Morawieckiego oraz ministra zdrowia (na żywo)

30 października br., o godz. 15:30 odbędzie się konferencja prasowa Prezesa Rady Ministrów Mateusza Morawieckiego, ministra zdrowia Adama Niedzielskiego oraz Głównego Doradcy Prezesa Rady Ministrów do spraw COVID-19 prof. Andrzeja Horbana.

źródło: ox.pl
dodał:

Komentarze

49
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za komentarze internautów. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Zobacz regulamin
2020-10-30 16:14:56
krzysztof.mm: karol krupiak - osiem gwiazd (wojna) * 1 233 294 wyświetlenia * Data premiery: 28 paź 2020 * youtu.be/dJen3vZbHbU
2020-10-30 16:16:28
krzysztof.mm: Zwykła Polka - Piosenka patriotyczna * 734 659 wyświetleń * 26 paź 2020 * youtu.be/ngjWM3I6VRs
2020-10-30 16:17:44
krzysztof.mm: mateuszek-kłamczuszek prosił, by na nim i kolegach z PiS skupiać gniew ludu, więc na życzenie mateuszku: w y p i e r d a l a ć !
2020-10-30 16:32:44
Jarek.K: https://img1.styl.fm/resize/w650/newsy/galerie/2020/10/40213/701825-jaroslaw-kaczynski-wyglosil-oswiadczenie-internauci-stworzyli-memy.jpg
2020-10-30 17:15:44
danton: Rewolucja, jak Saturn, pożre własne dzieci.
2020-10-30 17:22:09
: donuś nie fanzol, esbesynu
2020-10-30 17:26:28
danton: Dobry minister policji trzyma zawsze w pogotowiu ze trzy spiski i dwa zamachy stanu.
2020-10-30 18:23:34
wojtek883: Powiem tak, kot moze zostac, reszta wyp...
2020-10-30 20:26:01
jasper: Proponuje kompromis- PiS ma wy......c ale nie musi w podskokach !
2020-10-30 20:26:31
lusia78: I bardzo dobrze, niech się kur wy teraz skrobią za granicą albo w podziemiu ale na własny rachunek, bo niby dlaczego aborcja eugeniczna była pokrywana przez NFZ z moich podatków????????? A swoją drogą to kur wy mają więcej empatii do miotu psiego niż do własnego nienarodzonego dziecka. Dziś drą ryja żeby rozszarpywać nienarodzone dzieci w łonie matki, jutro będą darły ryja żeby NIE zabijać futrzaków czy świń prądem elektrycznym bo to nieetyczne. Rzygać się chce jak się słucha tych lewackich feministycznych potworów. Jedyna rozsądna i pewna rada to sterylizacja i macie spokój ze skrobaniem do końca życia. Kur wo nie zabijaj !!!!!!!!!!!!!! Nie wykorzystuj badań prenatalnych do pozbycia się własnego dziecka !!!!!!!!!!!!!! Zostaw w szpitalu ktoś się zaopiekuje !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nie masz instynktu macierzyńskiego to się nie pier dol, bierz z połykiem i do du py i podwiąż jajowody !!!!!!!!!!!!!!!! Wiem, jesteście w szoku bo co do niektórych dotarło że jesteście mordercami dziecka nienarodzonego, obojętnie czy to poczętego w wyniku gwałtu czy nieuleczalnie chorego. Życie zaczyna się od poczęcia aż do naturalnej śmierci i żadne lewackie brednie tego nie zmienią. Osobiście nie mam żadnej empatii do lewactwa i gazował bym te binarne cioty i suki bez problemu i ich nienarodzone zygoty też. Dobrze że skończył się czas walki z "mową nienawiści" i zacznie się prawdziwa wojna domowa wywołana przez czerwone wściekłe macice. Chciałyście praw dla zwierząt i roślin to teraz macie Konstytucyjnie Orzeczone że wasza macica to tylko hotel dla gendera który tylko kombinuje jak wyjść du pą................. p.s. kupię na ścianę w pokoju łeb lemparta.
2020-10-30 21:32:03
jasper: Prawdziwa miara upadku polskiego rzadu PiS jest podjudzanie, przez jednego z jego wicepremierow, prawicowych kiboli do bicia innych ludzi, w dodatku pod pozorem obrony Kosciola ( wiele przypadkow pobicia, uzycie gazu lzawiacego, grozenie nozem). Szkoda, ze towarzysz Jaroslaw nie przekierowal energii prawicowych bojowkarzy do placowek sluzby zdrowia, by wspomogli padajacych ze zmeczenia lekarzy i pielegniarki. Staram sie zrozumiec ta wstrzemiezliwosc, przeciez w szpitalu mozna stracic zdrowie lub nawet zycie, natomiast bicie, kopanie protestujacych, bezbronnych kobiet jest o wiele bezpieczniejsze i zapewne sprawia duzo przyjemnosci neoZOMOwcom, prezesowi PiS i jak widac rowniez jego wyborcom.
2020-10-30 21:45:27
lusia78: Jasper nie pierdol jak byś tydzień ważonego nie jadł , skończ te brednie pisać ,wyślij starą zamiast parodiować po ulicy
2020-10-30 21:48:46
lusia78: Bóg, Honor, Ojczyzna a nie pedalskie lewactwo
2020-10-30 21:54:36
Pogromca pogromców i cwaniaczków: jasper jakiś ty naiwny. Kto kogo podjudza? Kto pierwszy zorganizował akcje z wchodzeniem do kościołów, prowokacjami, bazgrołami, niszczeniem mienia itepe itede? Akurat mam znajomego który brał udział w "obronie kościoła" i mogę ci podesłać filmiki jak to wyglądało. Owszem widziałem też na innych filmikach jakieś bójki (nie popieram) i jak kibice przegonili "dzicz". Spieprzali aż się wszyscy śmiali. I żeby nie było że bo akurat nie mój kościół. Tobie kogoś szkoda? Wątpię. Dziwne że ci nie jest szkoda tych tłumów podpuszczonych przez wiadomo kogo, które mimo pandemii gromadzą się i zarażają.
2020-10-30 22:10:07
Pogromca pogromców i cwaniaczków: W jakim celu tam szli? https://www.youtube.com/watch?v=2Me2y7ZS_V4
2020-10-30 23:08:32
jasper: Nie dziwi, ze kochajacy komune wyborcy PiS, goraco popieraja pierwszego sekretarza . Prowokujecie, lamiecie prawo i Konstytucje a na protestujacych wysylacie lumpow stadionowych. Hanba ! Tak postepuja zwykle ciule.
2020-10-30 23:10:02
tom-81: Morawiecki czy bierzesz odpowiedzialność za życie policjantów i żołnierzy których wystawiłeś na tak wielką pandemię a oni wrócą do domu i zakaża rodziny i innych obywateli. Chyba że ich zaszczepiles byle nie głupotą
2020-10-31 00:00:46
politykier: Tym większa moralna odpowiedzialność obciąża organizatorki i organizatorów protestów, nie tylko narażają zdrowie i życie uczestników, także tych, którzy ze względu na obowiązki zawodowe i służbę, zobowiązani są do pilnowania porządku.
2020-10-31 02:14:46
Pogromca pogromców i cwaniaczków: Oooo... jasper Konstytucja! Konstytucja ignorancie! Kto chce tutaj łamać Konstytucję jak nie wy? Do czego nawołują wasze feministki, lewaki itepe?
2020-10-31 07:23:00
krzysztof.mm: cipienie grasują po nocach
2020-10-31 07:49:08
jasper: Ppic-politykier vel lusia czyli oszolomy z fanatycznej sekty ORDO IURIS, oplacanej przez kreml , znow dali glos !
2020-10-31 08:21:44
krzysztof.mm: dobrą robotę robią, nikt tu tak skutecznie jak oni nie kompromituje tego kościoła i PiS-owskiej bandy złodziei i oszustów
2020-10-31 08:27:33
jasper: Dla pana premiera Morawieckiego - budzenie sie swiadomosci spolecznej mlodziezy na nakazy i klamstwa rzadu PiS. Gdy po objeciu wladzy przez PiS w kraju zaczely sie protesty przeciwko ubezwlasnowolnieniu Trybunalu Konstytucyjnego i zawlaszczeniu publicznych mediow, protestowaly glownie starsze osoby, czesto pamietajace okres PRL. Protestowaly, bo mialy doswiadczenie z systemem totalitarnym, rozumialy role podstawowych filarow, na ktorych opiera sie praworzadne, demokratyczne panstwo i mialy wyobraznie. Mlodziez w wiekszosci uwazala, ze ich to nie dotyczy, bo konstytucja to jakas abstrakcja, a telewizji i tak nie ogladaja. Rozpoczecie przez PiS tzw. reformy sadownictwa powszechnego, czyli prob podporzadkowania go sobie, spotkalo sie juz z wiekszym odzewem mlodziezy, bo choc wiekszosc nie miala osobistych doswiadczen sadowych, to mogla sobie wyobrazic, ze kiedys bedzie to rowniez ich dotyczyc. Jeszcze troche a trzeba bedzie pokazac legitymacje partyjna PiS, zeby wejsc do kosciola. I dopiero teraz Kaczynski, ktory usilowal chylkiem, przy uzyciu Trybunalu Kucharki zlikwidowac praktycznie legalna aborcje w Polsce, uswiadomil mlodziezy i innym ludziom dotad obojetnym, ze niszczenie przez PiS organow praworzadnego, demokratycznego panstwa to nie abstrakcja, tylko dzialania, ktore maja praktyczny, negatywny wplyw na ich codzienne zycie, ze wolnosc kobiet konczy sie z chwila, gdy zachodzi w ciaze i prawo do niej ma rzad i KK. To wszystko spowodowalo ten ogolny zryw, ktorego nie udalo sie dotad osiagnac zadnymi dzialaniami opozycji. Ponadto wyzwolil frustracje roznych innych grup spolecznych, ktora do tej pory nie miala ujscia, a teraz znalazla wielka rzeke z ktora moze sie polaczyc. Rzad swoimi postepowaniami stracil w ich oczach wiarygodnosc ! Co do KK i jego mariazu z PiS - mam wrazenie, ze jeszcze troche a trzeba bedzie pokazac legitymacje partyjna PiS, zeby wejsc do kosciola.
2020-10-31 08:52:30
jasper: Wypowiedz pani Emilewicz, ze kobieta zachodzac w ciaze, traci wolnosc ! To jest straszne ! Co to ma znaczyc ! ze plod, dziecko staje sie wlasnoscia kosciola i panstwa. Przypomina to glowna doktryne Hitlerjugend, gdzie kobiety zostaly sprowadzone do roli maszynek rodzacych dzieci tzw. dzieci Hitlera. W gazetkach Hitlerjugend mozna bylo przeczytac- "Należy powstrzymać wśród dziewcząt pęd do nadmiernego pomnażania wiedzy na rzecz ich zdrowego rozwoju" oraz, „ ze jedynie wydając na świat potomstwo, mogą stać się społecznie użyteczne”. Czyzby o to samo chodzilo obecnej wladzy PiS i jej towarzyszom - sprowadzic kobiety do roli inkobatorow, bez mozliwosci dostepu do srodkow antykoncepcji, bez wprowadzenia w szkolach wychowania seksualnego a manifestujace kobiety traktowac jako przestepcow ! Panie Morawiecki, coscie zrobili z Polska! Nasuwa sie tylko jedno slowo - wy.......c !
2020-10-31 13:27:38
politykier: krzy-sio+jasper-Q, Posłuchaj sobie audycji TOK FM, zdaje się, że uczestnicy protestów czują się zawiedzeni, brak wśród nich jednomyślności, ponoć zauważalnej na początku, twierdzą, iż protesty zamieniły się w masowe plenerowe imprezy, a przecież nie o to ma chodzić... Co więcej, kierownictwo, o oczywistej proweniencji politycznej, w swych postulatach jest coraz radykalniejsze, z tym nie zgadzają się uczestnicy... I co teraz krzy-sio+jasper-Q?
2020-10-31 13:31:22
politykier: krzy-sio+jasper-Q, W swej nienawiści robisz dobrą robotę na rzecz PiSu...
2020-10-31 15:29:07
Pogromca pogromców i cwaniaczków: jasper/krzysztof.mm ty tu nie wyjeżdżaj z kk bo akurat to o czym piszesz dotyczy wszystkich chrześcijan. Wiem wpoili ci w młodości że tylko kk i kk jest tym jedynym i tak ci zostało. Kobieta zachodząc w ciąże nie traci wolności jak to napisałeś, ale faktem jest że w jej ciele rozwija się nowy człowiek. Nie ma więc prawa go zabić. Nie chce zajść w ciążę niech się zabezpiecza albo się wysterylizuje. Podejmując współżycie bez zabezpieczeń godzi się na wszelkie konsekwencje. A tak poza tym nie PIS ani nie KK podjął decyzje tylko TK. I każdy inny TK w innym składzie podjąłby taką samą decyzję bo inna byłaby niezgodna z KONSTYTUCJĄ.
2020-10-31 16:48:31
jasper: Ppic - Bog biblijny twierdzi cos odwrotnego w II mojzeszowej 21/22-23 „ Jeżeli dwaj mężowie się biją, a przy tym uderzą kobietę brzemienną tak, że poroni, ale nie poniesie dalszej szkody, to sprawca zapłaci grzywnę, jaką mu wyznaczy mąż tej kobiety, a uiści ją w obecności rozjemców. 21:23 Jeżeli zaś poniesie dalszą szkodę, to wtedy da życie za życie”. Czyli za uszkodzenie plodu nakazuje zaplacic rekompensate pieniezna, za zabicie kobiety ciezarnej zada ZYCIA za zycie .
2020-10-31 17:05:39
jasper: Ppic na wode, czy prominentni politycy PiS wystepuja w programach innych wyznan tak jak np. w TV Trwam ? To po pierwsze. Po drugie , Polska powinna byc krajem dla wszystkich swoich obywateli. Katolicy nie musza narzucac swoich przekonan innym. Przede wszystkim zas nie moga wymuszac, aby prawo bylo krojone pod ich potrzeby ideologiczne. Czy Konfederacje innych wyznan w Polsce wypowiadaly czegoz to w kodeksach sobie zycza albo i nie zycza, jak to czyni o. Rydzyk czy biskupi KK ? Po trzecie, nie rozsmieszaj mnie piszac o Trybunale Przylebskiej, ktora bez zgody prezesa nawet mu zupki sama nie posoli! Ppic, jestes naiwny czy tak glupi !
2020-10-31 17:28:11
donekT: krzy-sio+jasper-Q, którego biblijnego boga masz na myśli? Jest ich kilku... np. taki Baal, Moloch, Astarte, Remfan, czy El?
2020-10-31 17:30:15
donekT: krzy-sio+jasper-Q, Jak scharakteryzujesz tendencje polityczne np. wśród mieszkających w Polsce Tatarów? Czyi głównie stanowią elektorat?
2020-10-31 18:43:41
Pogromca pogromców i cwaniaczków: jasper poszukaj sobie wypowiedzi Prof.A Rzeplińskiego na temat aborcji a nie pleć bzdur. Co mówi na ten temat KONSTYTUCJA? Od poczęcia...!
2020-10-31 22:00:33
jasper: Prezydent Duda zabrał glos ws. wyroku TK - "Nie może być tak, że prawo nakazuje kobiecie tego typu heroizm". Radio Maryja przypomina Andrzejowi Dudzie, co mowil o aborcji w marcu. "Absolutnie za życiem". Pan prezydent jest za, a nawet przeciw, a najlepiej to i tak na tik-toku.
2020-10-31 22:20:17
jasper: Ppic na wode, zygota nie jest czlowiekiem, tak jak jajko nie jest kura, ani tym bardziej kaczorem. Wiele danych uzyskali embriolodzy i to ich opinia - „ Danych stanowiących dowody, że zapłodniona komórka bardzo często nie staje się człowiekiem z przyczyn całkowicie naturalnych. Jedną z tych przyczyn jest to, że organizm kobiety po zapłodnieniu przeprowadza selekcję, i odrzuca (zabija, morduje) zygoty posiadające błędy genetyczne. Przyjście na świat zdeformowanego płodu-potwora czyli tak zwanego „chazana” nazwa od pseudo lekarza jest efektem błędu mechanizmu naturalnej selekcji.“ Mozna poczytac - Nobel z medycyny 2012. [ ] Zygota to nie jest czlowiek tak jak plany architektoniczne to nie jest budynek. Zniszczenie planow architektonicznych to nie jest zburzenie np. Bazyliki w Licheniu. Nie nalezy mylic projektu z jego realizacja, a jezeli komus to sie myli, nie nalezy nazywac belkotu wiedza naukowa.
2020-10-31 22:45:26
Pogromca pogromców i cwaniaczków: ja_spermo co ty wiesz o zapłodnieniu, zygocie i płodzie? Kopiujesz co znajdziesz a tymczasem niepodważalnym jest fakt życie człowieka rozpoczyna się w momencie poczęcia. A tak poza tym te feministki na marszach i ślepy tłum nie domagają się o możliwości usunięcia zygoty. Badań prenatalnych nie przeprowadza się na zygocie! Nobla to sobie możesz przyznać z niewiedzy!
2020-10-31 23:07:09
Pogromca pogromców i cwaniaczków: Więc cię uświadomię ja_spermo że badania prenatalne przeprowadza się między 11 a 14 tygodniem ciąży. W tym okresie nie ma mowy o zygocie (na którą się powołujesz), w 11 tygodniu dziecko ma 5-6 cm https://plodnosc.pl/kalendarz-ciazy/11-tydzien-ciazy/ Do tej pory możliwe było usunięcie ciąży nawet do 22 tygodnia jeśli zachodziło podejrzenie ciężkiej wady lub choroby. Podejrzenie a nie pewność! Wiele tych przypadków nie potwierdziło się i dzieci rodziły się zdrowe. Te które usunięto nie miały tej szansy! Tego chcecie?
2020-11-01 07:42:31
jasper: Zygota jest czlowiekiem? A kobieta kim jest - przedmiotem? Za wszelka cene ma urodzic chocby przyszlo jej zyciem przyplacic. A czy w Konstytucji nie ma zapisu? - Art. 38. „ Rzeczpospolita Polska zapewnia każdemu człowiekowi prawną ochronę życia.“ Art. 31.2. „ Każdy jest obowiązany szanować wolności i prawa innych. Nikogo nie wolno zmuszać do czynienia tego, czego prawo mu nie nakazuje.“ Te dwa artykuly wyraznie chronia kobiety. Pierwszy z nich zapewnia kobiecie ochrone zycia; drugi zapewnia jej mozliwosc podejmowania decyzji bez mozliwosci ingerencji osob lub organow, ktore nie dzialaja z mocy prawa. W panstwie prawa nie ma mozliwosci zmiany dotychczasowej ustawy antyaborcyjnej na bardziej restrykcyjna bez zmiany konstytucji.
2020-11-01 09:13:54
jasper: A tak na marginesie - warto poczytac o Ordo Iuris ! Ordo Iuris to odpowiednik fundamentalistycznej sekty islamistycznej Talibow. Z taka tylko roznica, że Talibowie nosili turbany i wierzyli w Mahometa, a Ordo Iuris nosi pod eleganckimi garniturami "koloratki" i wierzy w jednego Boga, ale za to pod trzema postaciami. Natomiast sama idea wyznawanych zasad jest taka sama: narzucenia sila swoich poglądow i wiary innym. A tych, ktorzy sie nie podporzadkuja karac z najwieksza surowoscia. I tak powstanie w Polsce religijny zascianek z obowiazujaca Biblia zamiast Konstytucji.
2020-11-01 09:14:51
jasper: Wystarczy wygooglowac na youtube najnowszy dokument dziennikarza sledczego Piatka o pochodzeniu warszawskiego apartamentu Kai Godek i jej powiazan z rosyjska agentura. Tam sa tez cypryjskie spolki i gruba kasa, ktora wyjasnia zaangazowanie tej aktywistki. https://www.youtube.com/watch?fbclid=IwAR0yRJcOugDSsDX4iCN5lPYOALSadkQc7ZdF-3uP1HBOOwbM4McILCaNj-o&v=rTpLIAPy6nA&app=desktop
2020-11-01 13:33:31
Pogromca pogromców i cwaniaczków: ja_spermo Czy ty jesteś tak tępy czy w ogóle nie czytasz tego co inni piszą. Przeczytaj jeszcze raz co napisałem o aborcji. Po co piszesz o zygocie skoro badania prenatalne wykonuje się na płodach i usuwa płody ludzkie? Doczytaj sobie co to jest zygota. 12 tygodniowy płód to nie zygota!!! Ponadto nie masz racji bo w Polsce dalej nie ma całkowitego zakazu aborcji. Możliwa jest w przypadku zagrożenia życia kobiety i jeśli ciąża jest wynikiem czynu zabronionego (gwałt, kazirodztwo). Bardzo dobrze że to wkleiłeś: Art. 38. „ Rzeczpospolita Polska zapewnia każdemu człowiekowi prawną ochronę życia.“ Art. 31.2. „ Każdy jest obowiązany szanować wolności i prawa innych. Nikogo nie wolno zmuszać do czynienia tego, czego prawo mu nie nakazuje.“ Tylko problem u ciebie ze zrozumieniem. Zapewnia KAŻDEMU ochronę życia - czyli i matce i dziecku (nienarodzonemu)! Matka jest dalej chroniona, bo ciąża może być usunięta jeśli zagraża jej życiu. Dziecko też jest chronione więc nie może go zabić! Co do poszanowania wolności i prawa chyba mylisz pojęcia bo wolność to nie jest "róbta co chceta".
2020-11-01 14:02:38
krzysztof.mm: zakuty we wiadro barani łeb daje ewidentne dowody swego nieuleczalnego o p i p i e n i a
2020-11-01 16:26:41
Pogromca pogromców i cwaniaczków: Brak argumentów jak zwykle wywołuje u farfocla agresję i chamstwo
2020-11-01 17:01:25
Pogromca pogromców i cwaniaczków: Dla takiego saletry/ja_spermy/krzysztofa.mm proponuję w takim razie oświadczenie. Skoro ON chce zabijać dzieci chore i te z podejrzeniem choroby niech sam napisze oświadczenie że w przypadku gdy stanie się nieuleczalnie chory, kaleki albo niepotrzebny innym to podda się eutanazji. Przecież tego chcecie
2020-11-01 17:10:34
jasper: - [ ]“ Św. Tomasz z Akwinu uważał, że dusza pojawia się u płodu po około 40 dniach w przypadku mężczyzn i około 80 dniach w przypadku kobiet ?! Prawo katolickie orzekało zabojstwo tylko wtedy, gdy mialo miejsce po tym, jak plod zyskal ludzka dusze.“ - [ ] „ W XV wieku święty Antoniusz, arcybiskup Florencji, bronił aborcji, które z medycznego punktu widzenia były konieczne dla kobiety w ciąży, o ile miały miejsce przed wejściem duszy. Antonius nie był postacią kontrowersyjną. Papież ogłosił go wówczas "genialnym teologiem i popularnym kaznodzieją", a pogląd Antoniousa podzielało wielu wpływowych teologów.“ - [ ] Aborcja jest zawsze tragiczna, ale tragedia aborcji nie zawsze jest niemoralna ...
2020-11-02 02:54:10
Pogromca pogromców i cwaniaczków: Zdumiewająca jest obecność na protestach w obronie prawa do aborcji zwłaszcza tych matek, które słyszały bicie serca swojego dziecka już od szóstego tygodnia ciąży, a mimo to walczą, by takie dzieci nie były nazywane dziećmi i by można je było pozbawiać życia w majestacie prawa. Szósty tydzień ciąży, czasem tydzień lub dwa później. Kiedy w tym czasie kobieta idzie do lekarza, to z dużym prawdopodobieństwem po raz pierwszy usłyszy bicie serca swojego nienarodzonego dziecka. Nie płodu, nie zlepka komórek. Dziecka. Czy jakakolwiek kobieta w ciąży mówi o swoim dziecku per płód? Czy kupuje ubranka płodowi? Wybiera wózek, urządza pokój zlepkowi komórek, zygocie? Nie. Każda kobieta od samego początku wie – wie doskonale – że nosi pod sercem dziecko. To naturalne i oczywiste. I taki saletra śmie jeszcze podważać oczywiste.
2020-11-02 06:52:19
jasper: Tak, Ppic na wode, zwlaszcza ty wiesz, co czuje zgwalcona dziewczynka czy dorosla kobieta kiedy dowie sie, ze w wyniku gwaltu zaszla w ciaze. A juz ze szczescia skacza kobiety, kiedy dowiedza sie, ze ich plod jest uszkodzony i moga urodzic „ potworka“ niezdolnego do zycia. Jak myslenie cie boli, to lepiej milcz !!
2020-11-02 09:07:34
Antykler Forte: szkoda czasu i energii na dyskusje z zakutymi łbami o faszystowskim porożu
2020-11-02 18:02:39
Pogromca pogromców i cwaniaczków: ja_spermo kolejny raz udowodniłeś że nie masz pojęcia o czym dyskutujesz i piszesz chyba tylko po to by pokazać jaki jesteś anty... i przegrany. W Polsce nie ma całkowitego zakazu aborcji! Dozwolona jest kiedy ciąża jest wynikiem gwałtu albo gdy zagrożone jest życie kobiety. Nigdy nie twierdziłem że kobiety są zadowolone z faktu iż dziecko jest chore. Bynajmniej nie jest to powód by dziecko zabić. Wiele rozpoznanych wad i chorób nie potwierdziło się, były podejrzeniami, wiele z tych dzieci dało się uratować przez operację albo żyją mimo wad. Natomiast te które zdecydowały się na aborcję potem nie mogły sobie tego wybaczyć, żyją z piętnem. Oj bardzo musi cię to boleć, ale już dawno rozpoznałem co ci dolega. Diagnoza: słabo wykształcona kora przedczołowa jas_spermo.
2020-11-02 18:07:56
Pogromca pogromców i cwaniaczków: No saletra równo sobie dałeś tych plusików. A ile jeszcze kont lusiowych stworzysz? Beka z takiego imbecyla
Musisz się zalogować, aby móc wystawiać komentarze.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.
To również może Ciebie zainteresować:
Ostatnio dodane artykuły: