Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
wiadomości

Goleszowscy uczniowie na szlakach

Izba Regionalna ''U Brzezinów'' w Cisownicy była metą XIV już Rajdu Młodzieżowego Gminy Goleszów, jaki Koło PTTK ''Ślimoki'' zorganizowało 2 czerwca. Różnymi szlakami zeszli się tam uczniowie goleszowskich szkół.

Na mecie czekały na nich gorące kiełbaski, a także konkurs wiedzy. Pierwsze miejsce i tytuł Turysty Roku 2017 zdobył Wiktor Brudny z SP Cisownica. W Konkursie dla nauczycieli natomiast polegającym na rozpoznaniu na fotografiach miejsc w gminie zwyciężyła szkoła w Goleszowie przed szkołą w Cisownicy.

Tak liczne zgromadzenie uczniów stało się doskonałą okazją do wręczenia nagród zwycięzcom organizowanego przez Komisję Ochrony Przyrody przy Oddziale PTTK „Beskid Śląski” w Cieszynie konkursu plastycznego „Poznajemy zabytki architektury i techniki w Gminie Goleszów”. Nagrody i dyplomy odebrali z rąk wójta Gminy Goleszów Krzysztofa Glajcara i Przewodniczącego KOP PTTK Jana Machały. W kategorii klas IV zwyciężył Jędrzej Gajdzica, a w kategorii klas V i VI Wiktor Brudny. W sumie przyznano 5 nagród i 4 wyróżnienia. Organizatorzy chwalili wysoki poziom prac plastycznych i podkreślali walory poznawcze konkursu. Ubolewali jedynie nad faktem, że do konkursu swe prace zgłosili tylko uczniowie SP w Cisownicy.

Dodatkową atrakcją na mecie rajdu był radiowóz policyjny, do którego uczniowie mogli zajrzeć, a nawet usiąść za jego kierownicą, z czego ochoczo korzystali. Chętnie też przybijali piątkę policyjnej maskotce – Sznupkowi. A najlepszą zabawą okazała się gra w piłkę i... rzucanie świeżo skoszoną trawą. 

(indi)


źródło: ox.pl
dodał: BT

Komentarze

0
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za komentarze internautów. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Zobacz regulamin
Musisz się zalogować, aby móc wystawiać komentarze.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.
To również może Ciebie zainteresować:
Ostatnio dodane artykuły: