Koleje Śląskie podsumowują 2018 rok
Znaczny wzrost popularności zanotowała linia kolejowa do Cieszyna-po remoncie dworca i linii do Cieszyna pasażerowie bardzo chętnie korzystają z połączeń kolejowych, zwłaszcza nowszymi pojazdami - mówi Wojciech Dinges, prezes zarządu Kolei Śląskich. Ponadto, w okresach atrakcyjnych turystycznie, turyści często korzystali z połączeń do Wisły.
2018 rok przyniósł także kampanie ekologiczne i prorodzinne. Kierowcy, w ramach akcji EKO Rok, mogli w każdą trzecią środę miesiąca podróżować bezpłatnie (za okazaniem ważnego dowodu rejestracyjnego). Z takiej możliwości skorzystało 26 tys. osób.
Z kolei z "Rodzinnych Niedziel", czyli akcji umożliwiającej wykup biletu tylko dla dzieci (rodzice podróżowali bezpłatnie) w każdą pierwszą niedzielę niehandlową, skorzystało 25 tys. osób.
Warto zwrócić uwagę, że takie kampanie jako EKO Rok zmierzają nie tylko do promowania konkretnej oferty Kolei Śląskich, ale również do kształtowania pewnego rodzaju wzorców podróżniczych. Wierzymy, że grupa osób (w tym dzieci i młodzież) korzystających na co dzień z innych form komunikacji mogła dzięki temu przekonać się „na własnej skórze”, że transport kolejowy bywa wygodnym, ekologicznym i ekonomicznym środkiem podróży -
mówi prezes Wojciech Dinges.
W 2019 roku Koleje Śląskie chcą ułatwić podróżującym dotarcie do miejsc związanych z kulturą. Przewidziane są także atrakcje nawiązujące do stulecia Powstań Śląskich.
KR/mat.pras.
Komentarze
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.